home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  DØD! Den gamle dame - Tilbage til toppen
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bloggen skal vænne tilbage?
Ja da.
- 4 (33,3%)
Nej.
- 4 (33,3%)
Starte en ny. Skriv hold i tråden.
- 4 (33,3%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: DØD! Den gamle dame - Tilbage til toppen  (Læst 18927 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Ny spiller) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #45: 15 Dec 2007, 21:39 »

Så kunne jeg godt tænke mig at høre om der er flere spillere på vej til Torino?

Vent og se.  Thumbs Up Hævet Øjenbryn Djævel
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny spiller) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #46: 15 Dec 2007, 21:42 »

Vent og se.  Thumbs Up Hævet Øjenbryn Djævel

I orden så crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Ny spiller) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #47: 15 Dec 2007, 21:43 »

Hehe. Fuck det er hurtigt den er på 4 sider, men det var også den lille spiller snak vi havde. Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Ny spiller) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #48: 15 Dec 2007, 22:43 »


Kalenderen skriver nu august og juli er passeret. Juli er gået fornuftigt angårende transfers og Venskabskampe.

Transfers:

>> :Transfers ind
Romain Beynié 22 mio.kr Lyon

<< :Transfers ud
Piergiuseppe Maritato 180.000 kr. Triestina
Ayub Daud 500.000 kr. Bari

Indtil videre går det stille og roligt på transfers markedet her i Juventus. Vi har fået hentet Romain Beynié i Lyon. Vi har solgt to spillere som ikke var i nærheden af førsteholds fodbold og de var også unge.


Venskabskampe:

Mlada Boleslav – Juventus 1-1
Ankaraspor – Juventus 0-3
Dardanelspor – Juventus 1-2
E. Sehirspor – Juventus 0-2


Vi har spillet nogen rigtige gode venskabskampe. Jeg er fint nok tilfreds med vores kampe og vi spiller godt sammen. Vi skal spille to venskabskampe og en Liga kamp i August. Min debut i Serie A bliver mod selveste Roma.
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Juli) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #49: 15 Dec 2007, 23:10 »


Anden og sidste spiller til Juventus
5.august

Guilherme

Så kom anden handlen i hus i Juventus. Guilherme er den nye spiller og også den sidste udtalte Mickelborg til pressemødet. Guilherme er 19 år og spiller venstre back. Han kommer fra Brasilien og er også købt i den brasilianske klub, Vasco. Guilherme har spillet i Vasco hele sin karriere og har været glad for sin tid i Brasilien. Man fik fat i en glad Guilherme. Guilherme var rigtig glad for at være kommet til Europa og Juventus. Han ser frem til sin debut og kan ikke vente til at skal spille for et hold som Juventus. Guilherme har kostet Juventus lige knap 57.5 mio. Kr.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2007, 11:21 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Anden og sidste spiller) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #50: 15 Dec 2007, 23:14 »

Udmærket blog.
Jeg kunne dog godt tænke mig nogle lidt længere updates med noget mere fyld. Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Anden og sidste spiller) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #51: 15 Dec 2007, 23:17 »

Udmærket blog.
Jeg kunne dog godt tænke mig nogle lidt længere updates med noget mere fyld. Wink


Det vil jeg godt tilslutte mig.. Men en flot update alligevel med en spændende spiller Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Anden og sidste spiller) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #52: 15 Dec 2007, 23:18 »

Udmærket blog.
Jeg kunne dog godt tænke mig nogle lidt længere updates med noget mere fyld. Wink


Der kommer mere fyld nå sæsonen gå i gang. Er bedre til at skrive om kampe.   Grin Opstemt
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (sidste spiller) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #53: 16 Dec 2007, 14:02 »

Update om 10-15 min. Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (sidste spiller) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #54: 16 Dec 2007, 14:17 »



Så er August færdig spillet og den bød på to kampe. En liga kamp mod Roma og en Pokal mod Parma.



Serie A runde 1.

1.              X              2.
2.25          3.20          2.75

Roma – Juventus 2-1

1-0 Vucinic 31. Min. (PK)
1-1 Palladino 41. min.
2-1 Taddei  45 + 2 min.



Der var lagt op til stor kamp i første runde af Serie A.  Vi skulle møde Roma på udebane og det var en god mulighed for at visse Juventus tilhængene at jeg er den rette til jobbet. Vi starter godt og har 2 store chancer i de første 5 min. Vi for lagt et godt pres. Kampen blev mere lige og Roma kom bedre med.  I det 31 min. Begår Andrade et dumt straffe. Han fik dog ikke noget kort og det så også tvilsomt ud. Vucinic skulle sparke og gjorde det sikkert. Vi gav bolden op og Roma lagde et godt pres på os og det lignede en pause føring til Roma da de havde det meste af spillet. 4 min. Før pausen ville Palladino det anderledes og skød fra kanten af feltet og bragte os på 1-1 inden pausen.  Det lignede seriøst at vi ville gå til pausen med 1-1, men Taddei fra Roma scorede for Roma på et kontra angreb 2 min. Inde i overtiden af første halvleg. 2-1 i pausen. Jeg valgte at skifte Guilherme ind pausen så han fik sin debut. Anden gik nogenlunde roligt. Der var lidt chance til begge hold men der kom ikke flere mål i kampen. Vi tabte fortjent 2-1 til Roma. Men jeg synes nu vi spillede godt. Vi må bare rejse os mod Parma i Pokalen på onsdag.




