home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 946 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Er du træt af blogs for spillere?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Synes du at der er for mange blogs om spillere?
Ja de er for kedelige
- 21 (35,6%)
Ja en lille smule for mange
- 8 (13,6%)
Der er tilpas mange
- 6 (10,2%)
Der er for få
- 3 (5,1%)
Der skulle være mange flere
- 4 (6,8%)
Ved ikke/ligeglad
- 17 (28,8%)
Antal Stemmer: 59

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Er du træt af blogs for spillere?  (Læst 7961 gange)
Altid FCK
Manager

Er du træt af blogs for spillere?
« : 11 Dec 2007, 18:20 »

Hej alle freaks

Jeg er personligt ved at være træt af blogs om spillere. Jeg synes de handler alt for meget om holdet og der kommer ikke nok updates.
Er du træt af det?

Efter min mening er det iorden med et par men jeg synes der er alt for mange.
I en af bloggene står der at der kommer en update om måneden.
Hvem gider følge med i en blog hvor der kommer en update hver måned?
Jeg vil bare høre jeres mening.
Jeg vil bare have et indtryk af om folk deler min mening

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Gosser
Manager

Sv: Er du træt af blogs for spillere?
« Svar #1: 11 Dec 2007, 18:21 »

Er bare træt af blogs generelt. Gider virkelig ikke læse dem, og de fylder så fandens meget i oversigten over senest aktive tråde!

Red love
Gæst

« Svar #2: 11 Dec 2007, 18:22 »

Er bare træt af blogs generelt. Gider virkelig ikke læse dem, og de fylder så fandens meget i oversigten over senest aktive tråde!
  Med meget få undtagelser...)

JKJ
Gæst

« Svar #3: 11 Dec 2007, 18:30 »

Kommer ikke nok updates?? Ja undskyld jeg siger det men det tager altså tid at skrive en sådan, plus man jo lige skal spille spilet så man har noget at skrive om og ikke mindst så har de vel et liv ud over deres blog...

Og hvis man ikke bryder sig om blogs kan man vel bare lade være med at kigge i dem, der er vel ingen tvang. Jeg gider feks heller ikke læse om designs, grafik osv i den stil, men så lader jeg da bare være med at kigge i de tråde...

Og der er måske en tendens til at nu vil folk til at skrive om en spiller, jamen så lad dem, i kan jo som sagt bare lade være med at læse dem, de gør det trods alt ikke for vores skyld men for deres egen og fordi de har lyst...

martinjensen90
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 11 Dec 2007, 18:33 »

Kommer ikke nok updates?? Ja undskyld jeg siger det men det tager altså tid at skrive en sådan, plus man jo lige skal spille spilet så man har noget at skrive om og ikke mindst så har de vel et liv ud over deres blog...

Og hvis man ikke bryder sig om blogs kan man vel bare lade være med at kigge i dem, der er vel ingen tvang. Jeg gider feks heller ikke læse om designs, grafik osv i den stil, men så lader jeg da bare være med at kigge i de tråde...

Og der er måske en tendens til at nu vil folk til at skrive om en spiller, jamen så lad dem, i kan jo som sagt bare lade være med at læse dem, de gør det trods alt ikke for vores skyld men for deres egen og fordi de har lyst...

NEMLIG!

Liverpool til jeg dør! - You'll Never Walk Alone!

YNWA!

JimmyGP
Manager

« Svar #5: 11 Dec 2007, 18:38 »

Det er vel op til folk selv, hvordan de laver deres blogs og hvis man som læser ikke er interresseret kan man jo bare lade være med et læse den pågældende blog.. Wink

Altid FCK: Du skriver du er træt af der kun kommer updates engang om måneden.. Tror sgu ikke du ved hvor lang tid de tager at lave en FM-blog.. Wink

- Veni, vidi, vici -

LosCules
Gæst

« Svar #6: 11 Dec 2007, 18:47 »

Det var da en meningsløs tråd.. Men JKJ har skrevet min mening, så vil ikke gengive den.

Niko
Gæst

« Svar #7: 11 Dec 2007, 18:49 »

Jeg er personlig selv lidt træt af det. Men jeg holder mig jo bare væk fra de blogs. Ligesom jeg ofte holder mig væk fra Baren. Jeg er her for at diskutere FM og Fodbold, ikke for at diskutere tøj. Det bruger jeg andre sider til. Det samme er det med blogs. Jeg læser blogs, som er flotte i layoutet og flot skrevet. Uanset hvilken form det skrives som.

