home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  1 Bruger, 562 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Straffespark!?!?!?!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Straffespark!?!?!?!  (Læst 1129 gange)
Carnaby
Gæst

Straffespark!?!?!?!
« : 10 Dec 2007, 10:01 »

har et mega problem. Mit hold begår i snit 1 straffespark pr. kamp, hvad kan man gøre ved det? er det bare at sætte tackling til let? Er der andre der har samme problem?

Synes generelt den nye macthengine har mange fejl. For mange straffespark og røde kort, ens spillere stopper bare op og mister bolden hele tiden. er sgu træt af det...

JKJ
Gæst

Sv: Straffespark!?!?!?!
« Svar #1: 10 Dec 2007, 10:05 »

Har du hentet patchen, for den skulle have rettet en del af fejlene, bla også dem du har... Wink

Personligt har jeg dog ikke oplevet dem, hverken med eller uden patchen og spiller bla selv med alm tackling...

Carnaby
Gæst

« Svar #2: 10 Dec 2007, 12:41 »

den nyeste patch er 8.1, ikk?

den har jeg hentet, så det burde ikke være det :S

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 10 Dec 2007, 12:47 »

For mig ser patchen ud til at have rettet en del fejl, MEN:

Om det er en fejl eller overdreven respekt for Thierry Henry, skal jeg ikke kunne sige, men jeg spillede en træningskamp mod Barca, hvor min forsvarsspiller var på vej hen efter bolden. Han så klart ud til at nå den, indtil han stopper op og kigger på, mens Henry tager bolden og scorer. Det er sådan noget, der kan koste et tastatur livet i vigtige kampe.

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 10 Dec 2007, 12:51 »

amen jeg har ikke rigtig problemer med det Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #5: 10 Dec 2007, 14:00 »

har et mega problem. Mit hold begår i snit 1 straffespark pr. kamp, hvad kan man gøre ved det? er det bare at sætte tackling til let? Er der andre der har samme problem?

Synes generelt den nye macthengine har mange fejl. For mange straffespark og røde kort, ens spillere stopper bare op og mister bolden hele tiden. er sgu træt af det...

Mine spillere har det også med, at snurre rundt om sig selv nogle gange, hvilket naturligvis tager tid, hviket giver modstanderen tid til at tackle dem og derved kan starte en kontra. Det er ikke helt optimalt.

Og der er spillere fri, som der kan afleveres til.

Altid FCK
Manager

« Svar #6: 10 Dec 2007, 14:16 »

Mine modstandere har brændt 4 straffespark i træk

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

blomvikings
Manager

« Svar #7: 10 Dec 2007, 14:25 »

Syns helt ærligt den nye patch er til grin! Der er stadig ufatteligt mange fejl efter min mening, der er en masse der er blevet rettet men der mangler mindst lige så meget endnu, det er utrolig de ik kan lave et spil der fungere på et år, de har trods alt erfaring med  at lave managerspillet. ! ticked off

Carnaby
Gæst

« Svar #8: 10 Dec 2007, 22:52 »

Mine spillere har det også med, at snurre rundt om sig selv nogle gange, hvilket naturligvis tager tid, hviket giver modstanderen tid til at tackle dem og derved kan starte en kontra. Det er ikke helt optimalt.

Og der er spillere fri, som der kan afleveres til.

Ja, lige præcis det gør min ene centrale midtbane spiller konstant. Det har kostet mig et par mål. Og det er selvom spilleren har 15+ i aflevering, kreativitet, dribling osv. Men tror det er fordi jeg i personlinge indstillinger har sat han til at han ikke skal løbe med bolden.

ManUtd83
Manager

« Svar #9: 10 Dec 2007, 23:14 »

Ja der er da mange frustrerende ting ved FM, og når det kun er prikker er det umiddelbart svært at se, hvad der egentlig foregår på banen. Men rigtige fodboldspillere laver da også fejl, og det sker da at en central midtbane engang imellem holder på bolden for længe, og så koster det - selvom det ikke hjælper på det hele.

Når forsvarsspillere stopper op kan det være at angriberen bruger sin fysiske styrke til at kæmpe sig forbi i en duel eller et eller andet. Det er svært at sige om det er meningen eller en decideret fejl, men synes at det er blevet væsentligt bedre i patchen.

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 29 Dec 2007, 14:29 »

Jeg har også problemer med straffespark, men det er ikke fordi jeg begår mange af dem, det er fordi jeg kun scorer på 1 ud af 5 straffespark, også selvom jeg bruger en med 18 i straffespark hver gang......... ticked off

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #11: 29 Dec 2007, 14:36 »

Hvad er hans andre stats?

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Hallas
Gæst

« Svar #12: 29 Dec 2007, 14:41 »

Rolighed er næsten ligeså vigtig som straffespark er, når det kommer til straffesparksskytte r. En med 17 straffespark og 5 rolighed er for eksempel meget dårligere end en med 16 straffespark og 15 rolighed.

Axehunter
Ynglingespiller

« Svar #13: 31 Dec 2007, 14:23 »

Syns helt ærligt den nye patch er til grin! Der er stadig ufatteligt mange fejl efter min mening, der er en masse der er blevet rettet men der mangler mindst lige så meget endnu, det er utrolig de ik kan lave et spil der fungere på et år, de har trods alt erfaring med  at lave managerspillet. ! ticked off

Du har ret men lad os nu se hvad der sker med patch 8.0.2

Nuværende spil:
Basel FC: 07-??

Spiller stadig FM 2008, er for doven til at købe 09 Peace

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010