home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 549 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Chelmsford
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Chelmsford  (Læst 10323 gange)
Rossonero
Gæst
 
#3
« Svar #15: 10 Dec 2007, 13:20 »

1/9/2008 - 2 måneder forbipasseret

Chelmsford City er et hold der sprudler med viljestyrke, og det er blevet bevist i disse 2 måneder. Holdet der er dømt til nedrykning, er nu med i toppen og lege med de store drenge. Der er blevet spillet 13 kampe hidtil, hvor det har stået på 8 sejre, 2 uafgjorte, og 3 nederlag. Spillemæssigt har man kraftigt imponeret med offensiv fodbold, hvor en Zavon Hines har tilpasset sig perfekt. Han er liganes topscorer med 17 mål, og har en gennemsnit.bedøm. på 7.37.


"Det er en dejlig start vi har fået på sæsonen, men jeg vil ikke gøre dette til noget helt stort, da tabellen er meget tæt. Men det er skønt at være med i toppen, og med det spil vi præstere på nuværende tidspunkt, håber jeg på vi kan overraske alt og alle denne sæson. Jeg er stolt af drengene hidtil, og håber på de kan fortsætte" - Sir Colton Averill
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Chelmsford
« Svar #16: 10 Dec 2007, 13:33 »

Tak endnu engang, for de rosende ord.

Thorøe@ Kunne du evt. piske op med et SS af ham i dit save?

- Update på vej.
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelmsford
« Svar #17: 10 Dec 2007, 13:37 »

Logged


Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Chelmsford
« Svar #18: 10 Dec 2007, 13:41 »

Man må sige han er nice i begge games men nok mest her ved det sidste SS
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Rossonero
Gæst
 
#4
« Svar #19: 10 Dec 2007, 16:54 »

26/12/2008 - Chelmsford slutter året som ubesejrede (BSS)

Den lille klub i Essex har overrasket alle på sin vej. Klubbens mission var at sikre sig en respektabel placering i ligaen, men her står vi et halvt år senere, med Chelmsford City placeret øverst på suppen. Derudover er man igang med en fantastisk milepæl, som stadig ikke har taget sin ende. Hele 16 kampe er man ubesejret i Blue Square South, og det blev ikke i 2008 man skulle indtage et nederlag. Toppen af poppen er dog stadig tæt, og alt kan fortsat ske.

Men trods for succesrejsen i Blue Square South, har de sidste par måneder budt på exit i de 3 "små" turneringer. Det gælder FA Cuppen, FA Trophy samt Setanta Shield. En anden dårlig nyhed der er kommet Chelmsford City's vej, er at stjerneangriberen Zavon Hines er løbet ind i en skade, der er med til at holde ham ude i omtrent 3 uger.


"Det er uden tvivl trist at vi er røget ud i de 3 turneringer, men på den anden side kan dette meget vel få en positiv drejning. Forstået på den måde, at vi kun skal koncentrere os om én ting, nemlig Blue Square South. Jeg håber og tror på, at vi kan holde den flotte stime når vi snarligt træder ind i det nye år." - Sir Colton Averill.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelmsford
« Svar #20: 10 Dec 2007, 17:11 »

Rigtig lovende start. Maksimalt fornuftigt at spille med et mere udfordrende hold, og dine updates er super lækre, og man danner sig hurtigt et overblik. Sådan skal det være.

Resultaterne er heller ikke til at tage fejl af - fortsæt!
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Chelmsford
« Svar #21: 10 Dec 2007, 17:18 »

Tak for de rosende ord, SirToby. Dejligt at se, du kan lide det.


- Update snarligt, der vil omhandle et topbrag i Blue Square South.
Logged

Rossonero
Gæst
 
#5
« Svar #22: 10 Dec 2007, 17:47 »

03/01/2009 - Knald eller fald (BSS)

Der var dømt topbrag i Blue Square South, da Chelmsford City idag tog turen til ligaens 3. plads, Dorchester Town. Blot ét point skilte de 2 hold ad, og et nederlag til Chelmsford, ville betyde et skift i sæderne.


