home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 567 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Roma taktik -- 4-2-3-1 eller anden ??
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Roma taktik -- 4-2-3-1 eller anden ??  (Læst 1256 gange)
Andso43
Ynglingespiller

Roma taktik -- 4-2-3-1 eller anden ??
« : 13 Dec 2007, 16:00 »

Hey alle sammen..

jeg vil spille med roma men kan ikke få nogen taktik til at virke sådan kanont..
hvis man kigger på hvordan de spiller IRL vil jeg sige 4-2-3-1 men syntes ikke denne taktik virker da man ikke scorer så mange mål.. nogen som har spillet med dem som kan give et lille tip Wink

JKJ
Gæst

Sv: Roma taktik -- 4-2-3-1 eller anden ??
« Svar #1: 13 Dec 2007, 16:09 »

Hey alle sammen..

jeg vil spille med roma men kan ikke få nogen taktik til at virke sådan kanont..
hvis man kigger på hvordan de spiller IRL vil jeg sige 4-2-3-1 men syntes ikke denne taktik virker da man ikke scorer så mange mål.. nogen som har spillet med dem som kan give et lille tip Wink

Spiller 4-4-1-1 med holdet og med Totti som den hængende lige bagved angriberen med pil fremad og de 2 fløje også med pil fremad...

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #2: 13 Dec 2007, 16:11 »

Jeg spiller med dem og jeg spiller en 4-2-3-1... Jeg vandt ikke noget i første sæson, men i 2. sæson vandt jeg sikkert mesterskabet og pokalen... Vucinic kan blive den vilde bomber, hvis du træner ham godt... Desuden bliver Doni en af de bedste keepere i verden...

JKJ
Gæst

« Svar #3: 13 Dec 2007, 16:20 »

Jeg spiller med dem og jeg spiller en 4-2-3-1... Jeg vandt ikke noget i første sæson, men i 2. sæson vandt jeg sikkert mesterskabet og pokalen... Vucinic kan blive den vilde bomber, hvis du træner ham godt... Desuden bliver Doni en af de bedste keepere i verden...

Vucinic har jeg så aldrig fået til det vilde, han får ellers chancer nok synes jeg, men det er jo nok tilfældigt fra spil til spil...

Andso43
Ynglingespiller

« Svar #4: 13 Dec 2007, 16:23 »

oki.. hmm bruger i nogen specielle ting under hold / spiller instrukser..

bar har spillet 2 gange og den første endte jeg på 4 pladsen.. anden gang på 5 pladsen.. virkelig skidt Skuffet

JKJ
Gæst

« Svar #5: 13 Dec 2007, 16:30 »

oki.. hmm bruger i nogen specielle ting under hold / spiller instrukser..

bar har spillet 2 gange og den første endte jeg på 4 pladsen.. anden gang på 5 pladsen.. virkelig skidt Skuffet

Mine fløje har stort set fri tøjler mens min OMC (totti) og min angriber fuldstændigt kan gøre som det passer dem...
Mine 2 MC er lov til at gå med frem men skal først om fremmest også tænke defensivt... desuden har de ofte på langskud og det gir altså en del mål da bla deres teknik jo er ganske god...

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #6: 13 Dec 2007, 16:30 »

Jeg har både hold og spiller instruktioner, alt efter hvilke spillere jeg har...  Det er lidt svært at beskrive hvad jeg har sat dem til, så det undlader jeg, men prøv at se på dine spillereres kvaliteter og så set dine spillerinstuktioner efter det...

JKJ
Gæst

« Svar #7: 13 Dec 2007, 16:32 »

Jeg har både hold og spiller instruktioner, alt efter hvilke spillere jeg har...  Det er lidt svært at beskrive hvad jeg har sat dem til, så det undlader jeg, men prøv at se på dine spillereres kvaliteter og så set dine spillerinstuktioner efter det...

Helt enig, sæt holdet og derefter spillernes instuktioner, plus husk at sætte hvem der skal sparke straffe, frispark osv osv...

Andso43
Ynglingespiller

« Svar #8: 13 Dec 2007, 16:55 »

oki tak for hjælpen guys...
må bar prøve mig noget mere frem .. men har da fået nogle ideer Opstemt

BHF
Juniorspiller
**

« Svar #9: 17 Dec 2007, 23:14 »

Spiller ogsp 4-2-3-1, og må sige det er den perfekte formation til Roma. Er i gang med Sæson 09/10. Har spillet 31 kampe og har scoret 71 mål kun i Serie A. Men må sige at jeg spiller rimelig offensivt og det betyder mange mål imod mig også. Men det gør ikk noget bar jeg scorer flere;)
og må slutte mig til at Vucinic er er mega go bomber, han scorer rigtigt mange mål og det har han altid gjort de gange jeg har spillet med Roma

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010