home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 777 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Guide til oprettelse af dig selv i FM08
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Guide til oprettelse af dig selv i FM08  (Læst 27590 gange)
Mikle123
Ynglingespiller

Sv: Guide til oprettelse af dig selv i FM08
« Svar #45: 05 Jun 2008, 20:28 »

er der nogen der kan sende et link til en guide til hvordan man laver sit eget hold

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #46: 05 Jun 2008, 21:03 »

Nogen der kan hjælpe mig?
Jeg har prøvet at oprette mit eget hold i editoren.....
jeg kan sagtens lave holdet men kan ikke lave stadion.. derudover kan jeg ikke gøre så holdet spiller i den danske liga så prøvede den spanske. når jeg så starter et spil med denne database kan jeg ikke være manager for hold i den spanske liga, selvom holdet findes.

Nogen der har erfaring med dette?
Ved godt det er lang tid siden du har skrevet dette indlæg. Men måske har du ikke fået det at vide endnu, og måske er der andre som også undrer sig lidt.

Før du laver holdet, skal du lave et stadion. Når du så laver holdet, vælger du det stadion du har oprettet som deres. Under "edit" ligger create stadium:

(Jeg har lige lånt dit billede, Brodtgaard)

Hvis du laver en ny spiller, bliver han bare smidt ind i spillet. Men hvis du laver et nyt hold, skal det ha' en plads. Dvs at du har to muligheder: Enten laver du et eksisterende hold om, eller flytter det.
Hvis du vil ha' holdet i DK, laver du f.eks. om på Lyngby. Ændrer navn osv. Men vil du beholde Lyngby i spillet, opretter du et nyt hold. Hvis du så smider det i Superligaen, vil der nu være 13 hold, og derfor kan du ikke loade databasen. Du skal derfor flytte et af de andre hold. Husk at hvis du flytter f.eks. Lyngby ned i Viasat Sport divisionen, vil der være for mange der, og du vil stå med samme problem. Så et eller andet sted, skal du tage et divisionshold, og tage det ud så der ikke står nogen liga hos dem.

Håber det gav mening, og at I kunne bruge det til noget.  Peace

Veni, vidi, vici

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #47: 02 Jul 2008, 15:41 »

Håber nogen kan hjælpe mig. Har lige brugt pænt lang tid på at oprette: ny by, nyt stadium, nyt hold, ny spiller, ny chairman og når jeg starter spillet med den nye savede database er denmark ikke med?
Hvad gør jeg eller hvad har jeg gjort forkert?

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

Bave
Gæst

« Svar #48: 02 Jul 2008, 15:45 »

Håber nogen kan hjælpe mig. Har lige brugt pænt lang tid på at oprette: ny by, nyt stadium, nyt hold, ny spiller, ny chairman og når jeg starter spillet med den nye savede database er denmark ikke med?
Hvad gør jeg eller hvad har jeg gjort forkert?

Har du husket at bytte dit hold med et andet dansk hold?

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #49: 02 Jul 2008, 15:46 »

hehe. fik endelig tid til at læse tråden helt igennem. Den er jo lang Wink

Og nej det gjorde jeg ikke. Kan jeg ændre det uden at sku starte helt forfra?

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #50: 02 Jul 2008, 15:51 »

please fortæl mig at jeg kan ikke skal til at starte helt forfra med at ændre et hold til mit? kan jeg ikke bar slette et hold? Eller måske tage deres ID

Bave
Gæst

« Svar #51: 02 Jul 2008, 15:54 »

please fortæl mig at jeg kan ikke skal til at starte helt forfra med at ændre et hold til mit? kan jeg ikke bar slette et hold? Eller måske tage deres ID

Hvis du har sat dit hold ind i Sas-ligaen så fjern dig selv og derefter gå ind under sas-ligaen og der står der swap team (tror jeg) så vælger du et hold og bytter det ud med dit eget Smiley

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #52: 02 Jul 2008, 16:01 »

Nej det er nu 1 division. ARGH. Nu er jeg lige gået i gang med at ændre Hvidovre til mit hold. Er det dumt/forkert?

Bave
Gæst

« Svar #53: 02 Jul 2008, 16:02 »

Nej det er nu 1 division. ARGH. Nu er jeg lige gået i gang med at ændre Hvidovre til mit hold. Er det dumt/forkert?

Begge dele funny

Du kan jo bare Ændre det tilbage Smiley

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #54: 02 Jul 2008, 16:06 »

Ja kan jo bar lade vær med at save. Okay. Jeg bliver nød til lige at få en mere detaljeret forklaring på det du skriver. Er ikke helt med?

Bave
Gæst

« Svar #55: 02 Jul 2008, 16:11 »

Ja kan jo bar lade vær med at save. Okay. Jeg bliver nød til lige at få en mere detaljeret forklaring på det du skriver. Er ikke helt med?

Her har FMManutd lavet en Guide http://www.vix.dk/v/351588 Smiley

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #56: 02 Jul 2008, 16:12 »

Arrhh. jeg er ikke så hurtig. Nu fandt jeg ud af hvor man søgte under ligaer. Hmm. hvem skal man så skifte ud? hmmm.

Jeg kan virkelig sige jeg har lært noget i dag. Både at bruge editoren og at hverken Don Ø eller fck kan lide Brian Laudrup :S

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #57: 02 Jul 2008, 16:14 »

Her har FMManutd lavet en Guide http://www.vix.dk/v/351588 Smiley

Ej, er så er den endda idiot sikker Smiley

EDIT: starter man bar med et random hold(altså spillere) eller hvad?
« Seneste Redigering: 02 Jul 2008, 16:18 af spørgefuglen » Logged

FC Brøndby IF
Gæst

« Svar #58: 21 Jul 2008, 16:23 »

Hej... Smiley

Jeg ved godt at denne debat er ved at være ret gammel, men jeg har et problem med at gøre alt det der Peace

Når jeg prøver på at lave en super League (En liga med f.x. AC. Milan, Man. utd og alle de store hold) ved jeg ikke helt om jeg gemmer det rigtigt.

Når jeg går op og trykker på "Save Datebase As" kommer alt det der Name, Author, Description og Version frem, og der ved jeg ikke hvad man skal skrive i Rullende Øjne ?

Jeg har prøvet med kun at udfylde navnet og derefter starte FM 08, men så kan jeg bare ikke finde det ?

Håber du kan hjælpe Smiley

FCK88
Manager

« Svar #59: 21 Jul 2008, 16:24 »

vis mig lige et SS så kan jeg måske hjælpe dig Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010