home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 886 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Jule-smileys!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du om dem? (Jule-smileys)
Elsker dem!
- 12 (60%)
Ret ligeglad...
- 5 (25%)
Hader, hader, hader dem!
- 3 (15%)
Antal Stemmer: 20

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Jule-smileys!  (Læst 6238 gange)
Rossonero
Gæst

Jule-smileys!
« : 09 Dec 2007, 21:30 »

Ja, hvad synes du om dem?
Det er meget godt lavet, men hold kæft hvor synes jeg de er iriterrende at se på.

- Lig en stemme, og kom også med en kommentar, hvis det lyster.

LosCules
Gæst

Sv: Jule-smileys!
« Svar #1: 09 Dec 2007, 21:32 »

De er ornli' syg gangsta!  Smiley Wink Opstemt Grin Sur Skuffet Shockeret Huh Rullende Øjne Tunge Forlegen Forseglede Læber Ubeslutsom Kys Djævel Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Smiley Wink Opstemt Grin Sur Skuffet Shockeret Huh Rullende Øjne Tunge Forlegen Forseglede Læber Ubeslutsom Kys Djævel Hævet Øjenbryn Thumbs Up
Smiley Wink Opstemt Grin Sur Skuffet Shockeret Huh Rullende Øjne Tunge Forlegen Forseglede Læber Ubeslutsom Kys Djævel Hævet Øjenbryn Thumbs Up
Smiley Wink Opstemt Grin Sur Skuffet Shockeret Huh Rullende Øjne Tunge Forlegen Forseglede Læber Ubeslutsom Kys Djævel Hævet Øjenbryn Thumbs UpSmiley Wink Opstemt Grin Sur Skuffet Shockeret Huh Rullende Øjne Tunge Forlegen Forseglede Læber Ubeslutsom Kys Djævel Hævet Øjenbryn Thumbs UpSmiley Wink Opstemt Grin Sur Skuffet Shockeret Huh Rullende Øjne Tunge Forlegen Forseglede Læber Ubeslutsom Kys Djævel Hævet Øjenbryn Thumbs Up

-KNM-
Manager

« Svar #2: 09 Dec 2007, 21:33 »

Rart at se at du ikke opretter en sådan tråd i Baren...

Don Abramovich
Manager

« Svar #3: 09 Dec 2007, 21:36 »

Elsker dem! Bare skuffende det ikke er alle der har nissehue på!

LosCules
Gæst

« Svar #4: 09 Dec 2007, 21:38 »

Rart at se at du ikke opretter en sådan tråd i Baren...

Hvis de var i baren, havde jeg nok ikke lavet sådan et indlæg som det ovenover ^^ Opstemt

Rossonero
Gæst

« Svar #5: 09 Dec 2007, 21:40 »

DØD OVER JULE SMILEYS

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6: 09 Dec 2007, 21:49 »

Julesmilleys ftw!

Zone 43
Manager

« Svar #7: 09 Dec 2007, 21:51 »

De er ornli' syg bøsseluder!  Smiley Wink Opstemt Grin Sur Skuffet Shockeret Huh Rullende Øjne Tunge Forlegen Forseglede Læber Ubeslutsom Kys Djævel Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Smiley Wink Opstemt Grin Sur Skuffet Shockeret Huh Rullende Øjne Tunge Forlegen Forseglede Læber Ubeslutsom Kys Djævel Hævet Øjenbryn Thumbs UpSmiley Wink Opstemt Grin Sur Skuffet Shockeret Huh Rullende Øjne Tunge Forlegen Forseglede Læber Ubeslutsom Kys Djævel Hævet Øjenbryn Thumbs UpSmiley Wink Opstemt Grin Sur Skuffet Shockeret Huh Rullende Øjne Tunge Forlegen Forseglede Læber Ubeslutsom Kys Djævel Hævet Øjenbryn Thumbs Up

indeed Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #8: 09 Dec 2007, 21:52 »

Jeg er ornli syg bøsseluder! Og Bøsseven med LosCules!

Tsk, tsk Zone Rullende Øjne

Zone 43
Manager

« Svar #9: 09 Dec 2007, 21:55 »

Zone er ornli' syg gangsta 4 real! Opstemt

Stop nu det der med ændre i citaterne, Ghert boy! ticked off

crazy

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10: 09 Dec 2007, 21:57 »

Ghert boy er ornli syg gangzta!
yeah... Cool

crazy
Citat

Zone 43
Manager

« Svar #11: 09 Dec 2007, 22:00 »

- Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #12: 09 Dec 2007, 22:30 »

THEY ARE FUCKING LOVELY!

Rossonero
Gæst

« Svar #13: 09 Dec 2007, 22:35 »

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 09 Dec 2007, 22:45 »

Må sige jeg er jævnt ligeglad.. så længe de ikke er her fra oktober - februar som så meget andet julegøgl.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010