home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 724 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Karriere spil!
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Karriere spil!  (Læst 14094 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: Karriere spil!
« Svar #30: 10 Okt 2005, 07:01 »

Citat
Indsæt Citat
Jeg synes efterhånden at du har fundet stilen BlaZZo, og med rigtg gode beskrivelser af landskampene, skal du bare fortsætte i denne stime, så er jeg sikret som læser i din fremtidige dagbog  Ærgerligt at Larsen ikke er så god som IRL, men er Jon Dahl ikke også ved at være gammel, siden han også er ved at være uskarp... Jeg må ærligt indrømme at jeg er meget ala Arsenal mht. alder, man skal ikke være meget over de 30, før man får en bænkplads/reserveholdsplads hos mig... Aldersgennemsnittet skal helst ligge omkring de 25 for mig

Og jeg vil give dig ret mht SS'et, nu har jeg set et par stykker omkring din taktik og holdopstilling, hvis du så bare opdaterer engang i sæsonen eller noget, så man stadig bevarer et overblik over truppen, er det helt fint  Evt. et par SS's af Player Ratings eller Match Stats ville live op, hvis det er SS's du mangler Meelo

Vil du have jeg skal give et lille kort, meget kort referat af hver enkelte kamp jeg spiller fra Stuttgart  også ?
Tror også jeg har mere overskud til det når jeg nu snart skal skrive "live". Men i må have noget tålmodighed, efter nogen dage i sygesengen og et weekend har jeg fået opdateret en masse gange, nu er det blevet hverdag igen og det betyder altså arbejde Opstemt

Omkring alderen, jeg synes det er vigtigt at holdet har en stamme, at der er nogen rutineret kræfter på holdet. Men jeg skal nok komme ind på alderen og mit hold til den nye sæson, her har jeg endnu ikke spillet en liga kamp endnu.
F.eks er min målmand 32 år, en vigtig plads med noget rutine på den plads, men vigtigt også at have en fremtidige målmand også.
Jarolim er min midtbanespiller, 30 år. I forsvaret har jeg Hofland på 30 og en anden på 29 år. Som backup har jeg en masse rutinerede spillere:
Zickovic(33), Guti(32), Mpenza(31)

Men somsagt kommer jeg tilbage med et fuldt overblik over truppen også med SS MeeLo Wink Wink

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

MeeLo
Gæst

« Svar #31: 10 Okt 2005, 21:12 »

Det lyder godt  Thumbs Up

AH
Gæst

« Svar #32: 10 Okt 2005, 21:19 »

Rigtig, rigtig velskrevet og spændende læsning Smiley Keep up the good work Thumbs Up

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #33: 10 Okt 2005, 22:13 »

Stuttgart, Sæson 2009/2010:

Jeg fik en masse ungdomspillere op på mit U-19 hold, jeg kiggede dem igennem og fik fyret en del af dem:
Markus Baumann (17år)
Mario Eckert (18 år)
Michael Held (18 år)
Markus Neumann (17 år)
Matthias Brunner (16 år)
Andreas Kessler (19 år)

Fælles for dem er at de spiller ML eller MR. Og det kan jeg slet ikke bruge til noget. Kessler var dog Boksspiller, men der er andre der er bedre end ham.

Som sagt har fortalt tidligere så er Stuttgart i en smule økonomisk krise, de skylder næsten 400 mill væk. Derfor havde jeg bla også kun fået 56 millioner dkr til indkøb.
Mit samlet løn budget måtte være på 24mill Dkr per måned, men her tænkte jeg at jeg nok kunne spare en del penge for at hjælpe klubben til bedre tider. Godt nok er balancen på 222 millioner Dkr her den 29 Juli 2009.

