home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1206 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Thisted FC - FINALEN
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Thisted FC - FINALEN  (Læst 39253 gange)
Matigol
Landsholdsspiller

Sv: Thisted FC
« Svar #30: 18 Dec 2007, 22:08 »

God update! Vil helt sikkert følge med - har også stemt ja! Opstemt

Tak, er jeg meget glad for at høre.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #31: 18 Dec 2007, 22:57 »

Skovshoved 4-1 (Pokal) - Esbjerg II 3-1 - OB II 2-2

Din assistent, ringer til dig om aftenen og spørg om vi kan slutte fred. ”fred? Hvad fanden snakker du om?” Han var blevet ked af du råbte af ham, du griner selvfølgelig, og beder ham om at ligge sig til at sove. Bøsserøv hvisker du for dig selv.
Senere for du et opkald igen, en af dine scout, han var i Holstebro for en uge siden, hvor han så en spændende spiller, en Englænder. Rigtig fra Jamaica, jeg kunne få ham gratis, til januar. Han havde optaget et par film med ham over mobil. ”skal jeg sende dem?” idiotisk spørgsmål. ”Ja, For helved. NU!”

Du sætter dig tilbage i stolen, du er godt tilfreds med dig selv, skønt du ikke har lavet en skid.  Du venter spændt på filmene, og du bliver positivt overrasket, denne spiller er helt sikkert klart til dit hold.

Senere på aftenen tager du dig sammen til at ringe til ham. Lowe, Onandi Lowe, personen som skal på dit hold. Du snakker ikke for godt engelsk, men han forstår. Det er en sløv kontrakt du kan byde, men sådan er det. Det er jo ikke United, Det er Thisted.  Du spørger om han tror han er god nok til dit hold. Han svarer genert, tjooh. ”Yes or no, for god’s sake.”
Din første spiller, din første spiller du har købt. Det kilder i maven på dig, men du bevar fokus, og siger at vi snakkes videre senere. Du springer frem af stolen og danser for dig selv. Du er stolt, skide stolt.

« Seneste Redigering: 18 Dec 2007, 22:59 af JakobHove » Logged

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #32: 19 Dec 2007, 07:47 »

Ingen der har kommentare ??

xhougaard
Ynglingespiller

« Svar #33: 19 Dec 2007, 07:59 »

super update.
fortsæt Grin

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #34: 19 Dec 2007, 08:00 »

Ja jeg er også blevet fanget og følger med...! Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #35: 19 Dec 2007, 08:05 »

Det tror jeg JakobHove bliver meget glad for DaKing Grin

haha, selvfølgelig gør jeg det.
« Seneste Redigering: 19 Dec 2007, 08:10 af JakobHove » Logged

xhougaard
Ynglingespiller

« Svar #36: 19 Dec 2007, 08:35 »

kan jeg godt forstå jakob Grin

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #37: 19 Dec 2007, 20:01 »

Ingen der har noget kritik, til min update, noget jeg kan gøre anderledes? :b

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #38: 19 Dec 2007, 21:26 »

Aalborg II 2-1 - Herlev 0-3 (Pokal)Varde 2-0 - Holstebro 1-4

Det er nu det virkelig gælder, og det ved du, det ved du bedre end nogen anden. Det er rivalerne, det er Holstebro.  Siden du kom her til Thisted har det faktisk gået godt, du er ligger godt i tabellen. Kun fire point op til første pladsen, men så skal du også vinde den her kamp. Den gælder alt. Du har skyllet din angst ned med et par øl. Og du skænker dig selv en ny, det gør du op til flere gange.

