home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:06:47 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
I går kl. 13:38:05 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvilken type gamer er du?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken type gamer er du?  (Læst 8126 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016

Sv: Hvilken type gamer er du?
« Svar #15: 13 Dec 2007, 11:41 »

Spiller helt på dafuge challenge er nok godt sjovt og kan tage meget meget lang tid at gennemføre, hvis man gennemfører!

Ellers synes jeg det er sjovt at føre små landshold til noget stort, fx. Congo og Malasia

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

JKJ
Gæst

« Svar #16: 13 Dec 2007, 12:32 »

Starter altid med Liverpool og derefter Roma... Jeg har dog haft lidt svært ved at få gejsten til et godt og langt spil med Liverpool indtil nu, hvor jeg faktisk kun har startet et spil for derefter at afslutte det igen ret hurtigt 4-5 gange efterhånden...
Roma har jeg fået godt gang i og fået sat en god taktik så det ser ud til det bliver et spil jeg får meget fornøjelse af...

Men efter at have læst lidt i den blog om Betis fik jeg lysten til at prøve mit gamle CM/FM favortithold af igen, så det er jeg lige startet med og det er nok det der skal games mest på i den nærmeste fremtid...

Jeg har stort set altid haft hold som har en eller anden chance i toppen af deres respektive ligaer, jeg har ikke, som mange andre har og hatten af for det, den store tålmodighed med at få et hold frem fra røven af 4. div og så frem til et mesterskab eller mere, det gider jeg simpelthen ikke...

Sætter dog så altid nogle mål inden et spil, feks skal mine indkøb for min. 75% af vedkommende komme fra det land jeg spiller i, jeg skal have styr på økonomien inden for den første  sæson - dvs ikke købe ind vildt og ukontrolleret...

Rossonero
Gæst

« Svar #17: 13 Dec 2007, 15:29 »

Hvor er det dejligt, med alle de fyldige svar...
- og nu hvor i alle har været så flinke at kommentere, vil jeg komme med min måde at spille på.

Jeg starter altid med det førstnævnte i "artiklen", for at lære spillet at kende. Det synes jeg nemlig man gør godt med alle de fordele man har, såsom et perfekt hold, en proppet pengeboks, og alle de andre finurligheder der er i en storklub. Når jeg har gjort det, og vundet de forskellige turneringer, starter jeg et nyt spil, og bevæger mig længere ned.

Det gør jeg som artiklen er formet, nemlig med et middelhold, eller et hold der er at finde i den bedste division i det pågældene land. Der forsøger jeg at skabe noget stort med dem også, og når det er gjort, er det sidste nok ikke svært at gætte.

Så bevæger jeg mig nemlig ned i de lavere herakier, og ser hvad der er af spændene ting.

Men ellers er det ret forskelligt, og som Gungner føler, er det også humøret der spiller et puds.

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 13 Dec 2007, 15:43 »

Nok lidt en blanding af de to nederste... Den første er jeg aldrig og bliver det aldrig det er simpelthen for kedeligt Hævet Øjenbryn..

Jeg plejer at være midterhold/dårlige hold i den øverste liga eller også være i nogle af de lavere divisioner..
Jeg starter normalt altid med Brøndby, men indtil videre har jeg dog ikke været dem (kommer helt sikkert på et tidspunkt). Ellers har jeg været Valenciennes, FCN, Derby (I 2007), Herfølge. I øjeblikket kører jeg med Wolfsburg & Fremad Amager Grin.

Men grunden til at jeg var en blanding af de to nederste, er for det første hvad jeg lige har lyst til. Men ellers vil jeg også godt have muligheden for at købe de fleste spillere uden at de vil være dårlige køb. Hvis man er Chelsea f.eks. kan man kun købe de 3 bedste på hver position i ligaen ellers er de jo for dårlige. Og så er det jo altid sjovt at prøve og se om man kan føre små klubber frem til en magtposition i Europa/Verden. Wink

« Seneste Redigering: 13 Dec 2007, 15:53 af 2770-Realfan » Logged

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 13 Dec 2007, 15:43 »

Jeg tager flere hold af gangen- Lige nu Aston Villa/England, Danmark, FC Midtjylland og PSV

Årest lamer 2010

blomvikings
Manager

« Svar #20: 13 Dec 2007, 15:45 »

Nok lidt en blanding af de to nederste... Den første er jeg aldrig og bliver det aldrig det er simpelthen for kedeligt Hævet Øjenbryn..

