Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:35:42
Broen13
Football M...
fm25
I dag
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23502
1 Bruger, 697 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
il Diavolo
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
21
Forfatter
Emne: il Diavolo (Læst 50117 gange)
Møller
Gæst
Sv: (Okt-08) Glasgow Rangers
«
Svar #60:
23 Dec 2007, 12:58 »
November 2008
Boyd udlignede til sidst.
13. Runde af Premier League fra The Falkirk Stadium, Falkirk
1/11-08 -
Falkirk vs. Rangers 1-1 (1-0)
1-0 Liam Craig på straffe (33.)
1-1 Kris Boyd (88.)
MoM. Robert Olejnik (8.)
Dagens modstander fra Falkirk har vi ikke været heldige med da vi den ene gang før i denne sæson har mødt dem. Da vi i august måned mødte dem hjemme på Ibrox spillede vi kun 1-1 efter vi ellers havde styret kampen. Det samme var planen i dag, i dag skulle vi bare vinde. Men vi kom hurtigt bagud på et noget tyndt straffespark dommeren mente der var. Vi pressede og pressede, men Briand og Boyd havde ikke deres dag i dag. Vi måtte derfor hive fat i de 2 og heldigvis kunne vi tage 1 point med hjem fra Falkirk.
3 Champions League Gruppekamp fra Ibrox Stadium, Glasgow
4/11-08 -
Rangers vs. Olympiakos 0-1 (0-1)
0-1 Tobias Hysén (7.)
MoM: Tomislav Butina (9.)
Efter et målrigt opgør i Grækenland kunne vi med en sejr i dag overhale Olympiakos og endda også AC Milan hvis det hele flaskede sig. Men en hurtig scoring fra Olympiakos's svenske landsholdsspiller, Tobias Hysén tvang os længere frem på banen. Med et massivt pres gennem hele kampen lignede det vi kunne hente føringen. Men men men, sådan ville spillerne det ikke i dag. Det lignede de allerede i starten af november måned var gået på juleferie. Masser af chancer, men Briand og Boyd og senere Darcheville var ikke skarpe nok foran målet, vi taber ufortjent og dårligt 0-1 hjemme på Ibrox.
Fremtidens mand, Biseswar.
Ligacup kvartfinale fra Raydale Park, Gretna
12/11-08 -
Gretna vs. Rangers 0-3 (0-2)
0-1 Jimmy Briand (16.)
0-2 Dean Furman (19.)
0-3 Barry Ferguson på straffe (56.)
MoM: Dean Furman (8.)
I vores tidligere 6 opgør mod Gretna under min ledelse, har vi haft totalt styr på dem. I dag gjaldt det så Ligacup kvartfinalen på udebane i Gretna. Men med en målscore på 9-2 i vores favør og 9 point over 3 kampe på Raydale Park lignede det en sejr til os. Med en skadet Van der Vaart og en bortrejst Beasley måtte Biseswar og Furman udgøre den offensive midtbane i kampen. Vi gik også fra Gretna med sejren i behold, 2 fantastiske spillere på den offensive midtbane i form af de unge Biseswar og Furman udgjorde sammen med Briand en konstant trussel for Gretna forsvaret. En 3-0 sejr og videre deltagelse, kan det blive bedre. Specielt Biseswar var ikke til at holde styr på i dagens kamp. Men endnu et Furman mål, hans tredje i 6 indskifter kampe. Dagens sejr betyder også at vi er ubesejret i 30 skotske turneringskampe i streg, en flot stime vi er inde i helt fra slutningen af sidste sæson.
14. Runde af Premier League fra McDiarmid Park, Perth
22/11-08 -
St. Johnstone vs. Rangers 0-2 (0-2)
0-1 Rafael Van der Vaart (23.)
0-2 Jimmy Briand (29.)
MoM: Rafael Van der Vaart (8.)
Det absolutte bundhold var modstanderne i 14ende runde af den skotske Premier League. Mit kendskab til mandskabet var ikke stort før kampen, ikke andet end vi endnu ikke havde mødt dem under min ledelse. St. Johnstone lå før opgøret helt i bunden som nr. chok med bare 3 point efter 13 kampe. Oprykkerne til denne sæson lignede allerede nedrykkerne igen. Jeg valgte at give Furman og Biseswar chancen igen, dog satte jeg Naismith og Burke ud og Beasley og Van der Vaart i startopstillingen igen. For at sige det kort blev kampen heller ikke så spændende for hjemmepublikummet. st. Johnstone kom kun frem til 2-3 chancer, mens vi med over 30 chancer og et procent på 57% i boldbesiddelse var vi sikre vindere. Men kampen blev kun 0-2 til os, anfører Van der Vaart åbnede kampen efter 23 minutters spil, mens Jimmy Briand 6 minutter efter scorede kampens sidste mål, trods dette var vi tæt på mange gange og kunne have sejret med 5 til 6-0.