Ved at få løn budget lidt ned kiggede jeg min trup igennem endnu engang. Hvem kunne undvære tænkte jeg og så igennem:
Sascha Riether til Düsseldorf. Pris: 4,5. Løn sparet: 350.000
Andreas Hinkel til Dortmund. Pris: 22,0 mill. Løn sparet: 2mill
Chimango til Ponte Preta. Free. Løn sparet: 200.000
Cacau til Aachen. Pris: 12mill. Løn sparet: 850.000
Elson til Mannheim. Free. Løn sparet: 300.000
Boumelaha til San Loronzo. Free. Løn sparet: 150.000
Dieter Hamann. Free Transfer. Løn sparet: 450.000

Ialt fik jeg sparet 4,3 mill bare ved at få dem væk. Ryan Giggs har samtidig trukket sig tilbage er er nu kun træner i klubben. Jeg prøver at få ham til at skrive under på en kontrakt på 100.000 og ikke de 500.000 han får nu.

Jeg fik investeret i 3 nye spillere:

Bajram Fetai Fra Rangers. Pris: Free
Jimmy Dixon fra Hammerby. Pris: 6,75 mill

Den 19 Juli fik jeg en henvendelse fra Aht.Madrid. De ville meget gerne have Joe Cole, og jeg fandt det meget interresant. Godt nok kun et tilbud på 45mill, ikke særlig meget, men så kiggede jeg lige deres trup igennem.
Her fandt jeg 20 årige Fabio Cappelletti, AMC. Kan godt se en fremtid med ham på den centrale midtbane offensiv. Desværre mangler han lidt fysik. Jeg forhørte Ath.Madrid om muligheden for en byttehandlen og 55 mill oveni til mig.

Et par dage efter kom der svar og det var et ja. Jeg fik skrevet under med Fabio C, og Joe Cole sagde ja til Madrid.
Cole skulle have 1,3mill i løn om måneden, her spare jeg 700.000 da Fabio C kun før 600.000.

Efter salgt af Joe Cole ser lønen således ud:

Samlet Løn budget: 24mill
Nuværende Løn budget: 18mill

Så jeg ligger 6millioner under det jeg godt må.

I mener nok det var dumt at sælge Joe Cole, men jeg vil opbygge et hold af talenter og rutineret spillere og langsom skabe et hold der er med i Champions League hvert år. Selvom Joe Cole havde en god sæson sidste år synes jeg det var udmærket at komme af med ham. Regner med at Carvalho kommer op som AML.

SS af Fabio C:

Det var lidt om spille handler. Trup status og mere kommer imorgen!

Velkommen til Hazard.

MeeLo
Gæst

« Svar #34: 10 Okt 2005, 22:24 »

Det ser fornuftigt ud med Fetai, ham kender jeg jo fra den skotske liga  Wink
Også med Joe Cole tror jeg at du har gjort en god byttehandel, hvis ellers du har en god erstatning.

Hvis I vil vide mere om Fetais tidligere liga må I lige komme ind i min tråd, og evt. skrive hvad jeg kan gøre for at gøre den mere spændende  :a:

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #35: 11 Okt 2005, 17:12 »

Lækker læsning BlaZZo, og han ser sq godt ud, ham Cappelletti! Nu snakker du om hvor meget løn du sparer, er det pr. uge eller hvad? Men det lyder til at have været en udemærket handel!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #36: 11 Okt 2005, 20:14 »

Lige et hurtig svar tl det spørgsmål. Jeg spiller med månedsløn.

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #37: 11 Okt 2005, 20:22 »

Inden jeg vil igang med at fortælle om truppen som den er lige nu, så fik jeg spillet 2 kampe:

Tyske LigaCup Kvartfinale:
Stuttgart - Bielefeld 2-0
Michael Möller 1-0 (62min)
Bajram Fetai 2-0 (78min)

En halv jævn kamp for holdet, MOM blev Jarolim som fik et 8 tal. Holdet skabte en del chancer og 2-0 var et udmærket resultat.

