home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Mourinho
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Mourinho  (Læst 5565 gange)
ksaper_and
Reserveholdsspiller

Mourinho
« : 23 Feb 2006, 09:05 »

Hvorfor er det lige den mand aldrig kan acceptere noget lige så snart det ikke går hans vej. Man kan måske diskutere udvisningen men Del Horno burde slet ikke have været på banen der da han forinden havde havde stemplet messi direkte på knæet.
Er jeg den eneste der er træt af at høre på Mourinho's dårlige undskyldninger som fx: Vi skal have vist en mand ud mod Barca sådan er reglerne åbenbart!

Hvad er det for noget pis at sige!!! Det er altid dommerens skyld når chelsea taber eller mister point!!!

Hubi
Gæst

Sv: Mourinho
« Svar #1: 23 Feb 2006, 11:09 »

Jeg er Barcafan og glæder mig først og fremmest over sejren i går aftes. I øvrigt det første hjemmebanenederlag til Chelsea under Mourinho. Når det er sagt så beundrer jeg Mourinhos måde at tackle medierne på. Han fremstår som en meget arrogant herre og er det måske også, men ikke desto mindre, så sætter alle fokus på ham og spillerne får fred og ro og kan koncentrere sig om næste kamp. Mourinho kan sagtens klare lidt modvind i pressen og lidt bøder i ny og næ. Han er da ligeglad. Ved at gå ud og forsvare sine spillere og beskylde alt og alle for aftalt spil, skuespil og så videre, så er alt det presset væk spillerne. I hvert fald fra pressen. Og så kan Mourinho ellers gå ind og arbejde med holdet og forbedre de mindre gode ting, mens pressen skriver side op og side ned om ham. Helt sikkert et smart træk fra hans side.

Og så har jeg læst at flere spillere og Frank Arnesen blandt andet beskriver Mourinho som alt andet end arrogant, og selvfølgelig skal de sige det, men måske er det noget om det. Jeg tror, at der én Mourinho på træningsbanen og så en helt anden i presserummet. Det er en rolle han trækker ned over hovedet, og samtidig viser han ingen svagheder, når han fremstår, som han gør. Han indgyder til respekt. For ekspempel synes jeg ikke, at der en den samme respekt omkring Rafa Benitez, selvom han er en fantastisk manager. Med andre ord så mener jeg at målet helliger midlet. Og det må da være rart for spillerne, at ikke skulle ud og forsvare sig helt vildt efter hvert nederlag. Det tager Mourinho sig af.
« Seneste Redigering: 23 Feb 2006, 11:11 af Hubi » Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 23 Feb 2006, 12:07 »

Han forsvarer jo ikke en gang holdet... han giver dommeren skylden hver gang! hvis han så bare ku gå ud og sige at det var ok at de ikke vandt kampen ville det være fint. Er træt af han altid giver omgivelserne skylden.

Hubi
Gæst

« Svar #3: 23 Feb 2006, 13:00 »

Han forsvarer jo ikke en gang holdet... han giver dommeren skylden hver gang! hvis han så bare ku gå ud og sige at det var ok at de ikke vandt kampen ville det være fint. Er træt af han altid giver omgivelserne skylden.

Det er jo netop en måde at forsvare holdet. Mourinho tager al opmærksomheden. Det ligner en bevidst handling fra Mourinhos side. Han er altid ude for at provokere, og det kan da også være en fælde for de andre hold, hvis de begynder at spekulere alt for meget over Mourinho. Klogt af Rijkaard at helt undlade at kommentere på Mourinhos opførsel.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 23 Feb 2006, 14:17 »

Jeg synes bare han er et fjols. Jeg kan ikke tage Chelsea .. Klubbens stolthed er ødelagt og bliver aldrig den samme - oliepenge kan heldigvis ikke købe alt, tak fordi I vandt, Barca! Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Pingo85
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 23 Feb 2006, 14:41 »

Hvorfor er det lige den mand aldrig kan acceptere noget lige så snart det ikke går hans vej. Man kan måske diskutere udvisningen men Del Horno burde slet ikke have været på banen der da han forinden havde havde stemplet messi direkte på knæet.
Er jeg den eneste der er træt af at høre på Mourinho's dårlige undskyldninger som fx: Vi skal have vist en mand ud mod Barca sådan er reglerne åbenbart!

Hvad er det for noget pis at sige!!! Det er altid dommerens skyld når chelsea taber eller mister point!!!

Du har så ganske ret! Jeg bliver så træt af hans udtalelser så snart hans hold møder modstand.. Hvorfor kan han ikke bare acceptere at hans hold mødte et hold der var bedre på dagen!?!

Det røde kort kan absolut ikke diskuteres da Del Horno ikke engang prøver at sparke bolden væk - for havde han gjort det og alligevel ramt Messi havde han nok kun fået gult for at gå efter bolden.. Men DET gjorde han bare ikke!! Derfor rødt!

At han som du siger så allerede skulle have været smidt ud efter stemplingen er en helt anden sag..  Peace

Men Mourinho skal åbenbart finde på undskyldninger for nederlag, han kan ikke andet åbenbart... Sørgeligt..!!