Van der Vaart's mål var
ikke nok til point.
4 Champions League Gruppekamp fra San Siro, Milano
26/11-08 -
AC Milan vs. Rangers 2-1 (1-0)
1-0 Gennaro Gattuso (23.)
2-0 Gennaro Gattuso (73.)
2-1 Rafael Van der Vaart (75.)
MoM: Gennaro Gattuso (9.)
Dagens kamp på San Siro var en kamp jeg havde glædet mig længe til. En sejr eller bare point var påkrævet for videre deltagelse i Champions League, ellers var det kun UEFA Cuppen der kunne nåes. Da vi efter 23 minutters spil kunne se Gattuso gøre det til 1-0 for hjemmeholdet sagde det bare klik. Nu vidste vi det ville blive svært, men i pausen fortalte jeg at 1-0 var ingenting og nemt kunne hentes. Men da vi kom 25 minutter ind i anden halvleg og Gattuso igen scorede til 2-0 denne gang var det sværere for spillerne, en hurtig udligning ville være godt for vores muligheder på San Siro. Den scorede Van der Vaart bare 2 minutter efter Gattuso's mål efter oplæg af indskiftede Kris Boyd. Mere blev det ikke til og vi kan med en sejr hjemme over Bayern muligvis komme i UEFA Cuppen, det kræver også en Milan sejr i Grækenland.
15. Runde af Premier League fra Ibrox Stadium, Glasgow
29/11-08 -
Rangers vs. Gretna 3-0 (0-0)
Fabián Yantorno udvist (54.)
1-0 Matthew Upson (73.)
2-0 DaMarcus Beasley (76.)
3-0 Rafael Van der Vaart (80.)
MoM: Alan Combe (8.)
Vi er det eneste hold i den skotske Premier League der efter 14 runder fortsat ikke har tabt. Vi havde før kampen i dag Celtic lige i røven bare 1 point efter, mens der efterhånden skabte sig et hul til Hibernian og resten af holdene. Vi skulle igen i dag overfor Gretna, et hold vi endnu ikke har tabt til under min ledelse. Den unge Furman er efterhånden ved at bide sig fast på vores bænk og var igen i dag at finde blandt de 7 udskiftningsspiller
e. I starten af kampen kunne vi ikke få hul på bylden, det frustrerede både mig og spillerne. Da vi gik ind til pause valgte jeg at skifte Briand ud med Boyd og Ferguson med Thomson. I anden halvleg kom der endelig gang i den, om det var pga. Yantorno's udvisning vides ikke, men Gretna havde heller ikke haft nogle chancer indtil scoringen til 1-0 af Matthew Upson, en forløsning for fans og spillere. Beasley kom også på måltavlen nogle minutter efter, mens Van der Vaart med et eventyrligt huk fra kanten af feltet mod modsatte hjørne afgjorde kampen til 3-0. Gretna målmand Combe stod en flot kamp men kunne ikke holde os fra mål til sidst.
Til sidst kan vi glæde os over stadionudvidelsen nu er fuldført og fremover vil 64000 tilskuere kunne se os spille. Glædelig nyhed. Også stillingen:
Møller
Gæst
Sv: (Nov-08) Glasgow Rangers
«
Svar #61:
23 Dec 2007, 14:02 »
December 2008
Celtic 0-0, Bayern 1-2, Hearts 3-2, Aberdeen 3-2.
Julen er ovre, december måned er overstået. Vi har i denne måned spillet 5 kampe, desværre kostede det også vores europæiske deltagelse denne sæson. Med nederlag til Bayern endte vi sidst i Gruppe C i Champions League, hvilket betyder vi nu skal tænke 100% på den skotske Premier League.
Celtic var første modstander hjemme på Ibrox, et topopgør mod vores ærkerivaler. Efter vi ellers havde styret hele kampen kunne vi til sidst se kampen slutte med 0-0. Et kedeligt opgør, desværre for en topkamp betyder det vi stadig er 1er med 1 point ned til Celtic på andenpladsen.
Ellers gav måneden os 3 sejre mod hhv. Inverness CT, Aberdeen og Hearts. Med 1-0, 4-1 og 3-2 holdte vi igen en god stil og kunne fejre at vo stadig er ubesejret i den skotske Premier League, nu efter 19 kampe. Briand og Naismith stod samlet for 7 ud af de 8 mål vi scorede i de 3 kampe.
Vi overvintre dermed på førstepladsen, nu med 3 point ned til Celtic som ligger nr. 2.
