home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1091 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  il Diavolo
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: il Diavolo  (Læst 50043 gange)
Møller
Gæst

Sv: Rangers
« Svar #15: 16 Dec 2007, 09:59 »

JimmyGP jeg tror på UEFA Pladsen, men går selvfølgelig efter videre deltagelse...
DelPiero1 - Tjah men mange af dem har været lukket af årsager i spillet eller andre Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #16: 16 Dec 2007, 10:18 »

Hmm..  Rangers er et af mine absolutte favorit hold, Men tror desværre ikke jeg vil følge med her.. Kan ikke forstår hvorfor du har "snydt" ved at hente Van der Vaart og Briand.. Da Rangers i forvejen har en langt bedre trup end alle de andre hold i ligaen (med undtagelse af Celtic) Synte jeg det er lidt billigt at forstærke den så markant som du har gjort..

Så desværre Møller, jeg kommer nok ikke til at følge med her.. Havde du undladt at "hente" de 2 spillere, så ville jeg havde været fast læser...   Ubeslutsom

JimmyGP
Manager

« Svar #17: 16 Dec 2007, 10:30 »

Nr. 42

OT: @Møller: Jeg ved godt du har svaret DelPiero; Men har du haft 42 blogs på sitet?

- Veni, vidi, vici -

Møller
Gæst

« Svar #18: 16 Dec 2007, 10:47 »

OT: @Møller: Jeg ved godt du har svaret DelPiero; Men har du haft 42 blogs på sitet?

Har ikke tal på det, men har haft mange, vil gerne erkende. Men har førhen også haft en rimelig skod computer vil ikke gøre det til enegrund. Men den havde skyld i mange crash af savegames.

Møller
Gæst

« Svar #19: 16 Dec 2007, 21:19 »

Statistik:
Won: 8 Draw: 5 Lost: 2

Yderligere 15 kampe har skotske Glasgow Rangers spillet. Det er på tide at opsummere hvorledes disse kampe er gået til. Hvorledes Eric Cantona klarer sig i sit nye fag som træner. Rangers har i Champions League ikke formået af overraske, men tværtimod kommer holdet med videre i UEFA Cuppen, som alle ventede.
Chelsea 0-0 (H)
Dundee Utd 2-2 (U)
Inverness CT 2-0 (U)
Chelsea 2-4 (U)
St. Mirren 2-0 (U)
Inverness CT 2-1 (U)
Falkirk 1-1 (U)
Sparta Prag 1-1 (H)
Kilmarnock 2-1 (H)
Gretna 4-2 (U)
Lyon 1-4 (U)
Hearts 5-1 (H)
Aberdeen 5-4 (U)
Motherwell 2-2 (H)
Hibernian 3-2 (U)

Statistikken over de sidste 15 kampe for Cantona og Rangers taler sit sprog, er Glasgow holdet tilbage på lige fod med konkurrenterne fra Celtic form mæssigt, eller er holdet kun på vej tilbage til den form holdet skal være i for at vinde Clydesdale Bank Premier League. Dette vil jeg ikke give jer svaret på i denne nyhed. Svarene på det spørgsmål må folket vente med at få svaret på til sommeren næste år. Hvad jeg kan sige er vi nu går ud af 2007 og ind i 2008.

Den første modstander i disse 15 kampe var selveste Chelsea i 3 opgør i Gruppe H i Champions League. Chelsea kom på besøg på et propfyldt Ibrox, men takket være en god Rangers defensiv kunne de engelske sølvvindere fra sidste sæson ikke gå sejrerigt ud af opgøret. Kampen endte 0-0, men Chelsea kunne sagtens have vundet.

Kampen på Stamford Bridge var for Cantona et stort øjeblik, i et interview efter kampen fortalte Eric: Bare rejsen tilbage til England, omgivelserne og spiltempoet var ikke forandret meget siden min tid i engelsk fodbold. Dog er Chelsea blevet bedre og mere professionelle. Kampen på Stamford Bridge endte ikke som han formentlig havde håbet, et 2-4 nederlag er dog acceptabelt på Stamford Bridge mod Chelsea.

