home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  ny patch???
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: ny patch???  (Læst 345 gange)
fredesvbg
Reserveholdsspiller

ny patch???
« : 17 Dec 2007, 11:54 »

Sur
Jeg er så træt af at starte nye FM spil op i FM08, for der er bare så enormt mange fejl i forsvarsdelen af spillet, at al glæden ved dette (normalt) super gode spil er forsvundet.
Som inkaneret OB fan har jeg startet nok 10 karriere med klubben, men ender med stort set samme resultat hver gang (nej ikke samme taktik), omkring jul ligger der en fyreseddel for holdet spiller ikke godt nok. Jeg forstår godt bestyrelsen, for jeg har endnu aldrig kunne spille klubben over 8. pladsen efter den nye patch blev instaleret, og mit angreb er mindre træfsikre end Morten og Peter til deres sommerafslutning i 'er jeg gak mor' (klassiker)

Jeg har forsøgt mange ligaer, jeg har af og genistaleret spillet OSV. men spillet virker bare ikke, hvornår kommer der en patch der retter alle de fejl der er i patch 8.0.1?Huh For vil sige det er første gang jeg seriøst har overvejet at smide mit spil ud af vinduet.

P.S. Jeg har Patch, jeg har forsøgt mere deffensiv på udebane, jeg har forsøgt at lukke ned, jeg har købt nye forsvarspillere selvom OB har et af de bedste forsvar i super ligaen.......... jeg er bare træt, gammel og træt efter endnu en fallit tur ind i FM universet.

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Buschaka
Landsholdsspiller

Sv: ny patch???
« Svar #1: 17 Dec 2007, 11:59 »

har også patchen install. og er nu i 3 sæson med OB uden prob. overhovedet.. kan godt forstå du er frustreret... men kender desværre ikke det prob..

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #2: 17 Dec 2007, 12:04 »

^^ Kan 100 % godt følge dig... SI har virkelig kvajet sig, og man burde sende et klage-brev allesammen, for det er altså en ufærdig omgang amatør-arbejde de har sendt på markedet, og det er fandme for dårligt ! For mange urealistiske resultater, underlige comebacks i kampene, mange straffespark, og røde kort..  Og annullerede mål i stimer ! Og så fejlen som mange af os har oplevet, 5. december 2009.. Det pisser mig af !

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

fredesvbg
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 17 Dec 2007, 12:09 »

ÅHHH ja de dejlige comebacks, dem glemte jeg..... Sur
Som da jeg sidst spillede mod Lyngby, de var ned i posen ca 60 min og OB foran 3-0, men nej nej da en kamp er 97 min. og der er intet utroligt i at smide 4 kasser ind på 37 min. slet ikke når de 3 mål fra samme spiller ligger fra 89-97 min.
Den kamp sikrede mig et rødt mærke på den en kno, for hamrede min hånd så hårdt ind i mit skab at min hund flippede ud af frygt. Hvis jeg ikke har fået noget andet ud af FM, har jeg da fået en del mærker i bord og skabe når jeg forsøger at spare min skærm for vold.

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #4: 17 Dec 2007, 13:31 »

^^ Yes... Samme her... Med AGF... Var foran 3-1 hjemme mod Horsens, og mit forsvar havde spillet godt fra 4. minut, men efter 87 minutter gad de bar ikk mer, og begyndte at løbe væk fra bolden når den kom, og stod ellers bar stille, når de blev passeret som kegler, til trods for at jeg har styrket deres oprindelige forsvar gevaldigt ! Så 3-2 efter 87, 3-3 efter 89, og sørme også 4-3 efter 90... Hmm.... Opstemt Vi fik jo det ene point med hjem fra nordsjælland med 2 mål i overtiden, så det kan jo ske... forskellen er bar, at det nok sker én gang pr sæson i virkeligheden, og én gang pr runde i spillet ! :S

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010