Altid FCK @
Blogs er en speciel ting. Blogs er et lyst projekt. Det er ligesom arbejde er et lyst projekt. For hvis man ikke er så glad for sit job, så er det heller ikke sjovt at være ansat. Det samme er det med blogs. De skal skrives med lyst. Det kan være svært at have en blog kørende, og dem som tit læser blogs (ikke selv laver dem), synes det ser meget let ud. Det er det faktisk slet ikke. Man skal lave en masse arbejde. Først skal man spille i noget tid, lad os sige 1 måned. Så skal man skrive om den. Det tager lang tid. Nogen har dog svært ved at planlægge det, og de kommer med updates hele tiden. Jeg er selv en af dem. Jeg vil gerne give 5 updates på en dag, men så ikke komme med updates de næste 4 dage, fordi jeg har skrevet så meget. Blogs skal planlægges, som SirToby gør i sin United blog. Spiller 8-12 kampe også skriver han om dem. Ellers mister man hurtigt lysten - netop det problem jeg har.

Men man skal ikke klage til blogs. Da forfatteren faktisk kun mister lysten, hvis der kommer klager fra andre. Forslag er meget bedre. Forfatteren skriver for din skyld - ikke for hans egen.

Altid FCK
Manager

« Svar #8: 11 Dec 2007, 18:58 »

Men det tager vel ikke en måned at skrive en blog.
Og kan også se i stemmerne at mange er enige med mig

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 11 Dec 2007, 19:00 »

Som manden sagde  Thumbs Up

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Red love
Gæst

« Svar #10: 11 Dec 2007, 19:00 »

Jeg er personlig selv lidt træt af det. Men jeg holder mig jo bare væk fra de blogs. Ligesom jeg ofte holder mig væk fra Baren. Jeg er her for at diskutere FM og Fodbold, ikke for at diskutere tøj. Det bruger jeg andre sider til. Det samme er det med blogs. Jeg læser blogs, som er flotte i layoutet og flot skrevet. Uanset hvilken form det skrives som.

Altid FCK @
Blogs er en speciel ting. Blogs er et lyst projekt. Det er ligesom arbejde er et lyst projekt. For hvis man ikke er så glad for sit job, så er det heller ikke sjovt at være ansat. Det samme er det med blogs. De skal skrives med lyst. Det kan være svært at have en blog kørende, og dem som tit læser blogs (ikke selv laver dem), synes det ser meget let ud. Det er det faktisk slet ikke. Man skal lave en masse arbejde. Først skal man spille i noget tid, lad os sige 1 måned. Så skal man skrive om den. Det tager lang tid. Nogen har dog svært ved at planlægge det, og de kommer med updates hele tiden. Jeg er selv en af dem. Jeg vil gerne give 5 updates på en dag, men så ikke komme med updates de næste 4 dage, fordi jeg har skrevet så meget. Blogs skal planlægges, som SirToby gør i sin United blog. Spiller 8-12 kampe også skriver han om dem. Ellers mister man hurtigt lysten - netop det problem jeg har.

Men man skal ikke klage til blogs. Da forfatteren faktisk kun mister lysten, hvis der kommer klager fra andre. Forslag er meget bedre. Forfatteren skriver for din skyld - ikke for hans egen.
hehe.. Det var da et fantastisk indlæg..  Cesc at skrive en blog, er faktisk ikke ligesom at have et job..
Og ikke alle jobs er et ´lyst´ projekt, som du så smukt kalder det... Og hvis man ikke er glad for sit job, så er det ikke sjovt at være ansat? Der kunne du måske have pointe..

Derudover ville jeg nok også klage til forfatteren hvis jeg var utilfreds, i stedet for at klage til blogs, tror ikke de der blogs er så gode til at svare.. Men ja cesc, selvfølelig har du ret i at man hellere skal komme med konstruktive forslag, i stedet for svinere. Hvis man endelig skal skrive kommentarer, omhandlende en blog man synes er dårlig..

Niko
Gæst

« Svar #11: 11 Dec 2007, 19:01 »

Men det tager vel ikke en måned at skrive en blog.
Og kan også se i stemmerne at mange er enige med mig

Én enkelt update om måneden?
Det er jo løgn. FM08 har ikke en gang været på gaden i 2 måneder.

Altid FCK
Manager

« Svar #12: 11 Dec 2007, 19:03 »

Jeg "sviner" da ikke.
Og Cesc der var en der skre i denne uge vil ikke nævne navne at der kom en update om måneden i hans nye blog om en spiller?

Niko
Gæst

« Svar #13: 11 Dec 2007, 19:05 »

Jeg "sviner" da ikke.
Og Cesc der var en der skre i denne uge vil ikke nævne navne at der kom en update om måneden i hans nye blog om en spiller?

Nok en måned i spillet.

Altid FCK
Manager

« Svar #14: 11 Dec 2007, 19:07 »

Nok en måned i spillet.

Nej en måned i virkeligheden så nej.
Nok ikke en måned i spillet

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010