Italienske Pokalturnering 3.kvalrunde

     1.                  X            2.
1.67(fav)        3.25     4.50

Juventus – Parma  1-0

1-0 Salihamidzic 37 min.



Der var lagt op til sejr i dag. Vi for en fin start på kampen med gode chancer men vi for ikke bolden ind over stregen. Der skulle gå en lille halv time før Parma kom med deres første chance. Vi fik flere gode chance og var også tæt på nogen gange. I det 36 min. Begik Parma et dumt frispark lige på kanten af feltet. Del Piero skulle sparke og ramte muren, men Salihamidzic fulgte op på den og hamrede den i mål til 1-0.  Føringen holdte hen til pausen. Vi var fortjent foran 1-0 men vi kunne godt havde været foran 2,3-0.
Vi kommer godt ud fra pausen og Zanetti havde et godt spark på mål. Da der var spillet ca. 55 min. Fik Trezeguet en friløber men brændte og Palladino kunne ikke nåh returen. 5. Min. Senere fik Palladino en stor chance men skød lige på målmanden og Trezeguet skød langt forbi på returen. Et kvarter før tid spiller vi den godt rundt og Camoranesi fandt Ralladino på et indlæg men Ralladino brændte igen. I 93. Min. Måtte Pavel Nedved udgå med en skade. Vi vinder kampen fortjent 1-0 og er videre i Pokalturingen. Vi har lidt problemer med at få den bold sparket i mål. Efter kampen fik vi at vide at Nedved er ude i 3 uger med en skadet fod som han pådrog sig i en hovedsduel. Jeg kunne også se med det samme at han ikke kunne forsætte og vidste han ville være ude i nogen uger.   




Angriber til Juventus
30. august



Idag blev mange overrakset over at Juventus havde købt en spiller til. Da Juventus købte Guilherme udtalte Mickelborg at det var hans sidste indkøb, men det holdte ikke. Idag ankom den 26-årige angriber Sebastián Taborda. Taborda kommer fra Uruguay og har spillet en landskamp. Taborda er hentet i Deportivo og skal bruges som reserve til Trezeguet og Iaquinta. Taborda startede sin karriere i Defensor Sporting i 2000. Der spillede han i 5 år og var i den tid også blevet udlejet to gange, Fénix og Pumas. I 2005 købte Deportivo ham for 22 mio. Juventus har idag købt ham for 16 mio.




Ung dansker til Juventus
31.august



Dagen efter at man havde købt Taborda ankom endnu en angriber. Denne gang var det en ung herre fra Danmark ved navn Ronnie Schwartz. Ronnie er hentet i Aab for 5.5 mio. Også Mickelborg sagde at han nok skulle udvikle sig til en spiller der ville kunne spille med i serie A. Ronnie udtalte selv at det var en drøm der var gået i opfyldelse. Han havde aldrig regnet med Juventus ville henvende sig allerede og var også glad for det var en dansk manager i klubben. Ronnie glædede sig bare til at komme igang og få sin debut på et tidspunkt, men lige n bliver det nok svært nå ingen af de andre fire angribere er skadet. Men det kan komme hurtigt og Ronnie vil være klar.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2007, 18:49 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #55: 16 Dec 2007, 18:40 »

Nogen der er interesseret i en september update idag.?

(ny afstemning oppe)
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Møller
Gæst
 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #56: 16 Dec 2007, 18:46 »

Er det meningen du ikke staver "Juventus" rigtigt 2 gange i bloggen..
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #57: 16 Dec 2007, 18:48 »

Er det meningen du ikke staver "Juventus" rigtigt 2 gange i bloggen..

Hov, Ups. Ej det må i sku undskylde. Det kommer ik til at gentage sig.
Tak Møller.
Følger du med.?
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #58: 16 Dec 2007, 18:59 »

Fin blog Smiley
Opsætningen og grafik er flot  Thumbs Up
Dog lidt for mange fejl Smiley

Edit : Syntes ikke dine indkøb er Juve klasse.
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (August) Den gamle dame - Tilbage til toppen
« Svar #59: 16 Dec 2007, 19:02 »

Fin blog Smiley
Opsætningen og grafik er flot  Thumbs Up
Dog lidt for mange fejl Smiley

Edit : Syntes ikke dine indkøb er Juve klasse.

Jeg er nu ellers fint tilfreds med mine indkøb.  Thumbs Up

Og tak for kommentaren. Det kunne være jeg skulle gå i gang med at spille September måned hvis jeg skal nå update i dag.  Hævet Øjenbryn
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010