home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 524 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Navneleg - En Challenge
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Navneleg - En Challenge  (Læst 36008 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Navneleg - En Challenge
« Svar #45: 23 Feb 2006, 18:03 »

Simpelthen en cool idé Hawk1nz!!  Grin

Jeg er NØDT til at være med.

Dusty er et alias for Martin, så jeg regner med at klare mig godt.

Hvad siger I, skal jeg købe Martin Jørgensen???  Opstemt

I øvrigt: Er Martínez i orden? Der er en appostrof over i'et. Er det okay at Martin kun er mellemnavnet??
« Seneste Redigering: 23 Feb 2006, 19:06 af Dusty78DK » Logged

Lasso
Gæst

« Svar #46: 23 Feb 2006, 19:44 »

Haha, nice challenge! Grin

Den skal helt sikkert prøves en gang funny

Det betyder så at jeg må fx købe:

Thomas Gravesen, Tomas Rosicky og nogen der hedder noget med Thomas eller Tomas til efternavn? Rullende Øjne Wink

Det er jo ikke helt tosset Cool

Så har vi jo helt samme forudsætninger... Jeg vil godt nok sige at jeg har haft lidt startvanskeligheder ... Smiley Men det ser ud til at skuden er ved at vende... Er tæt på avancement i CL... Hvordan klarer folk sig egentlig? Fortæl fortæl... Efter 11 kampe besidder jeg selv 16. pladsen med Team Thomas...  Grin

Dusty78DK
Manager

« Svar #47: 23 Feb 2006, 22:03 »

=> Lasso og alle.

Jeg er godt i gang med opbygningen af Team Martin. Min første venskabskamp endte på den her måde:

Mit største køb var Obafemi Martins (som scorede 6 mål i denne kamp), som jeg neglede i Inter for £40.000.000 med mulighed for forhøjelse til £55.000.000 som følge af præstationer.

Tror I ikke jeg vinder mesterskabet?  Opstemt

Happy gaming anyone!  Smiley

Lasso
Gæst

« Svar #48: 23 Feb 2006, 22:35 »

Ja sådan ser Team Thomas ud... Ligger pt nummer 13 i ligaen og er 1'er i min CL gruppe efter fem kampe... Det går bedre og bedre og der er ikke længere så langt imellem sejrene som i starten...
« Seneste Redigering: 23 Feb 2006, 22:38 af Lasso » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #49: 24 Feb 2006, 16:39 »

Hvad siger I, skal jeg købe Martin Jørgensen???  Opstemt
I øvrigt: Er Martínez i orden? Der er en appostrof over i'et. Er det okay at Martin kun er mellemnavnet??

Tvivler på du finder ret mange Martin'er der er bedre end Jørgensen Wink Og ja, Martínez er i orden, og det er også i orden hvis du finder en der hedder Martin til mellemnavn

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MeeLo
Gæst

« Svar #50: 24 Feb 2006, 16:41 »

wee jeg kan få Nicolas Anelka! Opstemt

I denne her sammenhæng må det være godt at hedde Ronald! Smiley Ronaldo, Ronaldinho osv.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #51: 24 Feb 2006, 16:46 »

wee jeg kan få Nicolas Anelka! Opstemt

I denne her sammenhæng må det være godt at hedde Ronald! Smiley Ronaldo, Ronaldinho osv.

Ved ikke lige hvor mange gode spillere der hedder Ronald, ud over de to du nævner?

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MeeLo
Gæst

« Svar #52: 24 Feb 2006, 16:54 »

Ronald de Boer  crazy kan ikke lige komme på nogen  Peace

Dusty78DK
Manager

« Svar #53: 24 Feb 2006, 19:40 »

Hej alle.

Det gik ikke så godt til at starte med. Jeg tabte Charity Shield 1-6 til Arsenal. DOH!  ticked off

Her er et screenshot ved sæsonstart da jeg er ved at have handlet færdig.

Bemærk min danske midtbane - så kan det vidst ikke gå helt galt.  Opstemt

Lemvig
Gæst

« Svar #54: 03 Mar 2006, 17:16 »

Opgiver...er nemlig lige blevet fyret(12. august) ikke så godt når det er den dag man blev født Græder

Dusty78DK
Manager

« Svar #55: 03 Mar 2006, 23:25 »

Hej Alle.

Nå, jeg klarede mig faktisk ganske godt. først 14/1 2006 blev jeg fyret fra Team Martin. Uafgjort 2-2 mod Watford i FA Cup'en var åbenabart ikke godt nok.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #56: 03 Mar 2006, 23:27 »

Øv da, men flot klaret ! Smiley  Thumbs Up

ZhotLog
Gæst

« Svar #57: 12 Apr 2006, 16:03 »

Den her challenge er absolut ikke sjov for mig!  Skuffet Jeg hedder Esben Larsen...  Ubeslutsom Esben... Hmm andre end Espen Johnson, Esben hansen og så nogle elendige danskere ved navn Larsen! Lorte challenge når man nu har sådan et skide originalt dansk navn  ticked off

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #58: 12 Apr 2006, 16:14 »

Den her challenge er absolut ikke sjov for mig!  Skuffet Jeg hedder Esben Larsen...  Ubeslutsom Esben... Hmm andre end Espen Johnson, Esben hansen og så nogle elendige danskere ved navn Larsen! Lorte challenge når man nu har sådan et skide originalt dansk navn  ticked off

Der er vel en del folk ved navn Larsen, jeg kan bl.a. nævne en Søren Larsen? Opstemt Anyways, i følge idéen med navnechallengen, så er det jo kun dit fornavn der skal bruges... Så ærgerligt at du hedder Esben, det blir ikke let at undgå fyring med et Esben hold Opstemt

ZhotLog
Gæst

« Svar #59: 12 Apr 2006, 16:37 »

Var det kun fornavnet !  Opstemt LOL Det havde jeg ik lige set!  Forlegen
Men jeg tror sgu ikke en gang jeg gider forsøge  Skuffet.... Fy skamme jer forældre... at kalde mig noget der ødelægger det for mig i en ellers sjov challenge  Wink

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010