Tyske LigaCup Semifinale:
Schalke 04 - Stuttgart 1-1
Kevin K 1-1 (71min)

Kampen røg ud i straffespark hvor Carvalho, Pienaar og Fetai scorede på de 3 første og det gjor Schalke også. 3-3 stod den.
Buckley scorede for 04 og så var det kevin K´s tur, han går til den.... og brænder.
Heldigvis kunne Enkelmann snuppe et forsøg og samtidig scorede Jarolim, 4-4.
I det 6.forsøg brændte begge hold, Hofland fra Stuttgart. I det 7. spark fandt man vinderen... Sergio brændte desværre og det betød at Schalke 04 gik videre efter straffespark-

Truppen:
29 Juli. 2009

Som regl deler jeg mit hold op i antal spillere jeg finder nødvendigt til truppen. I mit system som jeg spiller med nu, nemlig en 4-3-2-1, eller 4-3-3. hvad man nu vil kalde den så har jeg fundet frem til 24 spillere der er nødvendigt:
3 målmænd
8 forsvar
6 midtbane
4 fløje
3 boksspillere

Målmænd:

Som målmænd har jeg:

1. Peter Enckelmann (32 år)
27. Michael Langer (24 år)
31. Patrick Wagner (17 år)
Gennemsnits alder: 24,33

I ved allerede hvem min første målmand er. Enckelmann er fra Finland og har 6 landskampe bag sig. Ulempen ved Peter er hans kommunikation, her har han desværre kun 10. Kontrakt udløber: 2år
Langer er fra Østrig, en enkel landskamp bag sig. Han har desværre kun 7 i Hastigt ud. En okey reserve keeper. Kontrakt udløber: 2år
Patrick Wagner er kun en 17 årige målmand som er et lovende talent. Tysker. Tror muligvis han kan få en kamp eller 2 i pokalen. Kontrakt udløber: 3 år

SS af de 3:

Forsvar:

Jeg har somsagt 8 forsvarspillere, men meningen er at 2 af dem faktisk også kan spille midtbane. Dixon som blev hentet i Hammarby kan spille i hele forsvaret og hele midtbanen, det samme kan Zickovic.
De 8 spillere:

34. Sergio (24 år, venstre back)
2. Chidi Odiah (25 år, højre back)

Backup til de 2 backer:
17. Jimmy Dixon (27 år)
4. Boris Zivkovic (33 år)

Det centrale forsvar:
21. Kevin Hofland (30 år)
6. Tomas Hübschmann (27 år)
3. Martin Stranzl (29 år)
5. Naldo (26 år)

Gennemsnits alder: 27,62

Jeg kan starte med at fortælle om de 2 backs.
Sergio har jeg fortalt lidt om, synes han er en virkelig god spiller, meget stabil. Har ikke de vilde 9 og 10 taller, men spillet meget sjældent en dårlig kamp. Kontrakt udløb: 3 år
Odiah, blev jo købt i min gamle klub, CSKA Moskva. Kan faktisk sige det samme her, fik et gennemsnit på 7,50 sidste sæson. Scorer desværre for lidt mål. Kontrakt udløb: 3 år

Jimmy Dixon er fra Liberia, men samtidig halv svensker. Ikke en mand med de vildeste tal, men håber han bliver en brugbar og stabil backup for enden højre eller venstre backen. Kontrakt udløb: 4 år.
Boris Zivkociv er igang med hans 6. sæson i Stuttgart. En rutineret mand med 59 landskampe. Kontrakt udløb: 1 år

De centrale:

Tomas Hübschmann blev jo hentet i Wigan for 42 millioner. Har 20 i makering og 18 i takling. En god placeringsevne og god i hovedspillet. Kontrakt udløb: 3 år
Kevin Hofland blev hentet i Wolfsburg for Sølle 25 millioner. Altid en mand man kan stole på, dog scorer han for lidt mål. Kun 4 mål på 3 sæsoner, skal igang med hans 4. sæson i Stuttgart. Kontrakt udløb: 3 år.
Martin Stranzl er den dårligeste af de 4 i centerforsvaret, dog ikke en mand man skal undervurdere. Har 47 landskampe for Østrig. God mand for bredden. Kontrakt udløb: 3 år.
Naldos svaghed er han kun har 13 i takling og desværre har han ikke lært tysk helt endnu. Regner med han er første backup. Kontrakt udløb: 3 år

Billede af de 8 forsvarspillere:

Den Centrale midtbane:

Så er vi noget til den centrale midtbane. Den består jo somsagt af 6 spillere i alt, 3 fra start. 3 som backup.