Møller
Gæst
Sv: (Dec-08) Glasgow Rangers
«
Svar #62:
23 Dec 2007, 14:26 »
Der uddeles priser.
1/1-09 - rangers.co.uk
I dag var en glædelig dag for både jeg og også Jimmy Briand. Der blev i dag uddelt priserne "Årets spiller" og "Månedens manager for december" Det er måske Jimmy der er mest glad da han vandt prisen årets spiller i Frankrig foran Franck Ribéry og Jérémy Toulalan fra hhv. Bayern og Lyon.
- Jeg er overnud stolt over at modtage denne pris. Jeg synes jeg har spillet rigtig godt i denne sæson, men at jeg har været Frankrigs bedste havde jeg aldrig troet. Siden jeg skiftede til Rangers har min karriere taget en ny drejning under Cantona som hjælper mig igennem alt. Jeg vil gerne give ham del i prisen. Sagde en stolt og glad Jimmy Briand.
Udover Briand's pris kunne jeg også lade mig hylde som månedens manager, efter sejre over Inverness CT, Hearts og Aberdeen kunne vi i denne måned også hente 1 point mod Celtic. Det gav mig prisen som månedens manager i december måned. 10 point for 4 kampe var nok, hele holdet skal klart have ære i denne pris.
Møller
Gæst
Sv: (Et nyt år) Glasgow Rangers
«
Svar #63:
23 Dec 2007, 15:08 »
En ny klub!
Fredag d. 9 januar 2009
Endelig kom chancen for mig, Glasgow Rangers er ingenting i forhold til den klub jeg pludselig fik et tilbud fra. For en sæson siden blev Alex Ferguson erstattet af Steve Coppell. Men heller ej han kunne fortsætte Uniteds mange år på tronen, efter en fjerde plads i sidste sæson og en pt. 8 plads i denne sæson blev også Coppell fyret og Juande Ramos. Men her i starten af Januar blev også han fyret, derefter fik jeg det tilbud at overtage klubben. En klub jeg af hele mit hjerte elsker.
Jeg glæder mig meget til at komme igang her i klubben. Med stjernerne Ronaldo, Rooney og Tevez som nogle af dem. Startopstillingen er iorden, men reserver skal klart hentes til klubben. Et transferbudget på over 500 mil. efter salg af bl.a. Michael Carrick til Sevilla for 350 mil. Kun Alberto Zapater er hentet til klubben for 160 mil. og udgører med Owen Hargreaves en stjerneduo til den defensive midtbanespiller.
Metsu1
Manager
Sv: (En ny klub) Manchester United (tidl. Rangers)
«
Svar #64:
23 Dec 2007, 16:41 »
Held og lykke i United
Det er jo forfærdeligt, at se den placering, de ligger på i øjeblikket
Møller
Gæst
«
Svar #65:
23 Dec 2007, 17:56 »
Januar 2009
Anderson var ustoppelig i dag.
21. runde af Premier League fra Deepdale, Preston
11/1-09 - Preston (19) vs. Man Utd 0-3 (0-2)
0-1 Wayne Rooney (33.)
0-2 Carlos Tévez (34.)
0-3 Anderson (62.)
MoM: Anderson (8.)
Min debut som Manchester United var mod ligaens næstsidsteplads, Preston. Oprykkerne lå igen til at returnere til den næstbedste række. Jeg forventede en sikker sejr, med en startopstilling med Kuszczak, Brown, Evra, Vidic, Ferdinand, Nani, Zapater, Ronaldo, Tévez, Anderson og Rooney, kunne vi sammen sagtens slå Preston. Det var lige hvad vi gjorde, efter vi kom igang efter 33 minutter ved Rooney kørte det på skinner resten af kampen, Tévez udbyggede føringen minuttet efter og efter pres i anden halvleg afgjorde Anderson kampen til 0-3. Vi kravler en position op så vi nu er nr. 7.
Transfernyhed.
13/1-09 - Furman følger med til Manchester.
Dean Furman var et af de talenter jeg opfostrede gennem mit 1½ år i Glasgow. Dean Furman gik fra at være et talent til at spille sig ind på mit førstehold i klubben, han var en af dem jeg fortalte David Gill jeg ønskede med til Manchester, i dag kom det så frem at en aftale var faldt på plads og han tilføjes til truppen med det samme.
- Eric Cantona var den største grund til jeg forlod Rangers til fordel for Manchester United. Selvfølgelig er chancen for at bevise mit talent i de store turneringer for den skotske landstræner. Alt i alt glæder jeg mig til at komme igang i Manchester United.
Debutmål af Furman.