Thore
Manager

« Svar #6: 23 Feb 2006, 15:52 »

Det er sku ikke noget der kan ophidse mig, hans udtalelser er jo så langt ude at man kun kan grine af det

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Pingo85
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 23 Feb 2006, 15:56 »

Det er sku ikke noget der kan ophidse mig, hans udtalelser er jo så langt ude at man kun kan grine af det

Tjaa.. man kan selvfølgelig kun grine af ham, men for mit vedkommende er det irriterende når man ikke kan indse at man blev slået af et bedre hold, og begynder at skyde skylden på dommeren eller andre...

Han må bare indse hans hold ikke var godt nok, og begynde at opføre sig som en top-træner i stedet for et lille barn..  Smiley

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 23 Feb 2006, 16:12 »

Mourinho er jo et taktisk geni, både på og uden for banen.. Ingen har et så stort pres på sine skuldre, som Mourinho.. Alligevel tager han alt kritikken uden problemer..

Som det blev nævnt tidligere i denne tråd, så virker det som en bevist handling, når Mourinho går ud og kritiserer dommeren eller modstanderen.. Det giver hans hold fred, og samtidig kan de se, at deres manager bakker dem op uanset hvad.. Det er altid Mourinho der får bøderne og den dårlige omtale..

Når Chelsea taber, så er jeg også sikker på, at Mourinho fyrer nogle mindre pæne ord af mod sit hold, men han gør det ikke offentligt, da det jo kun splitter et hold, og gør spillerne usikre.. Han ved godt, at der findes bedre hold på dagen, men Chelsea har stadig den nok bredeste trup i verden.. Fx Barcelona kan ingenting uden Ronaldinho, som var mega tydeligt, da han var i karantæne..
Milan vil også få store problemer uden Dida nede bagved..

De problemer har Chelsea ikke, og det er pga. Mourinho gode evne til at spotte talenter, som kan gå ind.. For folk kan jo sige, at Chelsea kun er gode pga. oliepengene, men hvis man ser på de bærende kræfter, så er det kun Cech som er en virkelig forstærkning.. Deres største nøglespillere er Mourinho's egne folk, som han fik med billigt og de to englændere, Lampard og Terry, som intet har med olien at gøre..
Fx Crespo og Drogba er ikke de supergeniale spillere.. Robben og Shaun er self gode, men de er ikke de bærende kræfter.. Joe Cole er fx mere bærende end de er..

Pointen er, at Mourinho er en mand, som man kun kan have respekt for.. Man skal sku have nosser, for at kunne stille sig frem og tage alle tæskene..

jensen_6
Gæst

« Svar #9: 23 Feb 2006, 16:59 »

jeg håber han for sagt noget dumt ude i pressen snart for så tror jeg fifa eller uefa kan ik huske hvem der styrer det... em tror ikke de vil høre på ham mere og så kan han få karantæne...

Mads
Ynglingespiller

« Svar #10: 23 Feb 2006, 17:19 »

Selvfølgelig er det meget smart at fratage presset fra sine spillere, men sidste gang han gjorde det fik dommeren dødstrussler og måtte stoppe sin karriere. Det kan jeg blive sur over ticked off

Til det med de bærende kræfter, vil jeg lige sige at Drogba tit helt alene fremme og alligevel gør han det fantastisk. Joe Cole blev altså os købt for mange penge efter Abrahamovich kom til.

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

Zone 43
Manager

« Svar #11: 23 Feb 2006, 17:26 »

Hver gang  Shockeret

Hvad med nederlaget mod M'boro ??

Iøvrigt skulle Aiser IKKE have haft rødt i går, og det eneste positive fra kampen var at han ikke dømte de to tvivlsomme straffe  Thumbs Up

Desuden forstår jeg ikke helt jeres kritik af JM. Hvad hvis det havde været en træner fra jeres "hold", så havde kritikken ikke været så stor vel  Cool eller hvad

Det skal siges at jeg IKKE holder med Chelsea. !

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #12: 23 Feb 2006, 17:34 »

Huh? han laver to meget grove frispark. I følge min mening kunne han få rødt for dem begge..

Og nej man kan ikke have respekt for Mourinho, Fergusson og Wenger, når de kommer med deres latterlige udtagelser.
Man kan have respekt for deres præstationer.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hubi
Gæst

« Svar #13: 23 Feb 2006, 17:37 »

Selvfølgelig er det meget smart at fratage presset fra sine spillere, men sidste gang han gjorde det fik dommeren dødstrussler og måtte stoppe sin karriere. Det kan jeg blive sur over ticked off

Til det med de bærende kræfter, vil jeg lige sige at Drogba tit helt alene fremme og alligevel gør han det fantastisk. Joe Cole blev altså os købt for mange penge efter Abrahamovich kom til.

Det er rigtigt, at Mourinho svinede Anders Frisk til, men du kan ikke stille ham til ansvar for dødstrusler og lignende. Det er folks eget ansvar. Kim Milton fik jo også dødstrusler efter udvisningen af Becks under VM 98. Jeg tror bare at englænderne nogle gange kan gå lidt for meget op i deres hold. Det er jo ikke første gang, at der kommer dødstrusler mod dommere efter engelske hold har været indblandet.

Costello
Juniorspiller
**

« Svar #14: 23 Feb 2006, 18:15 »

Som det allerede er skrevet tidligere, så er jeg overbevist om, at det er for at tage pressens opmærksomhed fra truppen. Nu kan truppen arbejde "i fred", mens Mourinho kan spille sit spil for galleriet... Ganske smart - men sørgeligt for fodbolden generelt...

Viva Barca!

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010