home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 589 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Anders Falkenberg's dagbog
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Anders Falkenberg's dagbog  (Læst 2086 gange)
andersfa123
Gæst
 
Anders Falkenberg's dagbog
« : 13 Dec 2007, 11:46 »

Nu hvor det er blevet populært med en dagbogs blog, så vil jeg da selvfølgelig også være med  Thumbs Up

Lidt informationer om spilleren:

Navn: Anders Falkenberg
Alder: 16
Klub: Hvidovre's 1. hold
Division: 1. division

Håber at i vil følge med..

« Seneste Redigering: 13 Dec 2007, 12:19 af andersfa123 » Logged

FEDTHAGE
Gæst
 
Sv: Anders Falkenberg's dagbog
« Svar #1: 13 Dec 2007, 12:32 »

Jeg vil ihvertfald gerne følge med Opstemt!!
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Anders Falkenberg's dagbog
« Svar #2: 13 Dec 2007, 12:43 »

5. JULI 2007

Klokken er 10:00 og jeg får en oprigninge fra vores træner Steen Nedergaard. Han sagde at jeg skulle møde op på Hvidovre Stadion kl. 16:00 præcist for at gøre klar til venskabskampen mod OB kl. 19:00.
Jeg blev meget glad over at jeg kunne få min debut allerede i første kamp uden at have vist noget rigtigt til træning.

I det 68. minut kom det jeg havde drømt om længe, at jeg fik min debut på banen, jeg kom ind istedet for Thomas Christensen da han var blevet træt. Det eneste jeg gjorder godt i denne kamp, var at jeg lagde op til en stor chance. Jeg modtager bolden, også lopper jeg den over en OB forsvare til Brian Andresen som er tæt på at score. ØV!
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Anders Falkenberg's dagbog
« Svar #3: 13 Dec 2007, 12:45 »

Populært, men plat også. No offense.
Synes bare at det er ret ærgeligt for Spezialized, at alle bare kommer og "stjæler" hans idé.
Det er jo stillet op på samme måde, skrevet på nogenlunde samme måde, og det er næsten kopieret ind.
Som sagt, er det okay at låne andres idéer, men synes folk går lidt over stregen.
Men fortsæt endelig, det skal jeg ikke hindre dig fra. Bare en lille opfodring, til måske at lave det lidt anderledes.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Anders Falkenberg's dagbog
« Svar #4: 13 Dec 2007, 12:48 »

Populært, men plat også. No offense.
Synes bare at det er ret ærgeligt for Spezialized, at alle bare kommer og "stjæler" hans idé.
Det er jo stillet op på samme måde, skrevet på nogenlunde samme måde, og det er næsten kopieret ind.
Som sagt, er det okay at låne andres idéer, men synes folk går lidt over stregen.
Men fortsæt endelig, det skal jeg ikke hindre dig fra. Bare en lille opfodring, til måske at lave det lidt anderledes.


Jeg vil prøve at tænke på hvordan jeg kan ændre det så det ikke ligner hans ...
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Anders Falkenberg's dagbog
« Svar #5: 13 Dec 2007, 13:02 »

For min skyld ingen alarm. Folk må for min skyld skrive alt hvad de vil.

@Andersfa123: Du skal bare lave din blog som DU vil, og ikke hvad andre forventer eller mener. Laver du den som min, så laver du den som min.

Ideen er faktisk ikke min, da gamle FcEagle lavede en historie (dengang var blogs ikke populære) for 3-4 år siden, på samme måde om Tonton Zola Moukoko.

Men ja, disse blogs er vældige populære åbenbart, så jeg synes da bare det er dejligt, at inspirere så mange.
Logged


andersfa123
Gæst
 
Sv: Anders Falkenberg's dagbog
« Svar #6: 13 Dec 2007, 13:09 »

Idag d. 11 juli 2007 blev jeg udtaget til endnu en venskabskamp, det var igen en af de store hold i SAS-Ligaen, nemlig AaB.

Jeg startede ikke inde endnu, Steen Nedergaard har nemlig sagt at jeg skal vise noge speicalt for at kunne starte inde. I I de sidste minutter af 1. halveg sendte Steen mig til at begynde at opvarme, det ville betyde at jeg ville starte inde i 2. halveg. Men til min overraskelse kom jeg først ind i det 53. minut. Men det var jo alligevel meget godt.

Da jeg kom ind stod den 0-5 til AaB, jeg satsede dog stadig på at score et mål. Dette skete bare ikke og derfor endte kampen 0-6.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Anders Falkenberg's dagbog
« Svar #7: 13 Dec 2007, 20:05 »

D. 18 Juli 2007

Så skete det fantastiske i mit liv indtil videre. Jeg startede inde mod Olympique de Marseille. Min skade var gået væk.

Vi styrede hele kampen, men i det sidste 20min. tog de over, de scorede 3 mål. Jeg spillede hele kampen igennem og jeg er meget stolt over min præstation, den var god.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Anders Falkenberg's dagbog
« Svar #8: 20 Dec 2007, 17:24 »

Nu skete det igen, spillet blev slettet lige pludselig Skuffet ..

I kommer nok til at se en blog i den nærmeste fremtid, men denne gang noget nyt
Logged

DelPiero1
Gæst
 
Sv: Anders Falkenberg's dagbog
« Svar #9: 20 Dec 2007, 17:52 »

Nu skete det igen, spillet blev slettet lige pludselig Skuffet ..

Underligt  Rullende Øjne
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Anders Falkenberg's dagbog
« Svar #10: 21 Dec 2007, 17:33 »

Btw. Vil jeg gerne pointere, at den første der praktiserede dagbog herinde var United-Styrer.. I hvert fald i den her form..
Tjek Guilhermes Dagbog.. Der findes kun 2 blogs der er bedre end den herinde Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010