home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 567 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Deportivo de La Coruña
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Deportivo de La Coruña  (Læst 7255 gange)
lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Deportivo de La Coruña
« : 09 Dec 2007, 21:51 »

Hej freaks. jeg har længe overvejet at lave en blog, og nu har jeg så taget mig sammen. Jeg har valgt Deportivo La Coruña fra spanien da jeg synes at de har et meget spændene og talentfuldt hold. håber at i tager godt imod mig.

« Seneste Redigering: 09 Dec 2007, 22:49 af lauritse » Logged

GF <3

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deportivo de La Coruña
« Svar #1: 09 Dec 2007, 22:12 »

Fedt hold - dog en ufattelig kort indledning..
Logged

- Veni, vidi, vici -

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deportivo de La Coruña
« Svar #2: 09 Dec 2007, 22:16 »

Fedt hold - dog en ufattelig kort indledning..
Jeg er fuldstændig enig, men glæder mig til at den kommer igang Thumbs Up
Logged


lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deportivo de La Coruña
« Svar #3: 09 Dec 2007, 22:34 »

Fedt hold - dog en ufattelig kort indledning..
Jeg er fuldstændig enig, men glæder mig til at den kommer igang Thumbs Up
okay, men vidste ikke helt hvad jeg skulle skrive i indledningen Smiley
Logged

GF <3

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deportivo de La Coruña
« Svar #4: 09 Dec 2007, 22:35 »

Det er jo ikke en rigtig indledning.
Det er jo bare at han fortæller han vil lave den.
Kan jo være indledningen kommer senere.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deportivo de La Coruña
« Svar #5: 09 Dec 2007, 22:36 »

okay, men vidste ikke helt hvad jeg skulle skrive i indledningen Smiley

Udover det du har skrevet kunne du skrive lidt om Deportivo, de forventninger, spillere osv.. Der er masser af tage fat i.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deportivo de La Coruña
« Svar #6: 10 Dec 2007, 16:11 »


Ung ukendt manager ansat hos Deportivo
- Danske Laurits Nikolajsen får chancen

Bestyrelsen i Deportivo La Coruña havde i dag inkaldt til pressemøde i presserummet på Riazor. Ved pressemødet offentligtgjorde de hvem der skulle lede holdet efter Miguel Ángel Lotina. Valget er noget overraskende faldet på den unge og ukendte dansker Laurits Nikolajsen. Deportivo har gennem en periode ligget og rodet nede midt i tabellen, og har haft svært ved at holde fast i de gode resultater fra starten af dette årtusinde. Klubbens hidtil eneste mesterskab var i sæsonen 1999/2000, med spillere som Roy Makaay, Flavio Conceiçao og Mauro Silva på holdet. Holdet fortsatte med at klare sig godt i det spanske, og nåede også semifinalen i Champions League i 2003/2004. Derefter er holdet ligesom gået i stå og resultaterne er blevet ringere og ringere. I sidste sæson endte holdet på en skuffende 13. plads.
Inden denne sæson har klubben solgt vigtige spillere som Jorge Andrade, Javier Arizmendi og Joan Capdevila. Spændende navne som mexicanske Andrés Guardado og brasilianeren Filipe er dog hentet til klubben, men der mangler stadig lidt i bredden.
Logged

GF <3

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deportivo de La Coruña
« Svar #7: 10 Dec 2007, 18:33 »

Ny spiller hos Los Turcos
- Argentinske Matias Cahais er hentet hos Boca Juniors.


Deportivo La coruña kunne i dag offentligtgøre på klubbens hjemmeside at de har købt det argentinske
forsvarstalent Matias Cahais hos talentfabrikken Boca Juniors. Hovedpersonen virkede stolt over at have skrevet under med Deportivo. "Deportivo er en stor klub med høje ambitioner, så selvfølgelig er jeg rigtig glad og stolt over at en klub som Deportivo ønsker at betale mig penge for at gøre det jeg elsker allerhøjst, at spille fodbold."               Den nye manager Laurits Nikolajsen virkede også glad over købet af Matias."Matias er et vaskeægte stortalent, og jeg er sikker på at han kommer til at spille en vigtig rolle for klubben. Han er ikke købt for at gå direkte ind i startopstillingen, men med tiden er jeg næsten sikker på at han kommer til at spille meget fodbold her på Riazor." Matias har ikke fået tildelt noget nummer, og rygterne går på at han skal lejes ud. Prisen for hans underskrift menes at være omkring 2,5 millioner.
                                                                                   
