home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Passion for living - En blog om Arsenal
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal jeg låse bloggen.
Ja
Nej
Start en ny blog med ukendt hold
ALDRIG SKRIV IGEN.

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Passion for living - En blog om Arsenal  (Læst 10706 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #15: 10 Dec 2007, 19:48 »

Hvordan gør man sådan at teksten står på samme linje som billedet :I

Jeg ved det ikke.. men jeg tror du kan finde svaret her: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=8308.0
Logged

- Veni, vidi, vici -

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #16: 10 Dec 2007, 20:01 »

Jeg følger med.. Kan vi forvente en transfer-update i dag?
Logged

Vuelve la ilusión

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #17: 10 Dec 2007, 20:33 »

ja den kommer her om 20 min . Opstemt
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #18: 10 Dec 2007, 20:36 »

Mario Gomez
- En af de nye


Mandag aften, jeg sad og så sporten. Mario Gomez er kommet i uvejr i Stuttgart, han har udtalt sig om han vil prøve noget nyt, noget som har fået Armin Veh op at ringe.
Jeg ved Mario Gomez er en unik spillere med en god fysik som man har brug for når man spillede i England, og så kan han score, han kan score som ingen anden kan.  Jeg ringede med det samme til en af mine talentspejdere. Stuttgart skulle spille venskabs kamp i morgen mod Everton, på Everton Station, jeg havde i sinde selv at møde op, men jeg skulle have en spejder med.
 Bagefter ringede jeg selv til Mario, og spurgte om Arsenal var noget for ham. ”Noget for ham, selvfølgelig!” sagde han, jeg snakkede med ham en halv times tid.
Efter det ringede jeg til Peter Hill-Wood, sagde at jeg havde kigget lidt på Mario Gomez, han kendte ham godt, han vidste hvilken spillere Mario var. Han sagde jeg bare skulle ligge mig til at sove, så skulle han nok sørge for noget. Om aftenen gik jeg på computeren og så nogle film med Mario Gomez. Jeg vidste han havde sin landskamp debut til gode, men jeg vidste også der ikke ville gå særlig lang tid før han kom på landsholdet, kun 20 år var han.
Han var lige sådan en spiller vi havde brug for. Om morgenen vågnede jeg ved min mobil ringede, det var Peter, han ringede for at sige han kun var min underskrift væk fra at have Mario, jeg troede jeg drømte så jeg nev mig selv i armen. Det var ikke en drøm det her. Jeg havde lige købt en spiller til mægtige Arsenal, lille thy-bo Jakob. For et år siden trænede jeg semi-proffer, i Newcastle.
Jeg små trippede ned til min bil, min mobil ringede på vejen. Det var Mario, han var jublende, jeg sagde jeg glædede mig til at se ham, og jeg kom og så ham i dag i Everton, men jeg havde travlt så det blev et kort opkaldt. I høj fart kørte jeg til Emirates Station. Løb op i bestyrelse lokalet. Jeg kiggede ikke papirerne igennem, jeg skrev bare under.
Om aftenen havde pressen allerede fundet ud af at vi havde sikret os Mario Gomez, men prisen kendte de ikke, det fik mig til at tænke over. Det gjorde jeg faktisk hellere ikke.

Fakta om Mario Gomez

Født: 10 Juli 1985
Fødested : Riedlingen, Tyskland
Andre nationer: Spansk
Højde/vægt : 189cm 84kg.
Klubber : SSV Ulm, FV Bad saulgau, SV Unlingen,VFB Stuttgart, Arsenal
« Seneste Redigering: 10 Dec 2007, 21:38 af JakobHove » Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #19: 10 Dec 2007, 20:54 »

lover meget godt, det her så jeg vil  læse denne her blog Smiley

KIU !
Logged

19-18!

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #20: 10 Dec 2007, 20:55 »

lover meget godt, det her så jeg vil  læse denne her blog Smiley

KIU !
Tusind tak.
håber du vil følge med.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #21: 10 Dec 2007, 21:19 »

Lige lavet lidt om på transfer updaten Opstemt .
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #22: 10 Dec 2007, 21:21 »

Den version var også bedre Smiley

men kan du ikke afslørre transfersummen?
Logged

19-18!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #23: 10 Dec 2007, 21:24 »

Ærgeligt med de gramatiske fejl, men ellers et godt spillerindkøb.. Ham bliver du glad for.. Men skidt for Bendtner..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #24: 10 Dec 2007, 21:32 »