22. runde af Premier League fra Old Trafford, Manchester
14/1-09 - Man Utd vs. Aston Villa (10) 3-3 (2-2)
1-0 Wayne Rooney (10.)
2-0 Nemanja Vidic (16.)
2-1 John Carew (28.)
2-2 John Carew (45.)
2-3 John Carew (52.)
3-3 Dean Furman (66.)
MoM: John Carew (9.)
Vi er på noget af en mission, vi skal tilbage i toppen af tabellen i den engelske Premier League. Det kræver sejr i alle kampe, ikke mange point må sættes til. Dagens kamp mod Aston Villa skulle også vindes. Chancerne var der og medierne forventede en sikker sejr til os. Da vi efter 16 minutter kunne juble til 2-0 så det også lyst ud for os, Rooney og Vidic havde sendt os i den sjette himmel. Men John Carew sendte Aston Villa i den syvende himmel med 3 kasser indenfor relativ kort tid. 2-3 og sejren lignede en svær mission. Vi formåede også kun at udligne ved nyerhvervet Dean Furman 25 minutter før tid hvor han med en flot afslutning satte den i modsatte kryds efter lidt klumpspil i Villa feltet.
23. runde af Premier League fra Stamford Bridge, London
17/1-09 - Chelsea (5) vs. Man Utd 0-0 (0-0)
MoM: Petr Cech (8.)
Det var længe siden jeg havde set Stamford Bridge og i det hele taget set Chelsea spille. Travlheden i Glasgow havde været for meget og der var ikke tid til andre ligaer's kampe. Men i dag besøgte vi stadion som Manchester United. En forventet tæt kamp, men alligevel skulle vi have point med fra en svær udebane for at holde liv i chancerne for guldet. Kampen blev meget kedelig på tavlen, men mange gode og store chancer gjorde kampen spændende alligevel. Men 0-0 endte opgøret og vi kunne tage hjem med det ene point i behold.
Hutton tager turen med til United.
Transfernyhed
22/1-09 - Skotsk højre back indkøbt.
Endnu et af mine talenter fra Glasgow Rangers er hentet til klubben af Gill. Jeg er glad for Gill hører hvad jeg siger og hvilke spillere jeg mener vi skal hente, Dean Furman og nu også Alan Hutton er hentet til klubben. Gary Nevilla har i flere årtier næsten haft den højre back for sig selv. Nu er Gary fyldt 33 og en ny højre back skulle købes. Alan har i alle mine kampe leveret et højt niveau og flere storklubber udviste deres interesse i den 24 årige skotske landsholdsback.
- Jeg er glad for at komme til en storklub. Endelig får jeg chancen i den engelske Premier League. Dean Furman og Eric Cantona var en stor årsag til jeg tog skiftet fra min barndomsklub. Manchester United kan derudover give mig erfaring i Champions League og gode muligheder på det skotske landshold. Sagde en glad og tilfreds Hutton til de engelske medier på pressemødet.
24. runde af Premier League fra Old Trafford, Manchester
17/1-09 - Man Utd vs. Liverpool (2) 1-3 (1-2)
0-1 Steven Gerrard (17.)
0-2 Dirk Kuyt (26.)
1-2 Carlos Tévez (27.)
1-3 Ryan Babel (64.)
MoM: Steven Gerrard (8.)
23ende runde i Premier League stod mod vores rivaler fra Liverpool. Hjemme på Old Trafford var det vigtigt vi fik 3 point med til tabellen. Men således ville Gerrard og Kuyt det ikke og de kunne efter bare 26 minutter allerede bringe Liverpool foran med 0-2. Kort efter Kuyt's scoring fik Carlos reduceret. Men mere blev det ikke til og vi var rimelig nedspillet, Ryan Babel hamrede Kuszczak med bolden i nettet til slutresultatet 1-3. Desværre ender vi så på niende pladsen efter nederlaget.
Rooney sendte os videre.
FA Cup 4. Runde fra Old Trafford, Manchester
25/1-09 - Man Utd vs. Nottm Forrest (CH) 1-0 (0-0)
Sammy Clingan udvist (59.)
1-0 Wayne Rooney (76.)
MoM: Paul Smith (9.)
Efter en hård kamp mod Liverpool var det tid til i dag at komme ovenpå igen, Coca-Cola Championship holdet Nottm Forrest kom på besøg på Old Trafford i Champions League. Efter en langt fra lige kamp kunne vi efter 76 minutter endelig få hul på kampen ved Wayne Rooney. Resultatet siger intet om kampen, hvis jeg siger 30-1 i chancer og 56/44% i boldbesiddelse kender man mere til kampen.
Transfernyhed
29/1-09 - Tévez skifter til Arsenal.