       
« Seneste Redigering: 10 Dec 2007, 18:36 af lauritse » Logged

GF <3

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deportivo de La Coruña
« Svar #8: 10 Dec 2007, 18:37 »

er der ikke nogen der følger med ?
Logged

GF <3

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deportivo de La Coruña
« Svar #9: 10 Dec 2007, 18:47 »

jo jeg gør, gode updates du laver.
Hvornår får vi en update hvor du skriver om truppen?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deportivo de La Coruña
« Svar #10: 10 Dec 2007, 18:48 »

Jeg gør også.. dejligt indkøb..
Logged

- Veni, vidi, vici -

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deportivo de La Coruña
« Svar #11: 10 Dec 2007, 18:51 »

jo jeg gør, gode updates du laver.
Hvornår får vi en update hvor du skriver om truppen?
Jeg gør også.. dejligt indkøb..
Okay, er glad for at i følger med Smiley der kommer måske en update omkring truppen i aften hvis jeg kan nå det Smiley
Logged

GF <3

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deportivo de La Coruña
« Svar #12: 10 Dec 2007, 22:58 »

Gennemgang af truppen
Deportivo har et godt hold med masser af potentiale, dog mangler der en del i bredden. Det er svært at forbedre holdet væsentligt da transferbudgettet ikke er særligt stort. Derfor kommer der højst sandsynligt ikke flere indkøb op til sæsonstart. Holdet spiller en offensiv 4-2-2-1-1 med fokus på hurtige afleveringer og kontraløb.

Truppen

Målmænd: Aouate, Munúa og Manu. Deportivo er godt besat på denne position. Førstevalget Aouate er en god målmand med gode kommunikationsevner, et godt udspark og gode udkast. Munúa er en god reserve.

Højre back: Manuel Paplo og Antonio Barragán. Manuel Pablo bliver førstevalget i denne sæson. Han er dog på den forkerte side af 30 og om 1-2 sæsoner ventes Barragán at tage over.
Central forsvarer: Fabricio Colocinni, Alberto Lopo, Matias Cahais, Pablo Amo og Aythami. Colocinni og Lopo kommer til at danne makkerpar i midterforsvaret. Aythami og Cahais er to unge spillere som med tiden vil blive spillet ind. Amo er en solid backup.
Venstre Back:Filipe, Matias Cahais. På denne position er Depor ikke vildt godt besat. Filipe er førstevalg, men der skal nok også blive lidt spilletid til Cahais.
Defensiv midt:Julian de Guzman, Sergio og Aythami. De guzman og Sergio kommer til at spille sammen i de fleste kampe. Aythami er dog også en spændene spiller, og skal nok få noget spilletid. Colocinni kan bruges hvis det er nødvendigt.
Venstre fløj: Andrés Guardado, Riki, Ángel Lafita og Cristian. Det mexicanske stortalent Guardado bliver fast man. Riki rykkes ned når han er skadet. Lafita der er på lån får også nogle minutter her og der.
Højre fløj:Cristian, Ángel Lafita og Pablo Álvarez. Cristian er førstevalget på denne position. Den 23-årige tidligere Barcelona spiller er en dygtig dribler og en dygtig afslutter. Lafita og Álvarez er reserver
Offensiv midt: Juan Carlos Valerón, Juan Rodriguez, Jairo og Joan Verdú. Måske den position Deportivo er bedst besat på. Valerón spiller når han er klar. Juan Rodriguez er en dygtig spiller der kan gøre det næsten så godt som Valerón. Jairo og Verdú er begge solide reserver.
AngriberRiki, Rubén Castro, Adrián, Xisco, Rodolfo Bopido og Sebastián Tarboda. Riki er førstevalget, men Castro, Adrián og Xisco ånder ham alle i nakken.
Logged

GF <3

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deportivo de La Coruña
« Svar #13: 10 Dec 2007, 23:31 »

Spændende start 11'er.. Hvad forventer medierne af dig og hvad er dine personlige forventninger til den kommende sæson? KIU!!

EDIT: Indlæg nr. 1600 crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deportivo de La Coruña
« Svar #14: 11 Dec 2007, 08:16 »

Spændende start 11'er.. Hvad forventer medierne af dig og hvad er dine personlige forventninger til den kommende sæson? KIU!!

EDIT: Indlæg nr. 1600 crazy
Medierne  tror at jeg kommer til at slutte som 11'er. Mine egne forventninger er top8 Smiley
Logged

GF <3

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010