818 på lægterne i Dorchester's Avenue Stadium, hvor det var Chelmsford's opgave at bevare den flotte stime på 16 ubesejrede kampe. Hjemmebanefordelen og Chelmsford's tab af Zavon Hines, åbnede store veje for Dorchester. Det blev allerede vist i 16. minut, da Dorchester's John Hastings sætter de sort/hvid stribede foran. Hele kampen igennem var det Dorchester på boldholderen, og i det store hele, så det ud til at Chelmsford skulle snuble over ét nederlag. Chancerne havler ind mod Chelmsford's mål, men målmand Ayden Duffy var på mærkerne gang på gang. Vi skal helt frem til 85. minut for at finde kampens sidste scoring, som overraskende tilfalder et passivt Chelmsford-hold. Det er den hurtige Dean Howell der formår at gøre sig fri, og hiver en dramatisk udligning op af lommen. Scoringen udløste stor glæde hos den lille mængde af Chelmsford fans, og den strømmende glæde bevægede sig over til trænerbænken.


"Jeg må indrømme at vores modstander var væsentlig bedre end os idag, og vi er heldige at slippe afsted med ét point. Vi er fortsat nummer ét i ligaen, og jeg er rimelig tilfreds med kampens forløb." - Sir Colton Averill.
Logged

Rossonero
Gæst
 
#6
« Svar #23: 10 Dec 2007, 20:51 »

01/04/2009 - Enden er nær (BSS)

Chelmsford City har på det sidste leveret nogle halvsløje resultater, der har resulteret i en tabt førsteplads, man erobrede i slutningen af december måned. Derudover blev den flotte milepæl på 17 ubesejrede kampe stoppet, da man hjemme tabte over ligaens 3. plads, Bishop's Stortford. Der restere nu 5 kampe i ligaen, og det ser allerede ud til, at man skal ud og spille play-off. Uanset hvordan det ender, kan Chelmsford City kigge stolt tilbage på sæsonen.


"Jeg håber at Dorchester Town snubler i deres kommende kampe, og at vi sætter turboen igang. Det ville være helt perfekt hvis vi kun hoppe frem til førstepladsen, og slippe for at spille play-off kampe." - Sir Colton Averill.
Logged

Rossonero
Gæst
 
#7
« Svar #24: 10 Dec 2007, 22:36 »

03/05/2009 - De sidste skridt (BSS)

Sæsonen har taget sin ende, og Chelmsford City geare op til play-off kampene. Dorchester nuppede førstepladsen i ligaen, mens Chelmsford med et nederlag i den sidste kamp, faldt ned på en tredjeplads. Modstanderen i play-off semifinalen bliver Basingstokes, som man senest tabte 3-0 til i Blue Square South.


"Det bliver hårdt. Rigtig hårdt. Vi bliver nød til at indstille os som var det en Champions League-finale. Trætheden er forståeligt krybet ned under os, men det er nødvendigt at vi stiller det til side i de sidste kampe. Basingstoke er et rigtig godt hold, til trods for at vi landte en position højere end dem." - Sir Colton Averill.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelmsford
« Svar #25: 10 Dec 2007, 22:53 »

Dejligt at du ikke fik flere point end mig i mit Tiverton-spil.

Held og lykke har du nok brug for i playoff - det manglede jeg nemlig.
Logged

Rossonero
Gæst
 
#8
« Svar #26: 11 Dec 2007, 00:03 »

12/05/2008 - Chelmsford i finalen

Chelmsford har leveret fantastiske præstationer i denne sæson, og har modbevist enhver tvivl omkring deres evner. Man har mildt talt kæmpet røven ud af bukserne, og hvis man sejrede over Basingstokes i playoff'en, ville man komme betydeligt nærmere på den helt store gevinst; nøglen til Blue Square Premier.