Carlos Tévez tid hos os er forbi, han har leveret en acceptabel indsats, men kunne undværes og derfor har jeg i dag i samarbejde med David Gill valgt at sige farvel til den argentinske angriber. Hans fremtid ligger hos vores konkurrenter Arsenal som bød knap 400 mil. kroner for den 24 årige angriber.
Erstatningen for Tévez kunne være at finde i min tidligere klub Rangers, her finder vi Briand som jeg selvfølgelig gerne vil have med til United.
- Allerede farvel? Den havde jeg ikke forventet, men tilbudet fra Arsenal var højt nok til at både klubben og jeg accepterede at min fremtid lå i Arsenal. Jeg glæder mig hverken til at komme på Old Trafford igen eller frygter det. Jeg har respekt for Manchester United og kender dens fans, jeg ved de ikke vil gøre noget. Sagde Carlos Tévez som nu er fortid i Manchester United.
Transfernyhed
30/1-09 - 3 spillere sikret til truppen.
David Gill har op til dagens træning kunne præsentere hele 3 indkøb til klubben. Den første som er hentet til er Tottenham's stortalent Aaron Lennon, Aaron var udtaget til sidste landsholdssamling for England. Den unge kantspiller skal forsøge at slå Nani af eller falde ind i et rotationssystem med ham. Lennon har kostet os omkring 200 mil. kroner.
Dernæst blev den 29 årige engelske landsholdsmålmand, Paul Robinson. Endnu en gang er han hentet hos Tottenham Hotspurs. Tottenham som denne sæson har overrasket, men måske går holdet en smule i stå med disse salg lige før transfervinduet lukkede. Paul Robinson er udset målmandsposten hos os og har kostet ca. 100 mil. kroner.
Til sidst har vi igen for 3 gang været hos Rangers og forstærke truppen. Denne gang har vi sikret os min store helt ii klubben, målkongen og det franske stortalent, Jimmy Briand. Den 23 årige angriber har gennem min tid i Rangers udviklet sig helt utroligt. Han er som Aaron hentet for ca. 200 mil. og udset en plads i startopstillingen efter salget af Tévez.
25. runde af Premier League fra White Hart Lane, London
31/1-09 - Tottenham (1) vs. Man Utd 0-3 (0-1)
1-0 Jimmy Briand (36.)
2-0 Aaron Lennon (59.)
3-0 Jimmy Briand (80.)
MoM: Jimmy Briand (9.)
Hvilken kamp vi gik ind til, årets overraskelse Tottenham skulle vi på White Hart Lane forsøge at besejre. Med vores økonomi har vi sikret os 2 af holdets bærende spillere i Robinson og Lennon. De kunne i deres debut allerede gense deres gamle hjemmebane. Den tredje debutant var Jimmy Briand som fik en fantastisk debut, 2 mål og prisen som banens bedre var hvad han kom ud af kampen med. Også den unge Aaron Lennon der i dag erstattede den skadede Cristiano Ronaldo fik scoret i hans debut for os. White Hart Lane kørt over af de røde djævle.
Allerede i min første måned for Manchester United kunne jeg modtage den ros som månedens manager efter efter en måned med 2 sejre, 2 uafgjorte og et enkelt nederlag.
Rossonero
Gæst
«
Svar #66:
23 Dec 2007, 17:57 »
Godt skifte, og godt at se at du allerede har fået dem 2 positioner op.
Held og lykke.
Møller
Gæst
Sv: (Jan-09) Manchester United (tidl. Rangers)
«
Svar #67:
23 Dec 2007, 18:00 »
Nu går vi nogle lettere kampe i møde hvor der bare skal sejre på menuen
Metsu1
Manager
«
Svar #68:
23 Dec 2007, 18:20 »
Interessante spillerindkøb og rigtig god pris for Tevez.
Specielt købet af Hutton er fornuftigt, han passer perfekt til Utd.
Ærgeligt med nederlaget til Liverfool, men godt at se du tæskede topholdet
Håber du få dem med i Champions League som minimum
Møller
Gæst
«
Svar #69:
23 Dec 2007, 20:25 »
Februar & Marts 2009
2 måneder i 1 update.
Jeg har valgt at klemme disse 2 måneder ind i en lille update om begivenhederne for os i Manchester
United. Desværre røg vi ud i Champions League 1. knockoutrunde til de spanske mestre fra Barcelona. De nyindkøbte spillere måtte ikke deltage i Champions League for os når de allerede havde deltaget i enten UEFA Cuppen eller Champions League for Tottenham og Rangers. Det gav et tyndt og ungt hold for mig, Dong blev pludselig en bærende angriber sammen med Rooney på toppen, dermed tabte vi over 2 kampe 1-2 og 4-1 i Barcelona. Skidt men på en måde også godt for så kan vi koncentrere os 100% om placeringen i Premier League.