Hvis du taber i dag ser det sort ud, Holstebro er favoritter, de ligger over dig i tabellen, men en tabel er ikke alt, det ved du. Simon er klar efter sin skade, den skade der betød meget, Simon Josefsen er en af dine nøgle spiller, du kan ikke tåle at få flere skader, udover det har Elvis sluttet dig til sin klub. En lille brasilianer du fik på fri transfer, fra en lille klub i Sverige.
Din scout ringede midt nat til dig, han var på ferie med sin familie, du skælder ham ud og sige det er sidste gang han ringer en nat, nok den eneste nat du rigtig har fået sovet. Men spilleren er god, og han score også i sin debut mod Varde.
Du sætter dit slips, kigger dig selv i spejlet igen, du ligner virkelig en omgang lort. Du ligner en Zombie, uden at overdrive. Du bliver nærmest bange for dig selv. Men gør dig alligevel klar, hele natten har du brugt på at finde en taktik, og det lykkes dig også, du tager dine papir i hånden og tripper ned til din bil, inden du går ud af din lejlighed, kigger du lige på den, tager et overblik. Det hele flyder, øl og pizzabakker over det hele. Det er tæt på at blive små klamt. Du tripper videre ned til din bil. Du kigger på din bil, en lille Ford, en lille for hvor der er skrevet med spray maling ”hjælp, vask mig.” sikkert nogle konfimanter der har hygget sig tænker du. Du overvejen igen om du skal sætte dig ind i den, eller bare løbe. Din mobil ringer, det er Mickey, din klasse angriber. Forvreden ankel. ”Hvad fanden har du?”
Endnu en skade, heldigvis er Simon blevet klar igen, på vej derhen tænker du over hvem du skal have på pladsen igen, du er nød til at ændre taktikken, den var sat op efter ham. Du vælger at sætte Simon op i angrebet, og så Elvis på venstre kant.

I omklædningsrummet, fortæller du hvad der er sket med Mickey, og fortæller spillerne at den kamp virkelig kan vindes, at dette er dagen hvor vi nakker Holstebro. På vej ud tager du fat i Elvis, siger at du tror på ham, siger at han har egenskaber til at lukke kampen. Han virker glad og løber ud.
HA P. Bechman
VA S. Josefsen
OMV Elvis
OMH J Kristensen
CM D Gertsen
DM M Nielsen
VB M Niambele
CB T Markussen
CB K Onyenekwe
HB A Overgaard
MM M Petersen

7min af kampen, Dan Gertsen, spiller en smuk aflevering til Simon, han spiller et-to med Peter Bechmann, og ligger den sikkert ind bagved målmanden. Du springer en på banen, løber rundt og krammer Simon, rækker en næve mod de fremmødte fans, og bliver så guidet ud igen.
Kun 3 min. Efter er skyder Bechmann et langskud, et langskud som ikke engang Ronaldinho kan, er du sikker på. Den sidder helt oppe i krogen, hvilket mål. 0-2.
Dan Gertsen som virkelig spillede en perfekt kamp sætter sit punktum med 2 scoringer mere. Til sidst for Holstebro et trøste mål så kampen ender 1-4.

I omklædningsrummet, har du sørget for øl til alle, der er virkelig stemning, og i tager først fra Holstebro midt nat.
Thisted er i paradiset.

« Seneste Redigering: 19 Dec 2007, 21:38 af JakobHove » Logged

DelPiero1
Gæst

« Svar #39: 19 Dec 2007, 21:29 »

Mht. til din første spillerhandel tvivler jeg på man signer en spiller på en aften.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #40: 19 Dec 2007, 21:32 »

Mht. til din første spillerhandel tvivler jeg på man signer en spiller på en aften.

Jo, det var sidste indkøbsdag.   Wink
Håber ellers du vil kunne lide min blog (:

xhougaard
Ynglingespiller

« Svar #41: 19 Dec 2007, 21:33 »

god update Grin

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #42: 19 Dec 2007, 21:34 »

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #43: 19 Dec 2007, 22:08 »

Er der ikke andre der har en kommetare. Græder
« Seneste Redigering: 19 Dec 2007, 22:15 af JakobHove » Logged

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #44: 19 Dec 2007, 22:35 »

Skal møde FC Midtjylland i Pokalen i næste Update  Huh

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010