Her er de 3 jeg regner med at starte med:

32. Christian Gentner (23 år)
13. Fabio Cappelletti (20 år)
8. David Jarolim (30 år)

Backup:
14. Jaime Alberto Castrillón (26 år)
20. Dennis Berger (26 år)
12. Guti (32 år)

Gennemsnits alder: 26,16

Gentner, MLC, kontrakt udløb: 4 år.
Gentner startede spillet i Stuttgart og har været hele livet her. Han er kun 23 år og spiller på venstre side af den centrale midtbane som den mere defensiv spiller. Scorer ikke mange mål, Til gengæld kan han godt ligge op til en del mål. Det er blevet til 136(16) kampe for Stuttgart indtil videre.

Fabio Cappelletti. AMC, kontrakt udløb: 4 år.
Fabio C har jeg jo fortalt en masse om. Regner med at han skal spille på den centrale med en pil frem. Kom ind i spillet i 2006/07 hod Inter. Han skal ikke slå rigtig igennem endnu, han skal også lige lære tysk først.

David Jarolim, AM RC, kontrakt udløb: 3 år
Jarolim er en af mine vigtigste spillere, jeg overvejer faktisk at smide ham på på fløjen. Men han bliver nok på højre side i trioen. Burde ligge op til flere mål end han gør. Håber han får en rigtig god sæson iår. Det er nu han skal slå igennem med hans 30 år.

Jaime Alberto Castrillón, DM RC, kontrakt udløb: 3 år.
"Alberto" kalder vi ham, blev desværre langtid skadet i sidste sæson og var ude i 7 måneder med en lår skade. En backup for Gentner på den lidt mere defensiv plads. Ikke nogen overdrevet god spiller, har spillet 13 landskampe for Colombia.

Dennis Berger, AMLC, Kontrakt udløb: 3 år
Han burde nok være på fløjen, men her sætter jeg altså Carvalho. Berger er en okey spiller, ikke overdrevet, nok derfor han er backup. Tror dog godt han ville spille godt hvis han rigtig fik chancen.

Guti, AMC, kontrakt udløb: 2 år
Ikke så meget at sige til ham, alle kender ham, er dog kommer op i alderen, har ikke de samme god afleveringer mere. Ligger dog forsat op til mål, en rutineret reserve for Fabio C på den centrale del.

Billede af midtbane:

Nu viser jeg bare midtbane, skal nok vise hele truppen til sidst Wink

Fløje:

Så er vi noget til mine kantspillere, dem har jeg 4 af:

Venstre kant:

11. Daniel Carvalho (26 år)
9. Bajram Fetai (23 år)

Højre kant:

16. Steven Pienaar (27 år)
30. Tobias Weis (23 år)

Daniel Carvalho, AMLC, Kontrakt udløb: 3 år
Fordelen ved Carvalho er at han kan spille flere pladser. Det er ingen garanti at han skal spille på venstre kanten, det gør an på hans og holdets succes. Kunne muligvis godt forestille mig hvis Fabio C ikke slog igennem at Carvalho kom ned på hans plads og måske en Berger op som AML. Men som udgangspunkt skal han starte på venstre kanten.

Bajram Fetai, FLC, Kontrakt udløb: 3 år
En spiller der kan drible (17), kan både bruges som angriber og venstre kant, en spiller med fremtid i. Desværre har han problemer med tekniken , men håber den bliver bedre, backup på venstre kanten.

Steven Pienaar, AMRC, kontrakt udløb: 3 år
Hans indlæg er ikke speciel gode som kantspiller, kan også bruges på højre del af den centrale midtbane. Han har dog hurtigt og kreativitet som en fløj og det håber jeg han udnytter til fulde. Fik et gennemsnit på 7,80 sidste sæson.