Mit store ønske i min første ½ sæson for United er at ende i top 4 så vi igen næste sæson kan spille Champions League og at vinde FA Cuppen i år, vi er videre til semifinalerne hvor Aston Villa i næste måned venter på Wembley i London. Vi har igennem de seneste 2 måneder slået Nottm Forrest, Everton og Plymouth ud af turneringen og er nu endt blandt de sidste 4 hold som udover os og Aston Villa er: Tottenham og Man City.
Desuden har de nyindkøbte spillere i Premier League slået fantastisk igennem, Briand har i sine første 10 kampe scoret 9 mål, lagt op til 4 og spillet til et gennemsnit på 7.50 som vi kender ham fra Rangers. Også er begyndt at score mål, han har ellers ikke i Tottenham været kendt som måltyv, men her i Manchester har han scoret 3 fra vores højre kant og lagt op til 5 mens hans gennemsnit også ligger flot på 7.44. Disse 2 har også spillet sig på det franske og engelske landshold. Det samme har Robinson været længe, han har også stået flot i hans første 6 kampe hvor han har lukket 3 mål ind og spillet til et gennemsnit på 7.33, det går end for hver indkøbte spiller men ligger stadig flot langt over 7.
Møller
Gæst
Sv: (Feb&Mar-09) Manchester United (tidl. Rangers)
«
Svar #70:
23 Dec 2007, 22:56 »
April 2009
Campbell bider sig
fast på førsteholdet.
31. Runde af Premier League fra Old Trafford, Manchester
1/4-09 - Manchester United vs. Newcastle (5) 6-0 (3-0)
1-0 Aaron Lennon (19.)
2-0 Wayne Rooney (31.)
3-0 Cristiano Ronaldo på straffespark (41.)
4-0 Jimmy Briand (53.)
5-0 Fraizer Campbell (63.)
6-0 Jimmy Briand (77.)
Hvilken fodboldfest på Old Trafford denne aften. Vi nåede knapt at komme ind i April før vi fik noget af en sejr over et af ligaens tophold, Newcastle. Jeg vidste godt de ikke havde det i sig. En af de største årsager til storsejren var Briand og Lennon de 2 matcher hinanden perfekt i højre side af angrebet og midtbanen.
Det hele startede efter bare 19 minutter hvor Aaron Lennon på et flot hovedstødsmål headede os i front med 1-0 efter dominans fra starten. Rooney fulgte op på Lennons scoring, de 2 engelske stortalenter fik i samarbejde bolden over nettet til 2-0 også. Cristiano Ronaldo kunne omregne et straffe begået mod Briand til mål så det blev til 3-0 for os. En kæmpe jubel og de 76.164 opmødte tilskuere kunne høres mere og mere ved hver mulighed. Vi fortsatte i anden halvleg hvor først Briand gjorde det til 4-0, efterfulgt af indskiftede Campbell og sidst igen det franske stortalent Briand til tenniscifrene 6-0.
- Fantastisk kamp, intet mindre end fantastisk. Jeg har set United en gang siden min søn skiftede til klubben og så banker de Newcastle så komfortabelt, fremragende. Sagde hr. Briand.
- Kan sammenlignes med
Beckhams kikser.
FA Cup semifinale fra Wembley, London
5/4-09 - Aston Villa vs. Manchester United s1-1 (0-0)
0-1 Anderson (46.)
1-1 Alan Smith (48.)
MoM: Diego Cavalieri (8.)
Et drama vi blev vidende til på Wembley denne varme aprilaften. Vi stod overfor Aston Villa på Wembley i FA Cup semifinalen, en kamp vi ventede at vinde. Men Villa havde denne sæson været stærke i FA Cuppen. Bl.a. var Liverpool og Newcastle blevet slået ud i deres vej til semifinalerne.
Vi fik også tørt på i kampen, det var en meget lige kamp, svær for os. Men Anderson satte lidt fut i os kort efter pausen - troede vi. Men føringen til 0-1 holdte kun 2 minutter før den tidligere Leeds, Newcastle og Manchester United angriber Alan Smith udlignede for Aston Villa. Kampen måtte ud i både forlænget og straffesparkskonkur
rence før man fandt en vinder. Vi brændte 2 gange ved først Nani og Vidic i sidste skud. Hvilket betød vi tabte straffesparkskonkur
rencen 4-3 og er ude af FA Cuppen for i år.