Jeg plejer at være midterhold/dårlige hold i den øverste liga eller også være i nogle af de lavere divisioner..
Jeg starter normalt altid med Brøndby, men indtil videre har jeg dog ikke været dem (kommer helt sikkert på et tidspunkt). Ellers har jeg været Valenciennes, FCN, Derby (I 2007), Herfølge. I øjeblikket kører jeg med Wolfsburg & Fremad Amager Grin.

Men grunden til at jeg var en blanding af de to nederste, er for det første hvad jeg lige har lyst til. Men ellers vil jeg også godt have muligheden for at købe de fleste spillere uden at de vil være årlige køb. Hvis man er Chelsea f.eks. kan man kun købe de 3 bedste på hver position i ligaen ellers er de jo for dårlige. Og så er det jo altid sjovt at prøve og se om man kan føre små klubber frem til en magtposition i Europa/Verden. Wink

I AGREE

CyTecniC
Gæst

« Svar #21: 13 Dec 2007, 15:46 »

Jeg har haft lidt svært med at komme i gang med 08 desværre selvom jeg synes det er et pisse godt spil. Men det længste jeg er kommet er anden sæson med Man Utd, som jeg altid starter med, ligesom for at prøve spillet af.

Men efter det mistede jeg hurtigt lysten og kan ikke rigtigt komme igang, prøvede at starte med Skotland, som jeg fik til at spille rigtig godt, men tabte alle mine kvalifikations kampe selvom vi havde massere af chancer og styrede kampene, så det stoppede jeg også. Men ellers kan jeg godt lide at spille med midterhold, er ikke så meget til de HELT små hold, men det sker da fra tid til anden at jeg spiller med et. Men ja, midter hold til mig tak Smiley

Mau4ever
Lilleputspiller
*

« Svar #22: 13 Dec 2007, 16:18 »

Jeg vælger altid små hold, for at prøve at opbygge et storhold (eller bare føre dem op i bedste række).
Jeg synes det er mere spændende, at finde ukendte spillere og få dem til at udvikle sig til storspillere.
De hold jeg har spillet med kan ikke kaldes storhold, da jeg ikke synes det skaber nok udfordring at tage Liverpool og Chelsea og bruge millioner på stjernespillere og derefter vinde alt. Men det er selvfølgelig min egen mening Wink.
Jeg har spillet med i:
FM07: Ponferredina, Le Mans, Walsall, Cefn Druids, FC Omniworld, Lurgan Celtic, Sansovino, Løv-ham, Sibir Novosibirsk, Yeovil, Skt. Patrick.
FM08: Gretna, Herfølge.
Når et nye manager udkommer starter jeg dog altid et spil med Herfølge (Lidt fan har man vil lov til at være)

JimmyGP
Manager

« Svar #23: 13 Dec 2007, 16:50 »

Hmm.. Hver gang der kommer ny udgave starter jeg men enten Manchester United eller Barcelona for at lære spillet at kende.. Men ellers spiller jeg lidt over det hele - store som små - mesterskabsfavorit, nedrykningskandidat, midterhold eller grå mus.. Jeg elsker at spille i de ukendte ligaer f.eks. i Østeuropa eller Sydamerika, hvor man skal tænke helt anderledes når det kommer til transfer..

Dog holder jeg mig væk fra Danmark medmindre det er et SAS-liga hold, der trækker.. Wink

- Veni, vidi, vici -

JKJ
Gæst

« Svar #24: 13 Dec 2007, 17:02 »

Dog holder jeg mig væk fra Danmark medmindre det er et SAS-liga hold, der trækker.. Wink

Det samme her, selvom jeg er AaB fan så har jeg svært ved at tage mig sammen til et spil med dem, lidt underligt når det nu ligger så naturligt for mig med Liverpool...

BHF
Juniorspiller
**

« Svar #25: 13 Dec 2007, 18:36 »

Nu hvor jeg er kæmpe Roma fan, så begynder jeg altid at spille med Roma, for der er ikke en bedre følelse end at føre ens yndlings hold til tops i Europa. Jeg plejer aldrig at tage de klubber der ligger ca midt i tabelen i de store liager, men tager hold der ligger i de lavere divisioner. For som mange andre også siger, så er det dejligt at føre et lille hold op i den bedste række og så se dem spille mod de store hold og endda få store resultater, og man ved at de er pga en selv at de er kommet så langt.