Argentina
- Here we come



Pre-sæson gik overraskende godt. Vi tog en tur til Argentina, først og fremmest for at få et bedre sammenhold. Vi tog ikke derned for at vinde, men for at få spillet til at flyde.  Jeg vidste godt jeg ikke skulle sætte næsen for højt op efter det perfekte spil, men det var alligevel det jeg gerne ville se.
Første kamp var mod River, River er faktisk et rigtig godt hold, de har en masse talenter, og de spiller godt fodbold.
River var et hold som så den her kamp som en mulighed for at få noget omtale, og så få spillet god fodbold. Begge hold havde smil på læben da de løb ind på banen.
Det var jeg glad for at se, det var jo derfor vi var kommet.
Kampen startede hektisk ud for os, efter bare syv min. Var der oplagt målchance til Belluschi, men Touré for tacklet, og vi er med i kampen igen. Tre min. Efter er det igen en kæmpe chance til river, efter et hjørnespark står ortega helt fri, men igen er det Touré der redder os. River sad faktisk på de første 25min af kampen, hvor vi var presset helt i bund, og pludselig står der også 1-0. Belluschi driblede Touré og var alene med Fabianski, og satte den koldt ind.
Efter det mål vågnede vi mere op, Bendtner og nyindkøbte Gomez var jeg rigtig stolte over. De viste høj, høj klasse oppe i angrebet, og efter et flot ét –to spil  stod der så 1-1. Det var Gomez der var manden. I sin debut.
Lige efter målet satte jeg Fabregas ind som viste sig at være i hopla, i det 79min. Dribler han tre mænd og banker den ind fra 25 meters afstand.

Kampfakta
River 1 – 2 Arsenal
25 – Belluschi
37 – Gomez
79 – Fábregas
82 – Hleb udvist
85 – Lucas udvist

Publikum – 17644


Boca 2 – 1 Arsenal   Estudiantes 1 – 4 Arsenal.



Da vi kom hjem, ringede Peter Hill-Wood for at lykønske mig for de gode resultater i Argentina. Peter var en meget flink mand, han ringede ofte til mig for at høre hvordan det gik, det var dejligt og det beviste at han tiltro til mig. Da vi kom til London  tog jeg mig en snak med nogle af spillerne om deres roller på holdet.
Jeg fortalte Nicklas Bendtner at jeg ville leje ham ud, da det var det jeg så bedst for ham.
Han lød positiv nok, men jeg fik alligevel et ondt blik, da han gik ud. Det havde jeg også forventet.
Fábregas som betyder meget for vores hold, tog jeg en lang snak med, i starten snakkede jeg lidt med ham om privat livet, han lød som en meget sød og sympatisk fyr.

Den første rigtig træning, sagde jeg til spillerne de skulle sætte sig i en rundkreds, fordi jeg havde en fælles besked. Jeg fortalte dem at alle de træninger vi havde samme skulle forgå sådan her. Bagefter fortalte jeg dem at vi havde en træningskamp mod stærke Dinamo, i næste uge.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #25: 10 Dec 2007, 21:40 »

Ærgeligt med de gramatiske fejl, men ellers et godt spillerindkøb.. Ham bliver du glad for.. Men skidt for Bendtner..

er der mange fejl, laver det nemlig i notepad, indtil jeg får min rigtige computer igen.
har lige rettet dem jeg kunne finde.  Rullende Øjne .
men er ellers glad for du læser den.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #26: 10 Dec 2007, 21:41 »

Gode updates, men mangler stadig at vide hvor meget gomez kostede, og en startoppstilling takk Smiley
Logged

19-18!

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #27: 10 Dec 2007, 21:42 »

nice nice nice Peace

EDIT: De spiller vel ikke på Everton StaTion? Forhåbentlig på Everton StaDion  Thumbs Up
Logged

Vuelve la ilusión

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #28: 10 Dec 2007, 21:43 »

er der mange fejl, laver det nemlig i notepad, indtil jeg får min rigtige computer igen.
har lige rettet dem jeg kunne finde.  Rullende Øjne .
men er ellers glad for du læser den.
Når du skriver i Notepad er må du hellere kigge det igennem en gang mere eller 2.. Men flot blog alligevel.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Passion for living - En blog om Arsenal
« Svar #29: 10 Dec 2007, 21:43 »

Staropstillingen for i når jeg går i gang i ligaen.
Gomez kostede omkring de 75mil. Danske.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010