- Skidt jeg brænder ved at skyde så højt over. Jeg var meget nervøs før jeg løb hen for at sparke og ramte den helt forkert under bolden så den fik forkert drejning langt over mål. Kan sammenlignes med David Beckhams kikser. Sagde Luis Nani efter kampen til medierne.
Zapater sendte os i front
fra lang afstand.
32. Runde af Premier League fra Old Trafford, Manchester
10/4-09 - Manchester United vs. Everton (17) 2-0 (0-0)
Tim Cahill udvist (59.)
1-0 Alberto Zapater (60.)
2-0 Cristiano Ronaldo (89.)
MoM: Cristiano Ronaldo (8.)
Vi var sent om at komme i omdrejninger til dagens kamp mod Everton. Sejre er påkrævet i vores mission top 4. Jeg var meget nervøs da vi rundede de 55 minutter og vi stadig ikke havde scoret endnu. Så fik Cahill rødt kort og derefter vidste jeg vi ville vinde. Og hvad skete der? Zapater scorede heldigt men scorede til 1-0.
Og sådan startede det også på Old Trafford denne solrige aften. Everton gjorde rimelig modstand, men heller ikke mere end rimelig. Vi var meget bedre end dem, men var bare sent om at kunne få bolden over stregen og så skete det på den måde det skete, Alberto Zapater skyder langt udefra, den bliver rettet af i Everton forsvaret og snyder målmand Howard totalt. 2-0 målet faldt i absolut sidste minut, selvom vi havde styr på tingene ville jeg gerne komme foran med 2-0 så vi kunne se det på tavlen efter kampen også. Bolden ender ved Anderson ved baglinjen, han sender den i feltet og bolden bliver headet ud modsatte side til Briand som sender bolden i feltet og bagest er Ronaldo som banker den i kassen, flot mål og flot kamp uden målshow.
- Dejlig fornemmelse endelig at score igen, det var ved at være længe siden jeg har scoret for Manchester, at det sker på den heldige måde er vel ligegyldigt, mit skud havde retning mod krydset alligevel. Jeg var faktisk på vej den anden vej med hænderne for øjnene da Cristiano overfalder mig i jubel. Sagde Alberto Zapater om sin scoring.
Elegante Briand har fundet
formen hos os.
33. Runde af Premier League fra Emirates Stadium, London
13/4-09 - Arsenal (1) vs. Manchester United 1-2 (1-2)
0-1 Alberto Zapater (7.)
0-2 Jimmy Briand (9.)
1-2 Emmanuel Adebayor (42.)
MoM: Lukasz Fabianski (8.)
Besøg på Emirates Stadium i London, en af mine første gange jeg besøger det nye stadion. Arsenal var modstanderne, ligaens førerhold også de skulle besejres for at vi får muligheder for bare at komme med i UEFA Cuppen næste sæson. En god start gav os også sejren med hjem til Manchester.
Alberto Zapater slipper igennem Arsenals højre forsvarsside og kan sikkert og elegant med et skud i nettaget gøre det til 1-0 for os. Jimmy Briand var oplæggeren til målet efter bare 7 minutter. Men 2 minutter efter er de samme 2 på spil for os, denne gang sender Alberto bolden i dybden til Jimmy som sikkert kører uden om Fabianski og udbygger føringen til 2-0 for os. Arsenal formåede kun at reducere efter 42 minutters spil ved Adebayor. Trods flere gode muligheder til sidst i kampen holdte vi stand og vandt kampen 2-1. Vi kan dermed øjne europæisk fodbold næste sæson.
Rooney i målscorer rollen.
34. Runde af Premier League fra Old Trafford, Manchester
18/4-09 - Manchester United vs. Manchester City (14) 4-0 (2-0)
1-0 Jimmy Briand (10.)
2-0 Wayne Rooney (15.)
3-0 Jimmy Briand (70.)
4-0 Aaron Lennon (75.)
Lokalderby mellem United og City er altid spændende kampe, dagens opgør var ekstra spændende for os da vi igen skulle sejr, og gjorde vi det var vi foran Newcastle og på 5 pladsen som minimum. Og efter vores flotte sejr ude mod Arsenal i London var vi oppe på 5 sejre i træk i Premier League og dermed forberedt på opgøret mod City.
I fraværet af vores normale venstre back, Patrice Evra, spillede en anden franskmand hans plads i dagens kamp, nemlig Michaël Silvestre. Kampen endte til sidst med at blive en målfest fra vores side. Vi startede igen fantastisk ved 2 hurtige mål af Briand og Rooney efter 10 og 15 minutters spil. Vi kickflippede den hele kampen og kunne til sidst også gøre det til 3- og 4-0 ved Briand igen og højre kant Lennon som senere blev erstattet af Nani som til sidst var tæt på at ydmyge City totalt. Det viser bare vi fortsat er niveauer over lokalrivalerne og nu er vi tæt på de øverste igen, trods nogle af holdene har 1 kamp i undertal er der 6 point til guldet og 4 kampe igen.