Tobias Weis, F RC, kontrakt udløb: 1 år
Tobias startede i Stuttgart og har kun været lånt ud en enkel gang. Han har 20 i indlæg, desværre har han ikke så god hurtighed, til gengæld 17 i driblinger. Håber han bliver en god backup som kantspiller. Kan også spille front angriber hvis det bliver nødvendigt.

Billede af kanterne:

Angribere:

Jeg har 3 af vælge imellem på toppen, den faste, backuppen og den unge:

22. Kevin Kuranyi (27 år)
33. Emile Mpenza (31 år)
29. Michael Moller (18 år)

Gennemsnits alder: 25,33

Kevin Kuranyi, BC, kontrakt udløb: 4 år
Kevin K er min faste angriber. Der er desværre et eller andet galt med det tyske landshold, der er kun amatør spillere på, så det er kun blevet til 15 landskampe for ham. Kevin K har også været i Stuttgart hele karrieren, startede på amatør holdet tilbage i 2001/02. Kåret til den bedste spiller af fans alle sæsonerne.

Emile Mpenza, BC, kontrakt udløb: 1 år
Mpenza er en joker, han skal bare ind og lave kasser når han får de sidste 20 minutter eller mindre når Kevin K er blevet træt. Fik sit gennembrud i Scalke 04.

Michael Möller, BC, kontrakt udløb: 2 år
Möller er helt sikker fremtidens mand. Overvejer endda at sætte ham på bænken i stedet for Mpenza. Men han er jo kun 18 år og har fremtiden foran sig. Er ude i 3 uger her i sæsonstarten, desværre.

Billede af angribere:

Billede af hele truppen:

Billede af 1. Holdet:

Billedet af 2. Holdet:

Det var så en smule optakt til sæsonen, gennemsnits alderen på hele truppen er: 26,08.
Da jeg kun er i Juli måned, 2 dage før den første kamp i ligaen så er der forsat muligheder at der kan være spille handler. Men nu ser truppen således ud. Tomas Hübschmann er faktisk på vej til Roma... så der sker måske lidt der. Måske skal jeg finde en bedre angrebs reserve hvis nu Kevin K bliver skadet.

Jeg er begyndt at bruge pile på mine 2 backs også. Vil godt have de kommer mere med frem. Så der er risiko for at der går lidt flere mål ind på mig nu.

Vil lige slutte af med lønen:
Samlet løn budget: 24 mill per måned
Nuværende løn budget: 18 mill per måned

Smiley

Men det var det for denne gang!

Velkommen til Hazard.

Bademesteren
Manager

« Svar #38: 12 Okt 2005, 10:42 »

Hej BlaZZo,

Som lovet har jeg læst videre i din blog, selvom jeg har meget at se til pt.

Er ved at forberede Brøndby Support Lolland-Falsters nye website og det tærer på kræfterne og døgnets 24 timer.

Når jeg læser din fortælling, føler mig stadig godt underholdt.

Jeg synes det er meget interessandt, den måde som du vil føre Stuttgart frem på. Altså det her med, at du sælger en af spillets bedste spillere, for at få mere talent ind på holdet.
Det tror jeg ikke, at særlig mange andre havde turde. selvom de også havde det økonomiske pres, som pt ligger på dig.

Det pres er med til at udfordre dig i spillet og jeg synes du griber chancen på den rigtige måde. Man bliver nødt til at skære ned og finde de unge knægte, som kan stå distancen.

Grunden til det økonomiske pres på dig, er jo netop at klubben har kørt den stik modsatte stil førhen og derfor står de i den kedelige situation idag, at kun en topmanager kan få vendt skuden.

Det kræver hårdt arbejde, samt accept af svingende resultater i en periode, men det klarer du nok.

Keep up the good work, som de siger  Thumbs Up

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 12 Okt 2005, 14:51 »

Hej BlaZZo,

Som lovet har jeg læst videre i din blog, selvom jeg har meget at se til pt.

