home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  il Diavolo
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: il Diavolo  (Læst 50296 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: (Hyret!) FC Barcelona (tidl. Rangers, Man Utd)
« Svar #165: 29 Dec 2007, 22:30 »

Forhåbentlig! Hvis han bliver solgt pga. hans alder er der da noget galt Thumbs Up

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Møller
Gæst

Sv: (Hyret!) FC Barcelona (tidl. Rangers, Man Utd)
« Svar #166: 29 Dec 2007, 22:49 »

Richards rejser med til Spanien
19.07.11 - fcbarcelona.dk

Eric Cantona overtog i starten af juli Barca efter Frank Rijkaard i over 5 år har været i klubben. Det var tid til et generationsskifte i den stolte spanske storklub. Flere spiller som Deco, Henry mf. er ved at være oppe i aldrene. Carlos Puyol bliver i år erstattet i midterforsvaret. Den nye mand hedder Micah Richards og har været en dyr handel i Cantonas gamle klub, Manchester United.

Micah Richards har siden hans tid i Manchester City udviklet sig til at være en fantastisk fodboldspiller. Hans tid i Manchester United gjorde bare talentet større og større. Micah Richards har været en ombejlet herre gennem hele sommeren og nu ender han hos FC Barcelona og følger derfor hans tidligere træner Eric Cantona til Spanien for at videreføre Barcelonas stabile forsvar fra sidste sæson.

- Jeg har været en del utryg ved situationen om hvor jeg skulle spille næste sæson. Det endte heldigvis lykkeligt, jeg har været glad for at spille under Manchester City og Manchester United. Eric Cantona har været en fantastisk træner i United, at han tog til Barcelona var et hårdt slag for United og jeg ville ønske det ikke skete. Men det er bedre end ingenting jeg nu får mulighed for igen at spille under Eric. Sagde det 23 årige engelske forsvarstalent.

Micah Richards har ifølge MARCA kostet Barcelona ca. 200.000.000 DKK og er købt som nøglespiller for klubben, høj løn og højt niveau er hvad vi ønsker.
« Seneste Redigering: 29 Dec 2007, 23:31 af Møller » Logged

The Red
Landsholdsspiller

Sv: #2 FC Barcelona (tidl. Rangers, Man Utd)
« Svar #167: 29 Dec 2007, 22:52 »

Genial handel Smiley Han skal nok blive god for dig Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

JimmyGP
Manager

« Svar #168: 29 Dec 2007, 22:59 »

Det var da billigt?? Anyway tlk med den nye spiller..

- Veni, vidi, vici -

Møller
Gæst

« Svar #169: 29 Dec 2007, 23:00 »

Giovani drager hjem igen
25.07.11 - fcbarcelona.dk

For bare 6 dage siden kunne Eric Cantona præsentere sit første indkøb siden skiftet til FC Barcelona. Det 23 årige engelske talent, Micah Richards valgte at rejse med Cantona til Spanien og Barcelona. En vigtig brik i det kommende forsvar sammen med Milito og Marcel indtil videre. I dag kunne endnu en stjerne blive præsenteret som Barcelona spiller. Det er et velkendt navn her i området som igen vender hjem til Barcelona.

Der er tale om det meget store mexicanske talent, Giovani Dos Santos som efter en tur i italienske Juventus FC igen vender hjem til Barcelona for at blive en del af en farlig midtbane i Barcelona, som nu råder over stjernerne Messi, Ronaldinho og nu Dos Santos. Det kan koste Fernández pladsen i startopstillingen. Giovani var sammen med resten af Juventus med til at vende tilbage til den europæiske top sidste sæson hvor holdet endelig har spillet sig fast i toppen igen.

Knægten på bare 22 år også kendt under fornavnet Giovani er tilsyneladende over lykkelig over at kunne vende hjem til Spanien og Barcelona, hvor som han siger han hører hjemme: - Under Rijkaard fik jeg ikke spilletid, jeg drog til Italien hvor jeg nu efter 2 sæsoner i Juventus endelig kan vende tilbage til Barcelona. Jeg er virkelig lykkelig over dette skifte hjem til MIN KLUB.

