home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:06:47 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
I går kl. 13:38:05 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvilken type gamer er du?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken type gamer er du?  (Læst 8145 gange)
Marchena
Landsholdsspiller

Sv: Hvilken type gamer er du?
« Svar #30: 13 Dec 2007, 19:29 »

Jeg er typen der finder et hold jeg sympatisere med (gerne et glemt hold, eller et faldene storhold)
Den engelske championship eller league one er et herligt sted at starte.

Jeg er også typen der finder et game jeg kører hele året igennem, selvfølgelig kommer der andre games ind i mellem, men elsker et langt spil.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Rossonero
Gæst

« Svar #31: 13 Dec 2007, 19:49 »

Hvordan kan du sige at det er "den rigtige måde"? Det forstår jeg simpelthen ikke.

Nu skriver jeg det udfra mit eget synspunkt, så dvs. at jeg synes det er den rigtige måde at spille FM på - mens du på den anden side synes noget helt tredje.

LosCules
Gæst

« Svar #32: 13 Dec 2007, 19:52 »

Nu har jeg så godt nok ikke FM08 endnu, men regner stærkt med at jeg får det til jul Smiley.. (tak LAge) Men normalt vælger jeg tophold til at starte med, hvorefter jeg senere bevæger mig længere 'nedad' rangstigen. Må dog indrømme, at jeg er ret dårlig til det spil, så det er med betinget succes, når jeg spiller med de dårligere hold :-)

SirToby
Manager

« Svar #33: 13 Dec 2007, 20:07 »

I de seneste to versioner er jeg startet med Manchester United, og det viser sig så højst sandsynligt at blive et storholdsspil af få i løbet af året. Jeg er mere til spil i de lavere rækker, næsten altid i Storbritannien. Ind i mellem kan det sagtens ske, at jeg spiller med noget nær et mellemhold i den bedste liga.

De bedste og længste spil jeg har haft i de seneste FM-versioner er følgende:

FM 2006: Welling United (år 2016)
FM 2007: Man. United/Palermo/Inter (år 2017), Blyth Spartans (år 2023)

blomvikings
Manager

« Svar #34: 14 Dec 2007, 21:25 »

det handler vel også om hvilket humør man er i, personligt hvis jeg virkelig har lyst til at lave et langt spil starter jeg med en bundklub eller en divisions klub og kører dem op, men hvis man fx har haft nogle spil i træk der ikke er gået godt, er det meget rart med et storhold og så vinde nogle titler Opstemt

meany
Juniorspiller
**

« Svar #35: 14 Dec 2007, 21:29 »

det forskelligt lige pt er jeg rangers men mit bedste spil er og liver weymouth... nået op til den næst bedste række men det var med fm 2007

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 29 Dec 2007, 14:27 »

Personlig starter jeg altid med de små og mellemstore klubber i England.. har pt et spil med Cambridge City og et med Brighton, hvor jeg prøver mine evner som manager af Opstemt med blandede resultater  Grin

Har jeg også! Opstemt De er for nice.. hehe

Men jeg har mange forskellige spil kørende.. har et med Brøndby, har et med Cambridge City, et med Inter og et med Pro Vercelli, og så har jeg et spil hvor jeg ahr lavet en fusionsklub mellem Køge og Herfølge Opstemt Så det er meget forskelligt, det kommer an på hvad jeg lige har lyst til..

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FarJunior
Lilleputspiller
*

« Svar #37: 29 Dec 2007, 15:14 »

For mig er den eneste måde og spille FM på er, at gøre tingene så realistisk så muligt. Jeg har en forkærlighed for den Engelske liga hvor jeg normalt vælger et hold fra Conf. Nord / Syd efter nogle faste kriterier. helst oprykker til Conf Nord / Syd, derefter dårligste økonomi, spinkel spillertrup samt dårlig Stadion....

Eller nærmere sagt. JO VÆRRE JO BEDERE...
Samtidigt gør jeg i min søgning af nye spillere følgende inden jeg skriver kontrakt med ham.

1.   Han skal være Scoutet af enten min talentspejder eller mig selv " spillere dit hold har spillet imod og som du derfor har set"
2.   Han skal igennem en prøvertræning hvor træner"ne" har sagt god for ham

På samme måde med stab, de skal signes efter et jobopslag eller forfremmes fra spillerstaben...

