home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Chelmsford
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Chelmsford  (Læst 10299 gange)
Rossonero
Gæst
 
Chelmsford
« : 10 Dec 2007, 11:36 »

Hvis du forventer det helt store grafikbrag, er du ikke kommet til det rette sted. Denne blog vil blive baseret på Dafugeschallenge, hvilket er den ultimative udfordring i Football Manager 2008 - du kan ikke komme lavere i herakiet.

Efter ét års ferie i spillet, var det på tide at vælge mit hold. Da jeg havde foretaget mig grundige gennemgange af de ledige klubhold, kom jeg endelig til min beslutning; Chelmsford City er holdet. Klubben er netop oprykket fra Isthmian League Premier Division, og derfor er at finde i Blue Square South. Allerde nu, venter der store opgaver forude. Det er et spiller- og staffløst hold, jeg skal få på benene inden længe, og jeg kan allerede mærke udfordringen kravle ned under huden. Klubben med sloganet "Many minds - One heart" blev stiftet i året 1938, og ligger placeret i Essex.

Det vil blive korte og informationsrige updates, hvor der ikke bliver talt uden om, ved brug af en masse nytteløse ord. Updatesene vil være en blanding af citater, screenshots, og en opsummering af f.eks. en måned. Derudover vil jeg bosætte mig under et fiktivt engelsk navn, som jeg har valgt skal være Sir Colton Averill.

Når det er sagt, vil jeg ikke love en betydelig længde på bloggen. Det betyder ikke at den vil dø hurtigt, men derimod kan der opstå pauser i spillet - derfor vil det blive et save, jeg vender tilbage til, når jeg får genopladet benzintanken.
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelmsford
« Svar #1: 10 Dec 2007, 11:41 »

Lyder spændende...

Glæder mig til at høre fra Chelmsford:)
Logged

Rossonero
Gæst
 
#1
« Svar #2: 10 Dec 2007, 12:06 »

30/7/2008 - Chelmsford fylder truppen op

Med ansættelsen af Sir Colton Averill, håber Chelmsford at de kan undgå nedrykning i denne sæson. Det var et blankt hold Averill havde at starte med, men det fik han hurtig sat fylde i. Uden nogen form for transferbugdet, har det lykkedes Averill at hente hele 21 spillere til klubben, samt indtaget 6 staffmedlemmer - alle på fri transfer, naturligvis.


Sir Colton Averill og co., bliver snart introduceret for deres første udfordring, når de skal spille imod sidste års 6. plads, Welling United. Kampen bliver spillet på hjemmebanen, Chelmsford Sports & Athletics Centre, d. 9/8/2008.
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelmsford
« Svar #3: 10 Dec 2007, 12:11 »

Lyder spændende. Dejligt at se, at flere har fået mod på LLM. Og så har du ovenikøbet Hines, han er utrolig giftig. Held og lykke, jeg forventer direkte oprykning!
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelmsford
« Svar #4: 10 Dec 2007, 12:17 »

Spændende blog og godt indkøb af Mustapha Hadji  Thumbs Up

Kan man komme til at se et SS af ham??
Logged

MikkiHBN
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelmsford
« Svar #5: 10 Dec 2007, 12:18 »

Jeg følger med, har selv prøvet at starte med et hold fra Blue Square South, kunne bare ikke rigtig komme igang... Måske du kan hjælpe mig indirekte med det Thumbs Up tror faktisk jeg prøver at starte én når jeg kommer hjem fra skole Wink
Logged

PenZ
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Chelmsford
« Svar #6: 10 Dec 2007, 12:28 »

Super indkøb af Zavon Hines, han er virkelig manden som laver kasser i de små rækker.
Logged

Brøndby - Aston Villa - Atletico Madrid

Rossonero
Gæst
 
Sv: Chelmsford
« Svar #7: 10 Dec 2007, 12:42 »

Tusinde tak, for de dejlige kommentarer.

Metsu1: Mustapha Hadji

- En update på trapperne.

Logged

Rossonero
Gæst
 
#2
« Svar #8: 10 Dec 2007, 12:47 »

9/8/2008 - Nedsabling af Welling (BSS)

Chelmsford City spillede idag deres første kamp i Blue Square South, hvor Welling som bekendt var modstanderen. Favoritværdien var kraftigt imod Chelmsford, og derfor var forventningerne ikke store.


Det er Chelmsford der kommer flyvende fra start, med en fantastisk scoring af nyindkøbte Zavon Hines. Han opsnapper en suværen afvlevering fra Mitchell Nelson, og sætter bolden bekvemt i nettet. Blot 3 minutter senere, er Chelmsford igen på banen. Den 36-årige kaptajn, Mustapha Hadji, affyrer et langskud som David Hogan redder i første omgang, men efterfølgende lander den hos Paul Jarvis, der banker bolden sikkert i kassen. Trods den lille mængde tid inden halvlegsfløjtet, formår Zavon Hines at blive dobbeltmålscorer, og gør det samtidig til 3-0. I anden halvleg sætter Zavon Hines prikken over i'et, med et fantastisk hattrick. En yderst succesfuld start, som man håber at kunne følge op på.

Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Chelmsford
« Svar #9: 10 Dec 2007, 12:49 »

tror du skal skynde dig at finde en moderklub du kan leje lidt spillere i  Wink
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Chelmsford
« Svar #10: 10 Dec 2007, 12:50 »

må man få et SS af hines
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Rossonero
Gæst
 
Sv: Chelmsford
« Svar #11: 10 Dec 2007, 12:56 »

tror du skal skynde dig at finde en moderklub du kan leje lidt spillere i  Wink

Det blev også forsøgt, men desværre uden held.

må man få et SS af hines

Zavon Hines
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Chelmsford
« Svar #12: 10 Dec 2007, 12:58 »

Mange tak!

og nice han ikke er ældre !
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelmsford
« Svar #13: 10 Dec 2007, 13:01 »

Mindst hundrede gange bedre end de andre du har lavet, med fokus på det skriftlige og ikke det grafiske! Du har selvfølgelig skrevet godt før, men denne har det lille ekstra, og jeg er fast læser, så længe den forsætter på denne måde! 10 med pil op! Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelmsford
« Svar #14: 10 Dec 2007, 13:11 »

Det var godt nok spøjst. Hines er jo langsom i dit spil, hvor han i mit er et lyn. Han ser så bedre ud teknisk hos dig, men jeg foretrækker nu min version. Skide god update!
Logged


Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010