Giovani Dos Santos koster angiveligt Barcelona over 300.000.000 DKK og en utrolig høj løn, men kommer Giovani i samme form som sidste sæson bliver han også guld værd som Richards, Messi, Bojan og Dinho bl.a. også forventes at blive.

The Red
Landsholdsspiller

Sv: #3 FC Barcelona (tidl. Rangers, Man Utd)
« Svar #170: 29 Dec 2007, 23:02 »

Godt indkøb, godt at se at Giovanni kommer 'hjem' Grin Tror sku han bliver vigtig for dig Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #171: 29 Dec 2007, 23:04 »

Har du Matias Fernandez :b
God blog btw. (:

lauritse
Reserveholdsspiller

« Svar #172: 29 Dec 2007, 23:06 »

Han er sgu en dejlig spiller ham Giovani, klasse at han vender tilbage Wink
KUTGW :b

GF <3

Møller
Gæst

« Svar #173: 29 Dec 2007, 23:18 »

Arsenal duo skifter til Barca
28.07.11 - fcbarcelona.dk

Handlerne i Barcelona tager til for tiden. På under 20 dage har Eric Cantona hentet spillere ind for over 800.000.000 DKK. Først var det Richards, for 3 dage siden drog Giovani hjem til Barca og nu i dag har Eric Cantona hentet 2 nye spillere. I Arsenal har man funder en ny højre back og en ny defensivt arbejdende midtbanespillere.

Nedum Onuoha skifter med øjeblikkelig virkning til FC Barcelona. Onuoha kom til Arsenal i 2010 fra Reading hvor den 24 årige forsvarsspiller fik 2 sæsoner i, kom til Reading fra barndomsklubben Manchester City. Nu forenes han med en gammel kending, nemlig Micah Richards som vi som bekendt også får at se i Barcelonas blå og røde trøje fra næste sæson. Begge er hentet til klubben fra engelsk fodbold og spiller på det engelske landshold.

Den næste spiller som blev hentet i Arsenal her til middag var den 24 årige spanske midtbanestjerne, Francesc Fábregas som selv synes var ved at gro fast i Arsenal. Den dyre spiller som har kostet spanske Barcelona over 300.000.000 DKK skifter dermed hjem til barndomsklubben Barcelona hvor han i starten af 2003 drog væk fra til fordel for Arsenal. Siden da har Cesc som han kendes under spillet i Arsenal. Det er ikke blevet til andre titler end Premier League i de seneste sæsoner, nu er valget faldet at skifte til Barcelona igen.

- Cesc bliver guld værd for os. Onuoha er en spiller enhver klub kunne bruge i forsvaret, sidste sæson oplevede jeg 1 spiller der kunne holde styr på vores Ronaldo og det var Nedum her. Han var en af de første sammen med Micah jeg ønskede med til Barca, nu falder handelen på plads og sammen med Cesc bliver truppen vel nok ikke bedre end den er nu. Sagde Eric Cantona til MARCA.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #174: 29 Dec 2007, 23:18 »

Har du Matias Fernandez :b
God blog btw. (:

Møller
Gæst

Sv: #4 FC Barcelona (tidl. Rangers, Man Utd)
« Svar #175: 29 Dec 2007, 23:20 »

Ja det har jeg Smiley undskyld så ikke du skrev det og tak

lauritse
Reserveholdsspiller

« Svar #176: 29 Dec 2007, 23:22 »

igen 2 gode indkøb Wink

GF <3

Møller
Gæst

« Svar #177: 29 Dec 2007, 23:22 »

Tak lauritse Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #178: 29 Dec 2007, 23:22 »

Ja det har jeg Smiley undskyld så ikke du skrev det og tak

Håber ikke han mister pladsen.
Godt indkøb mht. Fabregas & Nedum Onuoha  Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #179: 29 Dec 2007, 23:23 »

Fremragende indkøb, Barca har sku kassen i dit game Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010