Udover kampene mod Chelsea må man formode kampen mod Hearts på hjemmebane d. 15 december 2007 var noget af en oplevelse for Rangers manager Eric Cantona, hans største sejr som træner, 5-1 er meget. Målene blev sat ind af Steven Naismith, Kris Boyd og så stod vidunderbarnet Jimmy Briand ellers for resten af showet, hattrick af den unge franske angriber.

Tilbud er der nok af på den unge skotske midtbanespiller i Glasgow Rangers, Kevin Thomsen. Manden har på den centrale midtbane, i fraværet af Rafael Van der Vaart der har været skadet, virkelig slået til. Et gennemsnit på over 7 på hans 12 kampe er godt for en midtbanespiller, på en midtbane der langt fra har slået igennem som Cantona havde forventet og håbet. Beasley og Naismith har på kanterne slået rimeligt til. Men på den centrale midtbane har Thomsen og Ferguson aldrig fået deres ellers gode sammenspil igang i denne sæson. Det har påvirket pointforskellen til Celtic, som nu er oppe på hele 10 point med 18 kampe igen.

Niko
Gæst

« Svar #20: 17 Dec 2007, 06:55 »

Du er ligeså langsomt begyndt at kravle op i tabellen, men det bliver vist kun til en 2. plads. Smiley

Møller
Gæst

« Svar #21: 17 Dec 2007, 19:31 »

Desværre er det også det jeg har sagt til mig selv: - Det bliver næste sæsn først Skuffet - Men så vil jeg gå efter cuppen og UEFA Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #22: 17 Dec 2007, 19:40 »

Desværre er det også det jeg har sagt til mig selv: - Det bliver næste sæsn først Skuffet - Men så vil jeg gå efter cuppen og UEFA Smiley

Super.. Er der kommet lodtrækning til Cuppen & UEFA'en??

- Veni, vidi, vici -

Møller
Gæst

« Svar #23: 17 Dec 2007, 19:47 »

Rangers henter 2 forstærkninger ind.
01.01.08 - Diego Bieseswar & Matthew Upson.

Glasgow Rangers, der før sæsonen hentede legenden Eric Cantona til klubben, har i dag sikret sig 2 markante forstærkninger til truppen. Mange har været skeptiske omkring styrken på holdet. Defensiven har efter manges mening været for lille, i den forstand at spillerne simpelthen ikke er høje nok til at kunne stå imod en angriber som Zlatan Ibrahimovic hvis holdet kom op imod ham.

Indkøbet af Matthew Upson til en billig penge i engelske West Ham har været konsekvensen af fans, eksperter og bestyrelsens mening omkring den lille defensiv. Matthew Upson har med sine 28 år på bagen en hvis erfaring, han har en fortid i klubber som Arsenal, Birmingham, Luton og West Ham. Med enkelte lejeaftaler da Matthew spillede i Arsenal fra 1997 til 2003 var han udlånt til klubberne Nottm Forest, Crystal Palace og Reading i den næstbedste engelske række.

- Jeg glæder mig utrolig meget til at komme igang i Rangers, klubben har ikke haft sin bedste sæson i denne sæson. Jeg vil være med til at gøre forsøget på at indhente Celtic, selvom det ser svært ud tror vi på det. Sagde en glad Matthew Upson der ikke har fået så meget spilletid i sin West Ham tid.

Udover Matthew Upson er også kanterne blevet forstærket i form af den bare 19 årige hollandske kant/angriber, Diego Biseswar. Diego er ligeledes hentet for billige penge, denne gang den hollandske midterklub, Feyenoord. Diego Biseswar har før været udlånt til Heracles og har i 1 U21 kamp scoret 1 mål på det hollandske U21 landshold. En mand Rangers og Cantona stensikkert vil få gavn af i fremtiden.

Udover disse 2 indkøb ventes spanske Nacho Novo imorgen at skrive under på en kontrakt med Villarreal. Det er dette salg der gør disse 2 indkøb mulige.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2007, 19:59 af Møller » Logged

SirToby
Manager

« Svar #24: 17 Dec 2007, 19:55 »

Spørgsmål som ikke skal tages ondt eller give dig grund til at hade mig:

- Læser du dine updates igennem?
- Er du ikke af den korrekte opfattelse, at tal under 10 skal skrives med bogstaver?
- Imorgen, idag, igang - bevidst med det manglende mellerum?