Det første opgør blev spillet på Chelmsford Sport & Athletics Centre, hvor 2994 havde bosat sig på lægterne. Sir Colton Averill havde foretaget sig en drastisk ændring i sin ellers velfungerende taktik. Han havde rykket lidt rundt på prikkerne, så han havde hele 5 spillere på forsvarslinjen, og midtbanen blev derfor transformeret over til en diamant. Det viste sig at give pote, da klubbens topscorer, Zavon Hines, sætter bolden i nettet til 1-0, og tilskuerne jublede som aldrig før. Det blev kampens sidste scoring, og Chelmsford begav sig ét skridt nærmere mod drømmen.

Inden det andet og sidste opgør blev spillet på The Camrose, hentede Sir Colton Averill en profil til klubben. Han var oppe i Coca Cola Championship og rodde, da han fandt frem til Ipswich's 37-årige Alan Stubbs. Forsvaret har været utrolig ustabilt i denne sæson, og man mener at Alan Stubbs har evnerne til at skabe balance i trådene.

Det sidste opgør var ligefrem ikke noget at råbe hurra for. Selvom der var dramatik på høj plan, kunne spillerne simpelthen ikke få bolden i nettet. Forsøg var der heller ikke mange, og sådan skulle hele kampen foregå. Basingstokes havde dog sine store chancer, men heldigvis for Chelmsford havde Andy Duff en god dag i buret. Kampen lakkede upåvirket mod enden, og kampen ender 0-0, hvilket sender de smilende Chelmsford City spillere i finalen.

Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelmsford
« Svar #27: 11 Dec 2007, 00:06 »

 Thumbs Up
Logged

Rossonero
Gæst
 
#9
« Svar #28: 11 Dec 2007, 10:19 »

24/05/2008 - Finalen i Woking


Duellen om oprykning fandt sted idag på The Kingfield Sports Ground i Woking. Chelmsford og Salisbury har begge gjort det fremragende i denne sæson, og er begge værdige finalister. Chelmsford er holdet der brilliere fra start, og det bliver afspejlet med et flot mål af den offensive midtbanespiller Chris Smith, og holdet fra Essex var foran.

I starten af anden halvleg er Chelmsford igen på spil, men denne gang bliver det på brutal vis. Zavon Hines bliver tacklet voldsomt inde i Salisbury boksen, og dommer Craig Evans lader fløjten brøle. Til alles overraskelse er det 17-årige Dave Pook der trapper op, marchere fastbesluttet mod bolden, og gør det til 2-0.

Det blev også til straffespark den anden vej, da Ben Wales fuldstændig upåvirket foretager sig en nytteløs tackling, der fejer benene væk på Matt Tubbs. Han vælger selv at tage straffesparket, og Tubbs banker den sikkert i nettet.

Salisbury pressede Chelmsford kraftigt i de sidste minutter, og det giver så sandelig pote. Det er igen magikeren Matt Tubbs der bryder sig fri fra det skingrende Chelmsford forsvar, og skaber en dramatisk udligning.

I ekstratiden er det igen Salisbury der står for chancerne, men skarphed var der ikke meget af. I 99. minut er det Chelmsford fløjen Dean Howell der opsnapper bolden på Salisbury's banehalvdel, sprinter hurtigt fremad af banen, og kan med sin træfsikre inderside hente sejren hjem til Essex.

Chelmsford City er derfor at finde i Blue Square Premier næste sæson, hvor undgåelse af nedrykning er opgaven.


"Ord kan ikke beskrive min glæde. Vi har overgået alles forventninger, sågar som vores egne. Jeg håber vi kan skabe samme form for overraskelse næste sæson, men det bliver uden tvivl en kæmpe opgave." - Sir Colton Averill.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Chelmsford
« Svar #29: 11 Dec 2007, 10:55 »

Dejligt at du ikke fik flere point end mig i mit Tiverton-spil.

Held og lykke har du nok brug for i playoff - det manglede jeg nemlig.

Tak. Den held havde jeg sku' også brug for. Men sikrede oprykningen anyways. Tunge

Thumbs Up

Går udfra du synes det godt? Tunge Thanks, if that's the case.


- Update vedr. nye transfer på trapperne.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010