Som nævnt vil denne blog nu udvikle sig til at blive en informativ blog. Dette bliver gjort med SS af mine sæsoner, hvor jeg lige giver en kort forklaring.
King's Lynn er netop nu at finde i League 1, hvor jeg netop har afsluttet min 8. sæson som manager for holdet.
Min vej til denne placering kan findes de nedenstående SS - forklaring følger dog nedenfor.
Første sæson gik over alt forventning, og en direkte oprykning ved en 1. plads blev den store overraskelse i engelsk fodbold netop det år.
Anden, tredje og fjerde sæson kom til at foregå i Blue Square Premier, hvor jeg havde lidt problemer med at rykke op, men dette lykkedes dog i den 4. sæson, nemlig året 2011/12.
King's Lynn var nu begyndt at være et hold flere og flere kendte, og tilskurretallene blev større og større. Et bestyrelsesskift, hvilket betød flere penge til klubben, hvilket dermed også betød væsentlig større budgetter til løn, udmundede i endnu en fantastisk overraskelse. I året 12/13 rykkede King's Lynn nemlig op i League 1.
Denne udfordring skulle dog vise sig for værende en for stor mundfuld - i første omgang. Derfor måtte King's Lynn se sig selv som nedrykkere.
Næste sæson foregik altså i League 2, hvor oprykning blev sikret via. en playoff. Utrolig spændende.
I den indeværende sæson, skulle King's Lynn altså spille League 1 "ball" igen. Presset fra bestyrelsen var enorm, og de forventede i denne omgang en overlevelse. Det kan ses på det sidste SS over 8. sæson, hvordan King's Lynn klarede denne opgave.
Nick Kristensen skal nu ind i sin 9. sæson for King's Lynn, og forvetningerne til dette lille hold, er enorme. Med det mindste stadion, på kun 8000 tilskurre, er det forventet at King's Lynn fortsætter deres rov på succes i League 1.
..... More to come.
Screen Shots af mine sæsoner som King's Lynn Bossen:
1. sæson - Blue Square North2. sæson - Blue Square Premier3. sæson - Blue Square Premier4. sæson - Blue Square Premier5. sæson - League 26. sæson - League 17. sæson - League 28. sæson - League 1