home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Passion for living - En blog om Arsenal
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal jeg låse bloggen.
Ja
Nej
Start en ny blog med ukendt hold
ALDRIG SKRIV IGEN.

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Passion for living - En blog om Arsenal  (Læst 10689 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #30: 10 Dec 2007, 21:45 »

nice nice nice Peace

EDIT: De spiller vel ikke på Everton StaTion? Forhåbentlig på Everton StaDion  Thumbs Up

haha, øhm. .. ja.  Rullende Øjne

Når du skriver i Notepad er må du hellere kigge det igennem en gang mere eller 2.. Men flot blog alligevel.. Thumbs Up

Er glad for du synes, skal jeg huske.  (:
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #31: 10 Dec 2007, 22:40 »

Svære kampe
- sikker ?


Første kamp skulle vi spille mod Dinamo, jeg sagde til drengene at resultatet var ligegyldigt, bare vi spillede godt. Bendtner var med fra start som viste sig at være en god beslutning. Han dannede par med The Walcott oppe i angrebet.  Jeg var nervøs op til kampen, det var første gang jeg spillede i England, det var første gang jeg spillede i Tv, det var første gang, vi havde vores fans med. Jeg havde haft et par interview inden kampen.
It’s a Fucking friendly match today, tænkte jeg. Folk gjorde så meget ud af det.  Tv-dækning, station var nærmest fyldt. Jeg havde siddet nede i omklædnings rummet i en time nu, jeg havde siddet med min vodka, jeg var virkelig nervøs. Jeg fortalte spillerne, hvordan jeg ville have dem til at spille, vi skulle nærmest have bolden hele kampen igennem. Spillerne kiggede mærkeligt på mig, de kunne se jeg havde haft drukket, men ingen sagde noget, jeg tog fat i Nicklas inden han gik ud, og sagde at der ikke var noget pres på ham, han skulle spille som når han spillede hjemme i haven.




Vi startede med at ligge pres på dem, efter 5min havde Theo en 100 % chance, men skyder over.  Lidt efter søger Nicklas tilbage i banen, spiller den til Denilson som ligger den ud på kanten til Gaël Clichy, som ligger den ind til Theo, han snitter den videre, og så sparker Nicklas Bendtner den ind.  1-0
2min efter tager Nicklas igen chancen udenfor feltet, og så står der 2-0.
Drengene er glade i pausen. Jeg roser dem rigtig meget, sætter mig hen ved siden af Nicklas, og siger han skal vågne lidt op, smiler til ham og giver ham et klap på ryggen.
Anden halvleg, vi starter hvor vi slap.
Ca. 10 minutter inde i anden halvleg, scorer Nicklas så igen, på hovedstød efter et hjørne. 3-0
Van Persie kommer ind, og der går nok 5min, så har han driblet målmanden, og spiller den så ind til Nicklas som gør det til 4-0, som også bliver dagens resultat.

Ugen efter mødte vi Villarreal, en spiller jeg lagde specialt mærke til der var Matí fernández, som også scorede inden der var gået et minut. Men så sad vi også på dem resten af kampen, først Van Persie, så Fábregas, og Theo Walcott sluttede af.

Arsenal 4 - 0 Dinamo   Arsenal 3 - 1 Villarreal
« Seneste Redigering: 10 Dec 2007, 22:45 af JakobHove » Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #32: 11 Dec 2007, 12:53 »

wow, en fantastisk blog. har læst den flere gange. og synes det er godt af at det er din første.
du kan godt gøre lidt mere ud af grammatikken, det gør det lidt lettere at læse. men KUTGW
Logged

xhougaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #33: 11 Dec 2007, 13:11 »

kan kun sige det samme thomas moll. den er helt igennem fantastisk.
godt arbejde JakobHove.
Logged


Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #34: 11 Dec 2007, 16:41 »

Fed blog.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #35: 11 Dec 2007, 16:44 »

Super blog, håber du fortsætter lææænge Smiley

KIU !
Logged

19-18!

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #36: 11 Dec 2007, 19:10 »



Et tyrkisk mareridt
- fenerbache massakre



                      - Kezman blev rigtig vigtig


Jeg havde været nervøs op til den her kamp. Jeg var nervøs fordi, fordi det var min første Champions League kamp, min første ”rigtige” kamp for Arsenal.