Gungner
Gæst

« Svar #26: 13 Dec 2007, 18:45 »

Jeg elsker at spille i de ukendte ligaer f.eks. i Østeuropa eller Sydamerika

Jeg savner så meget den Japanske liga! Spillede altid med Nagoya Grampus Eight!
Anyways, nu er jeg jo Chelsea fan, så jeg starter altid et spil med Chelsea. Jeg kan blive lidt "irriteret" over dem der kalder det for nemt. Ja, man har rigtig rigtig mange penge, men presset er altså også derefter...
Men ellers spiller jeg som sagt oftest med de hold der ligger lige over midten, eller hold i de lavere rækker.

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 13 Dec 2007, 18:49 »

Du er typen, som burde blive hædret, for at spille spillet på “den rigtige måde”.

Hvordan kan du sige at det er "den rigtige måde"? Det forstår jeg simpelthen ikke.

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #28: 13 Dec 2007, 18:49 »

Et godt debatemne, Rossonero   Thumbs Up

Jeg dækker lidt af det hele. Jeg er både den "kedelige", der vælger et storhold, "The middle man", der tager et mellemhold i et forsøg på at få dem i top 3, samt den "rigtige" spiller, der er et lille hold.

Når FM lige er kommet ind af døren, er jeg næsten altid et forholdsvis stort hold, da jeg lige skal lære spillet at kende. Med det forstås der selvfølgelig de nye features, der lige skal læres, eller de små tricks der ligger gemt i spillet.
Når jeg så har lært spillet at kende på godt og ondt, bliver det hurtigt kedeligt at være et stort hold med kæmpe budgetter, og mellemholdene bliver valgt. Her er der tale om hold som Palermo, Portsmouth osv.
Der er hele tiden nye udfordringer her, da der er mange gode mellemhold i de forskellige ligaer rundt omkring i verden, men morskaben har dog også sin ende her - desværre.

Ofte er det her, jeg begynder at blive lidt træt af FM, og noget skal der ske, for hvordan kan man blive træt af SPILLET? Enten opretter jeg mit eget hold i editoren, hvor jeg forsøger at skabe noget stort efter at have spillet i den laveste liga, eller også vælger jeg et decideret skodhold. Dog er jeg ikke den med den største tålmodighed, og glipper oprykningen i første sæson, bliver et nyt spil sandsynligvis startet Forlegen

Så jeg er lidt af hvert. Er ked af det blev en halv stil. Heh

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Niko
Gæst

« Svar #29: 13 Dec 2007, 19:21 »

Jeg spiller mest med storhold og hold, lige under storhold. Gider ikke alt det lave dér. Jeg starter altid et spil op med drengene fra London af. Det vil selvfølgelig sige Arsenal. Dem spiller jeg så med i så lang tid jeg nu kan. Men mit problem med at være dem, er at jeg mister lysten, hvis jeg taber et par kampe. Jeg spiller også altid med AC Horsens, men det har været meget svært for mig i 08’eren, da jeg mener deres trup er sindssyg undervurderet. Især Per  Gade, han er jo nærmest Serie 6 niveau.

Jo, men det har jo slet ikke noget at gøre med, hvilken gamer jeg er. Spiller indtil jeg ikke mener jeg kan nå mere. Så stopper jeg. Finder en ny klub. Opnår succesc. Slut. Det er en lidt dum cirkel, jeg er kommet ind i. Men har ikke rigtigt motivationen til FM08. Synes det er et godt spil osv. Men kan ikke få noget spil i gang. Spillet er simpelthen, blevet for, ja, jeg kan ikke sætte ord på det. Er hvervfald meget frustreret over det.

Jeg spiller med næsten alle italienske hold. Jeg elsker holdene i Italien, har ikke nogen bestemt klub i støvlelandet, jeg er fan af. Så spiller godt med alle hold. I England er jeg, Arsenal og ikke andre. Skotland, spiller jeg KUN med Hearts, dem plejer jeg at have nogle gode spil med. Spiller også meget med HSV, men mister hurtigt lysten til at være dem. Har aldrig været god i Tyskland. I Spanien er jeg rimelig god til at være Bilbao, men de andre hold. De fanger mig ikke rigtigt.

Og som Gungner fint påpeger, så er det sgu ikke let at være en topklub. Det er faktisk rigtig svært. Presset er enormt, og hvis du bare taber 2-3 kampe i streg, er sædet rimelig varm. Det er sgu en hård verden!

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010