home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Navneleg - En Challenge
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Navneleg - En Challenge  (Læst 35930 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Navneleg - En Challenge
« : 20 Feb 2006, 21:32 »

Så har vi endnu en gang en lille challenge her på siden. Denne challenge har dog ikke relateret til Lecce Challengen, og den serie vi kører, og vil derfor ikke tælle i den sammenhæng. Denne challenge er blot en slags "tidsfordriv" og er ganske morsom. g00n, I kender ham nok fra IRC, kom med et fantastisk forslag, som vi nu har taget til os.

Challengen er enkel, men det gør den bestemt ikke mindre genial. Man overtager Chelsea, hvilket i sig selv overhovedet ikke lyder svært, men det er det næste led der gør denne challenge så fantastisk. Du skal nemlig sælge hele dit hold, og derefter skal du købe nogle nye. Men nej, du må ikke bare futte pengene af på Patrick Vieira, Zlatan Ibrahimovic eller andre verdensstjerner, medmindre du har én særlig ting tilfælles med dem.

Hedder du for eksempel Jesper, må du kun købe spillere der hedder Jesper til fornavn. For eksempel Jesper Grønkjær. Dette giver en ufattelig stor modstand, og du har nu chancen for at vise dine evner for alvor.

Hedder du f. eks. Dan, kan du dog godt tillade dig at købe spillere som Dani Alves, Idan Tal så længe navnet Dan, enten er at finde i enten starten eller slutningen af navnet. Du må derfor ikke købe f.eks. ZiDANe, da Dan er midt i hans navn. Det SKAL være enten i starten eller til sidst. Reglen gælder selvfølgelig ved fornavne og efternavne

Denne challenge har som sagt intet med den anden Lecce Challenge, som vi har kørende, men er blot en slags "tidsfordriv". Dog den sjove af slagsen. Er denne challenge noget for jer, behøver I end ikke at tilmelde jer. Dette er kun en måde til at spille Football Manager 2006 på. Derfor er der hverken regler eller mål til stede.

Skulle I vælge at prøve kræfter med dette, kan I evt. smide en kommentar eller to herinde.

Held og lykke

EDIT: 14/1 2006 er hidtil den længste dato før fyring.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2006, 23:27 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager

Sv: Navneleg - En Challenge
« Svar #1: 20 Feb 2006, 21:51 »

Opstemt lyder sku skægt nok, men hvad med mig, jeg hedder John, og hvad så med f.eks. John Terry må jeg beholde ham?

Hvad med spillere der hedder Johnny eller Johnni eller sådan?

Der er jo intet der er sikkert mht. at sælge alle sine spillere. Det er jo ikke altid så let  Rullende Øjne

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2: 20 Feb 2006, 22:22 »

Det er også kun et mål... Du skal bare få så bred en trup med dit navn som muligt, så du ikke starter med nogle andre spillere end "john'er" i din trup i sæsonen Smiley Smid alle Chelsea spillerne på reserveholdet og sælg dem 1 efter 1, og køb næsten alle de John'er du falder over Wink

Jeg kan oplyse dig om at Newcastle blev fyret efter 12 runder, da han lå nr 19.. Stik den Wink Du må gerne købe spillere, bare dit eget navn indgår i starten eller slutningen af navnet. F.eks. må du gerne beholde John Terry (som den eneste vist) og så købe Johnny, Johnni osv. Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 20 Feb 2006, 22:28 »

Jeg kan lige vise mit eget "Michael" hold.. Hverken Owen eller Ballack ville flytte Skuffet

Thore
Manager

« Svar #4: 20 Feb 2006, 22:29 »

Ja det skal nok blive nemt når man hedder Thore til fornavn  Cool

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 20 Feb 2006, 22:30 »

Ja det skal nok blive nemt når man hedder Thore til fornavn  Cool

Held og lykke Wink Tag evt. Island og Færøerne med, det er vist stadig populært dér Wink

Der er desuden 24 spillere i mit spil som hedder noget med "Thor", tror godt vi kan strække den til det Wink

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #6: 20 Feb 2006, 23:30 »

Man skulle ha heddet pablo ja Wink

R O T R

Bademesteren
Manager

« Svar #7: 20 Feb 2006, 23:52 »

Man skulle ha heddet pablo ja Wink

Nu er jeg så heldig at være døbt Ronaldo Nesta Buffon Gattuso Lampard, så mon ikke jeg kan finde en spiller eller to  Grin

N17
Manager

« Svar #8: 20 Feb 2006, 23:55 »

Så må du jo kun bruge Ronaldo  Opstemt

Sku et skidt hold jeg får med John..

Hverken Carew, Arne-Riise, O'shea eller Utaka gider til mig

WEE... Fik Utaka og Riise alligevel  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 21 Feb 2006, 00:04 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #9: 20 Feb 2006, 23:57 »

Nu er jeg så heldig at være døbt Ronaldo Nesta Buffon Gattuso Lampard, så mon ikke jeg kan finde en spiller eller to  Grin

Desuden pænt svært at finde spillere med Lampard, Gattuse, Buffon eller Nesta til fornavn

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Bademesteren
Manager

« Svar #10: 21 Feb 2006, 00:08 »

Desuden pænt svært at finde spillere med Lampard, Gattuse, Buffon eller Nesta til fornavn

øv pis!  funny

N17
Manager

« Svar #11: 21 Feb 2006, 00:28 »

Nåede lige at få spillet community shield mod Arsenal. Det er godt nok svært  funny men er godt tilfreds med holdets indsats, da vi på ingen måde var nedspillet, og John Hartson burde nok have scoret et par gange.

Her kan I se mit "første"hold, eller i hvert de 11 som formentlig vil starte hver gang.

Her kan I se kampens forløb, i hvert fald chancer osv.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #12: 21 Feb 2006, 06:41 »

Stik den Opstemt

CyTecniC
Gæst

« Svar #13: 21 Feb 2006, 09:52 »

nogle gode spillere der hedder Mads? ehm? Opstemt Junker ja? Opstemt men hvem mere?

Bademesteren
Manager

« Svar #14: 21 Feb 2006, 10:15 »

nogle gode spillere der hedder Mads? ehm? Opstemt Junker ja? Opstemt men hvem mere?

Prøv at søge i dit spil  Wink

Jørgensen og madsen er da et par muligheder  Thumbs Up

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010