Er ved at forberede Brøndby Support Lolland-Falsters nye website og det tærer på kræfterne og døgnets 24 timer.

Når jeg læser din fortælling, føler mig stadig godt underholdt.

Jeg synes det er meget interessandt, den måde som du vil føre Stuttgart frem på. Altså det her med, at du sælger en af spillets bedste spillere, for at få mere talent ind på holdet.
Det tror jeg ikke, at særlig mange andre havde turde. selvom de også havde det økonomiske pres, som pt ligger på dig.

Det pres er med til at udfordre dig i spillet og jeg synes du griber chancen på den rigtige måde. Man bliver nødt til at skære ned og finde de unge knægte, som kan stå distancen.

Grunden til det økonomiske pres på dig, er jo netop at klubben har kørt den stik modsatte stil førhen og derfor står de i den kedelige situation idag, at kun en topmanager kan få vendt skuden.

Det kræver hårdt arbejde, samt accept af svingende resultater i en periode, men det klarer du nok.

Keep up the good work, som de siger  Thumbs Up

Overdriver du ikke lidt Opstemt? "
Er ved at forberede Brøndby Support Lolland-Falsters nye website" - Nu kommer jeg selv fra Lolland-Falster.. og vi har da ingen Brøndby fans hernede, haha ! Grin

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #40: 12 Okt 2005, 21:14 »

Kan vi ikke se et ss af din profil???Kunne være nice...Ps. god læsning det her, virkeligt dejligt

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #41: 13 Okt 2005, 06:50 »

Her er lige et par SS af min profil.

Nogen der kan fortælle mig hvorfor min professionalisme kun er på 4 ?? Det fatter jeg ikke.

Som alle også ved at min taktik ikke en 4-4-2... Mon ikke det er en lille fejl i fm ?

Nå, det er tid til at komme på arbejde. Muligvis en ny update i aften, men måske først imorgen Opstemt

Velkommen til Hazard.

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 13 Okt 2005, 08:14 »

Nogen der kan fortælle mig hvorfor min professionalisme kun er på 4 ?? Det fatter jeg ikke.

Som alle også ved at min taktik ikke en 4-4-2... Mon ikke det er en lille fejl i fm ?

Nå, det er tid til at komme på arbejde. Muligvis en ny update i aften, men måske først imorgen Opstemt

Sviner du de andre managere til, når de siger noget om dig i pressen? - Fordi hvis du bare sviner alt og alle til, så tror jeg det er grunden til at du kun har 4 i professionalisme..  :a:
« Seneste Redigering: 13 Okt 2005, 11:43 af Bademesteren » Logged

Bademesteren
Manager

« Svar #43: 13 Okt 2005, 11:42 »

Det kan sagtens være, at du ikke opfører dig proffessionelt overfor spillere, managers osv.

Lægger mærke til, at dine ambitioner ligger højt. Det er den, som jeg har sværest ved selv, at få helt i top.

Det kunne umiddelbart hænge sammen med, at du har skiftet klub nogle gange, hvorimod jeg selv som regel er i samme klub det meste af spillet.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #44: 13 Okt 2005, 17:08 »

Jeg svinede nok en del mangers til i min tid i CSKA Moskva. Men synes ikke jeg giver kommentare særlig tit. Har givet et par bøder, hvor spillerne har accepteret det, så har jeg selvfølgelig også rost nogen. Synes ikke ligefrem jeg skal have et 4 tal for det Opstemt

Ja det kan måske godt være at Ambitioner kommer op hvis man skifter klub, ikke ikke særlig meget ambition ved at skifte fra en Succesrig tid i Rusland til bunden af 1 divison, Sunderland. Men skiftet fra SUnderland til Stuttgart ved nok en løft op.

Men jeg vil prøve at følge talene hen af vejen.

Skal til træning snart, så der kommer nok først en update imorgen, Men hvis jeg har overskud så iaften.

Velkommen til Hazard.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010