|
philipo
|
|
Okay, jeg takker og bukker 
|
|
|
|
|
|
Xbox 360: iphilipoxbox PS3: iphilipo
|
|
|
|
Steffano5
Lilleputspiller
|
|
Kenneth Stenild fra AaB koster under en 1 mil. FC TPS Turku har en masse talenter til næsten ingen penge.
|
|
|
|
|
|
Nogen siger, fodbold er et spil Nogen siger, fodbold er en sport Andre siger, det er en religion Men for mig har det altid været livet
|
|
|
|
|
Elne
|
|
Har købt følgende spillere til AAB: Rene Mihelic - 11 mio. Bogdan Stancu - 2 mio. Matías Cahais - 4,75 mio. Emmanuel Osei - 0 Alle gode talenter/spillere.  Har købt samme spillere til Brøndby, Stancu og Cahais er jeg særdeles tilfreds med.
|
|
|
|
|
|
Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk
|
|
|
|
rosenlund
Lilleputspiller
|
|
alex fra vasco er et hit.. Han er blevet udråbt til den nye ronaldinho...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
perb
|
|
Jeg anbefaler helt klart Patrick Mtiliga til venstre midt. Han kan hentes på fri transfer fra NAC Breda. Jeg har ham med Reggina i Seria, hvor han var én af sæsonens bedste spillere på mit hold. Han kan klart være med i Serie A, og så kan han også klare sig i de fleste andre ligaer.
Eneste minus er, at han ikke kan spille AML.
HVad blev din placering?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaja
Lilleputspiller
|
|
Charles andre Doudin, giftig angriber. Nikita Andrejev ung angriber, hurtig, gode afslutninger og godt hovedstød. Dennis Høegh fra Agf rigtig god venstre midt. Thomas Seidelin han bliver en klasse keeper:)!
|
|
|
|
|
|
Gunners
|
|
|
|
agassi
Lilleputspiller
|
|
Kamil grosicki HAn er klasse
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
supp81
Gæst
|
|
prøv at tage 1 kig på iraels landshold og u21/19 .. for en sas liga klub er det 1 godt sted at kigge spillerne koster ca 5-10 mil men spillere som itay shechter , toto tamuz gay assulin osv<-- 1 ord for en ss liga klub :stjerner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oester30
|
|
Goldstein er også stort talent.. Også israeler så vidt jeg husker..
|
|
|
|
|
|
Øster af navn Øster af gavn
"Vores mentalitet - jeres misundelse"
|
|
|
|
|
supp81
Gæst
|
|
francesco bolzani fra inter (nyye zanetti ) og bolat fra genk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fm_Zep
|
|
En god målmand og samtidig ung, 18 år da jeg købte ham for 6 mio. til mit lyon da Coupet snart bliver solgt og er for gammel.
Joris Delle
|
|
|
|
|
|
Liverpool !!!
Brøndby !!!
|
|
|
|
|
Temp
|
|
Lidt hjælp her. Er lige begyndt i Cambridge United i Blue Square Premier. Vil gerne prøve og opbygge et hold fra bunden. Har nada penge. Leder efter spiller på fri. Ved ikke om der er en tråd om det, hvis der er smider i ikke så et link..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kamds
|
|
Ronnie Schwartz fra Aab, bliver pisse god efter et par år!  Køber ham altid hvis jeg har muligheden for det. Han er en god reserve til at starte med, og kan sagtens spille fast i mindre ligaer efter 1-2 sæsoner..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiielsenxD
|
|
eder baú. birkir bjarnason. maximilliano cejas. kommer dog an på hva season du er i  du skal nok halvvejs gennem først, så er det klasse køb. og de vil være geniale til anden season.
|
|
|
|
|
|
- manchesterunited - forever i'll be a red devil.
|
|
|
|
|
Don W
|
|
Tjek lige Morten Thomsen fra Hvidovre! Klasse stats af en 14-årig angriber!!! 
|
|
|
|
|
|
"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner." --John Locke - LOST
|
|
|
|