Ellers er det rigtig fornuftigt. Det gælder altid om at hænge på i Skotland. Celtic kan være utroligt skarpe. Umuligt er det ikke, hvorfor jeg tror på dig i næste sæson.

Møller
Gæst

« Svar #25: 17 Dec 2007, 20:00 »

Spørgsmål som ikke skal tages ondt eller give dig grund til at hade mig:

- Læser du dine updates igennem?
- Er du ikke af den korrekte opfattelse, at tal under 10 skal skrives med bogstaver?
- Imorgen, idag, igang - bevidst med det manglende mellerum?

Ellers er det rigtig fornuftigt. Det gælder altid om at hænge på i Skotland. Celtic kan være utroligt skarpe. Umuligt er det ikke, hvorfor jeg tror på dig i næste sæson.
Hej Toby.
Tager ikke konstruktiv kritik som ondt. Nu har jeg læst den igennem og vil ikke sige jeg fandt særlig mange fejl efter min mening. Det andet spørgsmål forstår jeg ikke helt hvad du mener med det, jeg mener alle tal skrives med "tal". Imorgen, Idag og igang ved jeg skrives i 2 ord. Men er med vilje det er i et, hvorfor - lad være med at spørg Peace

Tak ellers.

Møller
Gæst

« Svar #26: 17 Dec 2007, 21:36 »

J A N U A R  2 0 0 8

Januar måned. Transfervinduet har stået vidt åbent, flere Rangers spillere har været rygtet væk fra klubben. Men i sidste ende blev det kun Novo og Thomas Buffel der har forladt holdet til fordel for Villarreal og Palermo. 2 spillere som Eric Cantona langt fra brugte nok. Men januar måned har også været en oprejsningsmåned for Glasgow klubben. Med 5 sejre i 6 kampe er holdet ikke kravlet længere op i tabellen, men har slået et større hul til holdene lige under Rangers.

Den bare 22 årige Jimmy Briand har i sin første sæson hos Cantona & Rangers
indtil videre scoret 38 mål i 32 kampe. Langt over standarden i skotsk fodbold.
Screenshot af J. Briand
Stillingen i Clydesdale Bank Premier League

Clydesdale Bank Premier League
Celtic vs. Rangers 3-2
Målscore: S. McDonald, S. McDonald, S. McDonald - J. Briand, D. Beasley

Rangers vs. Dundee Utd 4-0
Målscore: J. Briand, J. Briand, J. Briand, J. Briand

Skotske Pokalturnering 4. Runde
Rangers vs. Gretna 2-1
Målscore: M. Upson, J. Briand - S. Smith (Own)

Inverness CT vs. Rangers 2-5
Målscore: D. Wyness, M. Niculae - J. Briand, J. Briand, J. Briand, J. Briand, J. Briand

Rangers vs. St. Mirren 3-0
Målscore: K. Boyd, J. Briand, J. Briand

Ligacup Semifinale
Celtic vs. Rangers 1-1
Målscore: M. Zurawski - J. Briand
(Kampen kom ud i straffe hvor begge hold scorede på de første 5, derefter brændte DaMarcus Beasley for Rangers mens Jim O'Brien scorede for Celtic som meget ufortjent kom videre i Ligacup finalen.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2007, 21:52 af Møller » Logged

MLL
Manager

« Svar #27: 17 Dec 2007, 21:38 »

ærgelige opgør mod Celtic

Tilbage på FmF Opstemt

Møller
Gæst

« Svar #28: 17 Dec 2007, 21:50 »

Tjah skal lige tilføjes at vi faktisk spiller bedre end dem, spil og chance -mæssigt. Men de er tilsyneladende bedre end os pt.

JimmyGP
Manager

« Svar #29: 17 Dec 2007, 21:56 »

Flot update.. Kunne godt tænke mig at du har gjort lidt mere ud af de 2 Old Firm opgør.. Men ærgeligt med de 2 nederlag.. øv øv

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010