I det spil jeg har gang i lige pt. har jeg dog fraveget mine regler lidt og valgt Southport som jeg pt. midt i anden sæson ligger midt i Confrence Premier efter at havevundet Confrence North i første sæson...

JimmyGP
Manager

« Svar #38: 29 Dec 2007, 15:15 »

For mig er den eneste måde og spille FM på er, at gøre tingene så realistisk så muligt. Jeg har en forkærlighed for den Engelske liga hvor jeg normalt vælger et hold fra Conf. Nord / Syd efter nogle faste kriterier. helst oprykker til Conf Nord / Syd, derefter dårligste økonomi, spinkel spillertrup samt dårlig Stadion....

Eller nærmere sagt. JO VÆRRE JO BEDERE...
Samtidigt gør jeg i min søgning af nye spillere følgende inden jeg skriver kontrakt med ham.

1.   Han skal være Scoutet af enten min talentspejder eller mig selv " spillere dit hold har spillet imod og som du derfor har set"
2.   Han skal igennem en prøvertræning hvor træner"ne" har sagt god for ham

På samme måde med stab, de skal signes efter et jobopslag eller forfremmes fra spillerstaben...

I det spil jeg har gang i lige pt. har jeg dog fraveget mine regler lidt og valgt Southport som jeg pt. midt i anden sæson ligger midt i Confrence Premier efter at havevundet Confrence North i første sæson...
Det lyder lidt som Dafuge??

- Veni, vidi, vici -

FarJunior
Lilleputspiller
*

« Svar #39: 29 Dec 2007, 15:23 »

Ja det er Dafuge, dog uden og være tilslutte konkurrencen...   Thumbs Up

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #40: 29 Dec 2007, 15:41 »

Hmm. Tja, hvad er jeg, jeg er vel manden midt i.

Jeg gider sjældent spille ret lang tid med de store, så det er også sjældent jeg starter med dem, ellers skal det i hvert fald være fra en "lille" liga, havde et sjovt spil med Chivas, som dog må vurderes til tophold i Mexico.

Ellers kan jeg godt lide de gode championship klubber så som Watford og W. B. A.
I 07 havde jeg et godt spil med City, men da jeg syntes at deres trup og økonomi er blevet for god, gider jeg ikke rigtig dem i 08.
Men det er sjovt når man rykker op fra Championship og skal klare sig Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #41: 30 Dec 2007, 19:35 »

Forresten, så syntes jeg at den rigtig måde at spille FM på, er den måde, hvor man har det sjovt, hvis det er ved at starte fra bunden er det helt i orden, men hvis det er at tage Chelsea, eller et andet stort hold, så er det også helt i orden Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Axehunter
Ynglingespiller

« Svar #42: 02 Jan 2008, 19:15 »

Begge dele vil jeg sige spiller dafuges challenge, Kolding FC, og MAnchester United Smiley

Nuværende spil:
Basel FC: 07-??

Spiller stadig FM 2008, er for doven til at købe 09 Peace

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 05 Jan 2008, 02:11 »

Enig med -KNM-. Mener heller ikke bare, at man kan sætte sig tilbage, imens ens United-mandskab banker Chelsea ud af banen. Husk nu på at med et lille hold, kan det kun gå en vej og det er mod toppen.e. Men for hold som United og Chelsea kan det kun blive værre, derfor er det vigtigt at man ikke bliver en skuffelse.

Jeg spiller med United, og har sådan set aldrig spillet med andre hold end dem. Kunne dog sagtens finde på at prøve med et hold i den laveste engelske række, uden tvivl. Men det må blive engang, hvor mit United-save simpelthen ikke kan komme længere. =)

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Rossonero
Gæst

« Svar #44: 27 Jan 2008, 01:25 »

Det er stykke tid siden, jeg har kigget i denne tråd, og der er nogle ting som jeg gerne vil svare på.

Jeg sniger mig ikke udenom min påstand om, at det er let at være et tophold. Du, Flipperen, siger at det er vigtigt at man ikke bliver en skuffelse, når man er et hold som Chelsea og United. Hvor stor er sandsynligheden, for at du skuffer? De gange jeg har spillet med hold i den størrelsesorden, har jeg personligt ikke kunne se den store udfordringsværdi i det. En anden ting er, at du siger at der kun er én vej op, når man leder de små hold. Det er jo netop det der er det svære.

Men måske er det bare mig. Så er det forresten super dejligt med de mange gode indlæg i denne tråd. God stil...

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010