home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1216 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Thisted FC - FINALEN
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Thisted FC - FINALEN  (Læst 39319 gange)
Matigol
Landsholdsspiller

Sv: Thisted FC
« Svar #60: 22 Dec 2007, 00:55 »

Tror i jeg kan lokke Morten Thomsen til min klub, ham fra hvidovre.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #61: 22 Dec 2007, 11:52 »

Tror i jeg kan lokke Morten Thomsen til min klub, ham fra hvidovre.

tror i ?

JimmyGP
Manager

« Svar #62: 22 Dec 2007, 12:08 »

Det er da vel bare at prøve..??

- Veni, vidi, vici -

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #63: 22 Dec 2007, 12:13 »

enig med JimmyGP, jeg tror godt du kan.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #64: 22 Dec 2007, 12:17 »

Okay. Tusind tak for hjælpen begge to. (:

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #65: 22 Dec 2007, 16:30 »

Indkøb og venskabs kampene.

Roskilde 3-1 - Næstved 2-1 - Lyngby 1-3 - B93 5-0 - Abarán 4-0 - Hvidovre 4-1

Den første uge i januar var en dejlig uge, hvor jeg fik hentet to store men unge spillere, den ene på blot 15år Morten Thomsen fra Hvidovre på en kontrakt til 2012, han skal hjælpe os med at komme op i sas-ligaen. Den anden på lejeaftale fra Aab, Lasse Nielsen. Morten er en boksspiller, og et yderst stort talent.

Lasse Nielsen er en forsvar spiller, men jeg har i sinde at bruge ham på den defensive midtbane, og et stort talent, på tyve år. Begge var med i første kamp mod, Roskilde som vi tabte 3-1. Et PINLIGT nederlag. Aldrig i min karriere har jeg set så dårlig fodbold. Men jeg tog det som en ny lærer måde, sådan skulle vi hvert fald ikke spille. 

Jeg kunne se, at vi manglede lidt i forsvaret. Om aftenen da jeg sad og spiste med familien, ringede Per, Per Bjerregaard, han spurgte om jeg ville leje, Jacob Berthelsen. Et kæmpe forsvars talent, jeg skulle kun betale halvdelen af hans løn. Hvem siger nej til det?

Den nat sov jeg godt, det er vel kun forståeligt.  Men vi manglede altså også lidt tempo i truppen, det er ikke Jacobs store side. Det vidste jeg godt, men han er den bedste, og så har han en fantastiks personlighed. Og det er vigtigt, meget endda.

Næste trænings kamp, gik også af… Lort. Spillet var faktisk rigtig, godt. Vi havde spillet, chancer, men ingen mål. De fik to chancer i hele kampen, og fik scoret to mål. Vi fik halvtreds chancer, og vi fik scoret et mål. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige til spillerne, hvem har svaret på hvorfor bolden ikke gider ind i målet. Ikke mig i hvert fald. Næste kamp mod Lyngby, vidste jeg godt at vi ville tabe, men ikke at vi ville spille så godt. Det var rigtig ærgerligt, at vi ikke kunne score igen, i denne kamp.

Så vandt vi ellers resten, spillerne fandt sammen, og målene strømmede bare ind.
13 mål i fire kampen. Dejligt. Vi var 100% klar til det nye år.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2007, 16:41 af JakobHove » Logged

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #66: 22 Dec 2007, 16:30 »

Værsgo ny update. :b

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #67: 22 Dec 2007, 20:36 »

ingen der har kommentare til min nye update ?

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #68: 22 Dec 2007, 20:44 »

en rigtig fin update

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #69: 22 Dec 2007, 22:23 »

er der ikke andre der har en kommentarer.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #70: 23 Dec 2007, 00:14 »

Er der ingen der læser med ??

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #71: 23 Dec 2007, 12:17 »

Esbjerg II 2-2 - Vanløse 4-1 - OB II 2-2 - AAB II - 4-1 - Varde - 0-2 - Holsterbro 2-1 - FC Hjørning 2-1 - Ikast FS - 3-2 - FC Fyn 1-4 - AB70 1-5 - Hobro 5-2

11 kampe, 2 uafgjorte, 35 mål, 14 indkassert. Hvis det ikke er fantastisk så ved jeg fandeme ikke hvad fantastisk er.
En kamp jeg glæder mig mest over, er kampen mod AAB II, hvor vi vinder 4-1. Hvis vi ikke vandt den, havde vi aldrig indhentet dem. Nu vinder vi 4-1 det er helt unikt, jeg var nervøs op til kampen, spillerne var nervøse, bestyrelsen var nervøse, Thisted var nervøse. Men vi vinder 4-1. 3 mål af Peter Bechmann, og et af Elvis. Dejligt.

Thisted i første division

Efter den kamp stod også en anden ting klart, oprykning. Thisted i første Division. Alle vores kritiker fik lukke munden efter de sidste 11 kampe, har vi vist klart overlegenhed.  Det eneste svage punkt har været vi har lukket for mange mål ind. Men jeg er sikker, jeg er så sikker på vi er klar til første division. Alle hold kan komme an.

Det eneste vi skal forberede er vores forsvar, to forsvarspiller forsvinder tilbage til deres rigtige klubber.  En spiller som Jakob Berthelsen har været utrolig vigtig, han er blevet kampens spiller stort set alle de kampe han har været med i. Han er en spiller jeg meget gerne ser i klubben igen i første division. Sådan en spiller er hvad et hvert hold kan bruge.  Stor robust, fantastik hovedstøds evne, men ikke særlig hurtig, det er et minus. Men han er ung, så det kan forbedres.

Lasse Nielsen fra AAB, har også været en spiller jeg har haft stor brug af, han spiller normalt forsvar, men jeg brugte ham på den defensive midtbane, hvor han også har været en utrolig vigtig mand. Lasse er en spiller som aldrig giver op, en spiller som altid tror på det og kan løbe hele kampen igennem.
3 kampe tilbage inden Thisted FC skal spille første division. Man kan vist godt sige: Mission Completed

« Seneste Redigering: 23 Dec 2007, 14:18 af JakobHove » Logged

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #72: 23 Dec 2007, 12:18 »

SÅ ER DET FØRSTE DIVISION Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #73: 23 Dec 2007, 12:26 »

Altså det er godt at se der er så mange der har set min blog, men er der ingen der vil kommentere den.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #74: 23 Dec 2007, 12:32 »

Her kommer det så.
For Dælen JakobHove en fed blog man. synes generelt alle dine blogs er fede og jeg nyder at læse dem, Fortsæt det gode arbejde.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010