Vi fik Fenerbache i første kvalifikationskamp. Fenerbache er et rigtig stærkt hold, men en masse profilere, såsom Roberto Carlos, Meteja Kezman, Alex. Roberto Carlos fra Real Madrid, og Meteja Kezman fra Chelsea, Atlético , og andre store klubber. Udover deres individualister, var de gode sammen. Fenerbache var et hold jeg frygtede, en af de værste lodtrækninger man kunne få. Men vi var også et godt hold, jeg var begyndt at kende spillerne bedre, og de var begyndt at kende mig bedre.

 Til træning havde vi lavet nogle øvelser så lærte os bedre at kende, vi havde fået bygget en lille holdånd om, som ville få brug for, det vidste jeg, det vidste min assistent, det vidste spillerne, det vidste alle. Aftenen inden vi skulle spille havde jeg lagt mig tidlig i seng, men jeg kunne ikke sove. Jeg vidste hvor meget denne kamp betød, for mig, for spillerne, for Arsenal, og ikke mindst for vores fans.

Fenerbache - Arsenal


Ingen snakkede da jeg kom ned i omklædningsrummet, der var underlig stille. Spillerne var nervøse, det samme var jeg, men jeg prøvede at skjule det. Jeg kom ind i omklædnings rummet med et smil på, drengene smilte et skævt smil tilbage.
Jeg fortalte hvordan jeg ville have dem til at spille, og de hørte tændte efter. Jeg kunne se på spillerne at de var klar, men på en måde så de trætte ud, på en måde følte jeg de ikke var klar nok. Jeg troede at det var fordi jeg var nervøs, så jeg overså det. Efter vi havde snakket taktik, stillede vi op i en rundkreds og tog armene over hinanden.
Jeg snakkede lidt med Jens Lehmann, sagde at det var ham der skulle få os videre, han nikkede og gik ud.

MM - Jens Lehman
HB - Eboué
CB - Gallas
CB - Touré
VB - Clichy
DM - G. Silva
CM - Fábregas
HM - Rosicky
VM - Hleb
VA - Gomez
HA - Adebayor

Efter bare 10 min. Havde Adebayor en kæmpe chance, han blev spillet helt fri af Fábregas, men skød ved siden af. Jeg var allerede løbet ind på banen, men måtte gå med hovedet nedad, og ud igen.
Vi havde stort set bolden hele første halvleg, men måtte gå ned i omklædningsrummet med 0-0. Drengene så trætte ud, da de kom ind. Jeg smilede til dem, og fortalte at de gjorde det godt derude. Jeg opmuntrede dem så godt jeg kunne, og jeg følte selv de gik ud, med troen på de kunne gøre det her.

Efter bare et minut inde i anden halvleg, fik vi et kæmpe chok, Alex dribler med lethed William, og kan let spille en helt fri Kezman , som iskoldt sætter den inde til 1-0. Jeg kunne se på spillerne, at de var svært at komme ind i kampen igen. Vi spillede en rigtig omgang lort, og 10 min. Før tid kunne Kezman så med et langskud score til 2-0.  Det var virkelig Kezman’s dag i dag.  Jeg stod ude på sidelinjen, og lige meget hvad jeg sagde, blev det ikke bedre, jeg brugte alle tre udskiftninger med Fenerbahce sad bare på os. Jeg gik direkte ned omklædningsrummet, jeg sagde ikke så meget, da der ikke var særlig meget at sige.


« Seneste Redigering: 11 Dec 2007, 20:29 af JakobHove » Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #37: 11 Dec 2007, 19:19 »

Håber i vil kunne lide den her update Smiley
Logged

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #38: 11 Dec 2007, 19:21 »

Synes at det er en god blog og en god update Smiley
Logged

GF <3

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #39: 11 Dec 2007, 20:27 »

tusind tak (: ,
er der ikke andre der har kommentare.
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #40: 11 Dec 2007, 20:50 »

fed blog ELSKER Arsenal
Logged

xhougaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #41: 11 Dec 2007, 22:39 »

rigtig nice blog.
skriv mere Opstemt
Logged


Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #42: 12 Dec 2007, 07:49 »

Tusind tak.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #43: 12 Dec 2007, 19:41 »

Er der andre kommentare, hvad jeg kan gøre anderledes :i .
overvejer at låse den.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #44: 12 Dec 2007, 19:45 »

du skal bare vove på at låse den..
Logged

19-18!

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010