|
supp81
Gæst
|
|
spiller barca men har os spillet fck med samme taktik.. gider ikke sige så meget om den for den spiller godt er ubesejret med baca efter ½ år  .. FUCK real. fører med 17 point .. kan kun foreslå at lave seperate træningsskemaer med fokus på hvad de skal kunne.. dvs en offensiv spiller(især i spanien skal ikke træne defensivt.. http://files-upload.com/files/682205/fck_) (Barcelona, Feb 2008).tac
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jeppe_nr13
|
|
Kan ikke se det gode ved taktikken hvis du ligger 17 point efter real efter et halvt år
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield
|
|
læs det igen og se det punktum. der står at han Fuck real. fører med 17 point.
Det betyder at han fører med 17 point
|
|
|
|
|
|
"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"
|
|
|
|
|
|
sørenjensen
Lilleputspiller
|
|
Hvordan skal jeg åbne den TAC - fil?
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF + Arsenal = Perfect Match
(Det kaldes gudehol) :-)
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Du skal ikke åbne den
Den virker virkelig godt med den med mit Barca hold og jeg har spillet mega godt og fået gode resultater efter jeg har prøvet denne taktik. Genial taktik og skal nok skrive om det holder
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
torkR
|
|
spiller barca men har os spillet fck med samme taktik.. gider ikke sige så meget om den for den spiller godt er ubesejret med baca efter ½ år  .. FUCK real. fører med 17 point .. kan kun foreslå at lave seperate træningsskemaer med fokus på hvad de skal kunne.. dvs en offensiv spiller(især i spanien skal ikke træne defensivt.. http://files-upload.com/files/682205/fck_) (Barcelona, Feb 2008).tac Nu kunne folk eventuelt tage sig lidt sammen og gøre en indsats for at læse hvad han skriver. Kunne det skyldes, at han ikke er verdens bedste til at formulere sig osv. Så skal hans tråd nedgøres? .. Jeg kan udmærket læse det og skal da gerne bruge 2 minutter til at skrive det lidt bedre, til de tumper der ikke selv gider gøre en indsats på at forstå men istedet være negative. Han skriver at han spiller med Barcelona, men han har også prøvet sin taktik med FCK. Han skriver at han ikke gider fortælle så meget om sin taktik, men at den fungere rigtig godt for ham. Han har spillet en halv sæson med Barcelona og fører med 17 point ned til Real Madrid, derfor dette lille glædelige udtryk fra ham "FUCK Real". Han foreslår at man laver sine egne individuelle træningsskemaer og derefter har han venligt uploadet sin taktik til os. Jeg synes det lyder lovende supp81 og jeg glæder mig meget til at prøve den
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
supp81
Gæst
|
|
Du skal ikke åbne den
Den virker virkelig godt med den med mit Barca hold og jeg har spillet mega godt og fået gode resultater efter jeg har prøvet denne taktik. Genial taktik og skal nok skrive om det holder
er nu nået til 2010 med mit barca med samme taktik .. har tabt 1 par kampe mere men har vundet alt hvad der kan vindes 2009 og pt gør jeg det os i dettte år incl 1 world cup titel  ... og kan stadig kun sige den er for genial .. har 1 gennesnit på ca 24 cancher pr kamp (også mod real ude) og rammer næsten 905 indenfor mål(bojan<3) så skal man slå 1 storhold der spiller med den her taktik skal man altså ja have dommeren lidt på sin side.ellers blir det svært.. nederlag kan forkomme og store men sker måske 1 gang om året.. har stadig ikke tabt 1 kamp til real endnu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
byggenygge
|
|
Hej jeg kan ikke downloade taktikken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
Jeg kan heller ej downloade den, selvom jeg gerne ville prøve den 
|
|
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|
|
Orko
|
|
supp81<--- Kan du ikke ligge den op igen, så vi der ikke nåede at hente den kan prøve din taktik?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United master
|
|
supp81<--- Kan du ikke ligge den op igen, så vi der ikke nåede at hente den kan prøve din taktik?
Ja Please kan du ikk gøre det Supp  vil rigtig gerne bruge din taktik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Hvis i giver mig en upload side kan jeg lægge den op hvis i svarer mig om "deal" om 5 min
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
United master
|
|
Altid FCK jeg kan ikke finde ud af det der selv men DEAL  du må gerne gøre det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
kender desværre ikke rigtig nogen. men er der ikke en der hedder noget med rapidshare eller sådan noget? Er ikke sikker!
|
|
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|