Ferdinand forsøgte, men
vi kunne ikke score idag.
35. Runde af Premier League fra Craven Cottage, Fulham
22/4-09 - Fulham (13) vs. Manchester United 0-0 (0-0)
MoM: Rio Ferdinand (8.)
Et af ligaens bundhold var dagens modstander, dog på udebane. Nogle af spillerne begynder så småt at kunne mærke vi nu er tætter på guldet end nogensinde før i denne sæson. Vi har under min ledelse, præcist som i Rangers spillet os tilbage i guldkampen. Nu er der hele 6 mandskaber der kan vinde guldet i år, Chelsea, Tottenham, Arsenal, Liverpool, Newcastle og os.
Vores stime med lutter sejre blev i dag ødelagt i Fulham, efter dominans hele vejen igennem men ineffektivitet helt fremme kunne vi måske her til aften have kvast vores Champions Leauge chancer næste sæson. Med 0-0 og kun 1 point gør det at vi nu skal satse på en hjemmesejr til Sunderland over Liverpool for vi overhovedet skal have en chance for en top 4 placering. Ellers står den på UEFA Cup næste sæson.
Zapaters mål til 0-1
var ikke nok.
36. Runde af Premier League fra Riverside Stadium, Middlesbrough
25/4-09 - Middlesbrough (10) vs. Manchester United 2-1 (1-1)
0-1 Alberto Zapater (20.)
1-1 Lee Cattermole (45.)
2-1 Jonathan Woodgate (90.)
MoM: Jonathan Woodgate (8.)
Middlesbrough ligger som forventet midt i tabellen som nr. 10 og efter dagens opgør mod os skulle de også gerne ligge samme sted, ikke nærme sig os. Vi SKAL have en sejr med fra Riverside i dag. Darren Fletcher er tilføjet til skadeslisten med Evra i forvejen, istedet for ham starter Anderson og Dean Furman tager plads på bænken.
Kæmpe skuffelse da jeg forlod stadionet i Middlesbrough velviden der hverken kom metal eller Champions League kvalifikation til Old Trafford denne sæson. Det højest vi kunne nå nu var UEFA Cuppen hvor Newcastle efter Woodgate's mål i sidste minut har overhalet os. Vi kom ellers rigtig godt fra start, var spilstyrende og kunne efter 20 minutter fejre Zapaters scoring til 1-0 for os. Men efter målet fra vores side gik det ned ad bakke, en mand jeg har kig på Lee Cattermole udlignede for Middlesbrough. Lee er en spiller vi sagtens kan se på Old Trafford næste sæson, en ung central midtbanespiller af engelsk afkomst. Da vi til sidst valgte at satse for Champions League pladsen og medaljerne gik det galt modsat, godt nok på hjørne Woodgate gjorde det til 2-1 med 20 sekunder igen.
«
Seneste Redigering: 23 Dec 2007, 23:00 af Møller
»
Møller
Gæst
Sv: (Apr-09) Manchester United (tidl. Rangers)
«
Svar #71:
23 Dec 2007, 23:03 »
Kommentare modtages gerne, da det gør skriveglæden større
Har på fornemmelsen i følger med men ikke gider skrive en bette kommentar
N17
Manager
«
Svar #72:
23 Dec 2007, 23:09 »
Jeg er stoppet lidt med at læse efter du er begyndt at skrive på denne måde. Denne måde tilhører Metsu, og du skriver meget bedre på de andre måder du har prøvet.
Nu kigger jeg kun på resultater!
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Møller
Gæst
«
Svar #73:
23 Dec 2007, 23:11 »
Denne måde "Tilhører" da ikke Metsu det mindste. Okay Metsu skriver godt på den måde, men vil sige det gør det nemmere for jer og jeg kan godt lide at skrive på denne måde. Er det ikke det vigtigste?
N17
Manager
«
Svar #74:
23 Dec 2007, 23:12 »
Citat af: Møller 23 Dec 2007, 23:11
Denne måde "Tilhører" da ikke Metsu det mindste. Okay Metsu skriver godt på den måde, men vil sige det gør det nemmere for jer og jeg kan godt lide at skrive på denne måde. Er det ikke det vigtigste?
Hehe... ved godt den ikke tilhører Metsu
Det var nu skrevet med et glimt i øjet.
Jo det vigtigste er at du kan lide at skrive på den måde du gør, men derfor må jeg vel godt komme med min mening. Right??
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
21
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »