home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Verden er uretfærdig..
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Verden er uretfærdig..  (Læst 2789 gange)
U-4-E
Manager

Verden er uretfærdig..
« : 15 Dec 2007, 00:13 »

Da der resterede syv spillerunder i den engelske Premier League, blev jeg ansat i Manchester City, da Sven-Göran noget overraskende var blevet fyret, på trods af en 8. plads, efter en media prediction på 14.

Jeg vandt så de næste seks kampe, og da der var én spillerunde tilbage, var det mig, Arsenal, Manchester United og Chelsea, der kæmpede om guldet.

Jeg skulle møde Middlesbrough hjemme, mens at Chelsea tog i mod Sunderland. Arsenal og United mødte henholdsvis Bolton og West Ham.

For at vi kunne tage guldet, skulle vi selv vinde, mens at Arsenal skulle tabe/spille uafgjort, og United skulle tabe. For at Chelsea kunne blive engelsk mester skulle der et størrere mirakel til, men de smed da også det hele væk selv, da de skuffende mådte nøjes med 1-1 hjemme mod Sunderland.

Jeg havde altså forholdsvis gode muligheder for guldet, da både Arsenal og United mødte svære modstandere. Men en målmand og en sen scoring ville det anderledes.

På Reebok Stadium, var det reserven Lukasz Fabianski der sparken bolden meget langt, og scorede meget overraskende til hvad der også blev slutresultatet, 0-1. Mesterskabet var derfor nu ikke en mulighed - Takket være en målmandsscoring Skuffet

Vi kunne nu bare håbe på 2. pladsen, men en meget sen scoring forhindrede det. På Upton Park så det ellers godt ud da hjemmeholdet var foran 2-0, men en scoring af Ferdinand i det 94. minut, sendte sølvet til Manchester.

Vi måtte derfor tage til takke med 3. pladsen, efter en 1-0 sejr mod Middlesbrough, efter en halvsløj indsats. Bianchi var målscoren efter 20. min. På det tidspunkt var West Ham foran, så vi havde guldet i 41 minutter, inden alt vendte, og vi endte lidt som sorteper.

Ja, verden er uretfærdig..

Nedenunder den samlede stilling:

(Puha, nu blev indlægget lidt halvlangt, det var faktisk ikke meningen. Håber ikke jeg har spildt for meget af jeres dyrebarre FM-tid Wink)

GudenEricsson
Gæst

Sv: Verden er uretfærdig..
« Svar #1: 15 Dec 2007, 00:17 »

Rigtig surt! Men sådan er fodbold (FM) desværre nogle gange Wink

Pollebolle
Gæst

« Svar #2: 15 Dec 2007, 00:19 »

ikke bare FM men Fodbold som du selv skriver Wink det kunne ligeså godt have sket i virkeligheden Smiley

U-4-E
Manager

« Svar #3: 15 Dec 2007, 00:31 »

At Fabianski scorer? Næppe.. Wink

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #4: 15 Dec 2007, 09:54 »

At Fabianski scorer? Næppe.. Wink

Nu er det jo sket at en keeper scorer på lange udspark.

At slutte 3. er City er trods alt heller ikke et skidt resultat Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #5: 15 Dec 2007, 09:59 »

Man må sige, at du ikke lige havde marginalerne den dag  Wink

Men jeg synes nu stadig, du kan være rigtig stolt af din præstation.

At føre City til 3. pladsen på så kort tid er kanon godt klaret  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Dec 2007, 10:01 af Metsu1 » Logged

Rooland
Manager

« Svar #6: 15 Dec 2007, 10:31 »

Fantastisk flot at rykke så mange pladser op med kun 7 spillerunder tilbage  Thumbs Up

Jeg syntes, det er en stor fejl i spillet, at målmanden nu kan blive involveret i scoringerne.
Jeg har oplevet 3-4 gange, at en målmand har lagt op til et mål ved udspark og 1 gang, at en målmand har scoret direkte på udspark

Havde selv engang en oplevelse, der lignede trådstarten's en smule :

Jeg lå nr. 1 med Arsenal før sidste spillerunde. Jeg lå 2 point foran Chelsea, dog havde jeg STOR fordel. Jeg havde en bedre målscore på +3 og jeg skulle møde nr. 20 Sunderland. Chelsea skulle møde United, hvor kravet var at de skulle vinde med 4 OG at Sunderland skulle tage point fra mig.
Og selvfølgelig lykkedes det for Chelsea : De vinder 6-2 over United, mens jeg skuffer og spiller 0-0 mod Sunderland.
Taber mesterskabet med 1 enkelt mål. Skuffet

« Seneste Redigering: 15 Dec 2007, 10:33 af Rooland » Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #7: 15 Dec 2007, 10:34 »

Sker der ikke temmelig mange målmands scoringer i det ny FM??

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

U-4-E
Manager

« Svar #8: 15 Dec 2007, 11:36 »

Nu er det jo sket at en keeper scorer på lange udspark.

Ja, ved jeg skam godt, men det sker jo yderst sjældent, og at det så endda er deres reservemålmand, i en så vigtig kamp, gør det vel heller ikke mere realistisk.

Og er skam også meget glad for 3. pladsen. Bare ærgeligt at det er en scoring fra en målmand, og et mål dybt inde i overtiden, der forhindrede guldet. Smiley

Sker der ikke temmelig mange målmands scoringer i det ny FM??

Det var faktisk den første jeg har oplevet i FM08. Men jeg har da hørt om rigtig mange der har oplevet det, så det er vidst et generelt problem, ja..
« Seneste Redigering: 15 Dec 2007, 11:39 af U-4-E! » Logged

7kfum
Gæst

« Svar #9: 15 Dec 2007, 11:41 »

Jeg ved godt at det er ekstremt surt, men er det ikke det vi alle spiller FM for? Adrenalinen der udløses på sidste spilledag, hvor mesterskabet stadig er pivåbent.. Smiley

Altid FCK
Manager

« Svar #10: 15 Dec 2007, 11:46 »

Ved mig er Henry igang med at komme tilbage fra en skade, Etoo er lige blevet skadet i 2 måneder og Dos Santos, Bojan og Aguero er lige taget til OL. Har kun Gudjohnsen som er klar og han er mega skod

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #11: 15 Dec 2007, 11:49 »

det med det var uretfærdigt, var det ikk lidt det samme for Sevilla sidste år i liga'en.. ? med 2 scoreinger til sidst i kampen..

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

United-styrer
Gæst

« Svar #12: 15 Dec 2007, 11:55 »

Ja, ved jeg skam godt, men det sker jo yderst sjældent, og at det så endda er deres reservemålmand, i en så vigtig kamp, gør det vel heller ikke mere realistisk.

Paul Robinson gjorde det i en Premier League-kamp i sidste sæson. Endda på så stærk en keeper som Ben Foster, så det kan såmænd sagtens hænde på højt niveau.

Og at det er Arsenals reservemålmand, burde i mine øjne ikke mindske chancen. Alle fodboldspilleren kan vel sparke langt.
« Seneste Redigering: 15 Dec 2007, 11:56 af United-styrer » Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 15 Dec 2007, 12:05 »

grinern funny.. Men ærgeligt for dig

U-4-E
Manager

« Svar #14: 15 Dec 2007, 12:05 »

Paul Robinson gjorde det i en Premier League-kamp i sidste sæson. Endda på så stærk en keeper som Ben Foster, så det kan såmænd sagtens hænde på højt niveau.

Og at det er Arsenals reservemålmand, burde i mine øjne ikke mindske chancen. Alle fodboldspilleren kan vel sparke langt.

Jeg ved da godt at det kan ske på højt niveau, men det er da stadig meget sjældent at det sker.

Og tror ikke du forstod mit indlæg. Det var ikke så meget det, at det var Fabianski der scorede. Det var det, at de brugte deres reservemålmand, i en så vigtig kamp. Hvis Lehmann havde stået, havde han sikkert ikke sparket den ind Wink

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010