Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:35:42
Broen13
Football M...
fm25
I går
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 1282 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
(Stoppet) - Pato´s Dagbog
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
Forfatter
Emne: (Stoppet) - Pato´s Dagbog (Læst 27163 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
Sv: Afstemning - Pato´s Dagbog
«
Svar #120:
30 Dec 2007, 10:37 »
Jeg vælger at stoppe afstemningen nu. Tak til de 33 der har stemt, 11 har stemt på Cech, 8 på Buffon og 7 på Gordon. Men for at gøre det lidt mere realistisk har jeg tænkt mig at hente en Italiensk målmand, eller en der spiller i serie a. Jeg sætter ikke Buffon om som afstemning der han kommer til at koste alt for meget, Juventus vil have over 400millioner for ham. Jeg har set på disse målmænd:
http://img266.imageshack.us/img266/5444/ameliama3.jpg
Marco Amelia, 26 år, Livorno. Plus sider: Reflekser, en mod en | Minus sider: Felftet, Kommunikation
http://img244.imageshack.us/img244/2232/agliardimh7.jpg
Federico Agliardi, 25 år, Palermo. Plus sider: Håndtering, feltet | Minus sider: Gå ud af målet
http://img244.imageshack.us/img244/7097/romava9.jpg
Flavio Roma, 34 år. Monaco. Plus sider: Rutine, feltet, Reflekser | Minus sider: styrke i luften, gå ud af målet
http://img297.imageshack.us/img297/7582/curciix7.jpg
Gianluca Curci, 23 år, Roma. Plus sider: Talentfuld, en mod en, Reflekser | minus sider: Kommunikation, gå ud af målet
http://img297.imageshack.us/img297/1253/sanctislj6.jpg
Morgan De Sanctis, 31 år, Napoli. Plus sider: En mod en, reflekser, håndtering | Minus sider: Feltet, spark Kommunikation
I kan nu stemme på hvilken af disse 5 keepere i helst ville se til Milan. De har alle posetive og negative sider. Jeg kan sige så meget at Dida har stået rigtig godt her i starten og tager nogen super redninger. Den nye keeper vil muligvis kun være backup i det første år, eller indtil Dida spiller dårligt.
Jeg håber i vil give en stemme med og lige bruge et par minutter på at se de 5 keepere igennem.
«
Seneste Redigering: 30 Dec 2007, 12:36 af BlaZZo
»
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
ManUtd83
Manager
«
Svar #121:
30 Dec 2007, 10:40 »
Stemte Agliardi fordi han er Italierne, rimelig ung, er virkelig god og fordi de andre er dårligere.
Jeg havde dog stemt på Buffon aka. Gud, hvis det havde været muligt.
United master
Førsteholdsspiller
«
Svar #122:
30 Dec 2007, 10:41 »
Har stemt Amelia Han er virkelig nice
har ham i mit barca spil han er foran Valdes og Ochoa og måske snart Akinfeev.
Kasper-J
Ynglingespiller
«
Svar #123:
30 Dec 2007, 10:42 »
Jeg har stemt Gianluca Curci, men mener også Federico Agliardi er god.
Bune
Reserveholdsspiller
«
Svar #124:
30 Dec 2007, 10:58 »
Som repræsentant for en humørsyg milanesisk fanfraktion kræver vi Curci til klubben, ellers bliver vanvittige.
-bune
JimmyGP
Manager
«
Svar #125:
30 Dec 2007, 11:08 »
Citat af: ManUtd83 30 Dec 2007, 10:40
Stemte Agliardi fordi
han er Italierne
, rimelig ung, er virkelig god og fordi de andre er dårligere.
Jeg havde dog stemt på Buffon aka. Gud, hvis det havde været muligt.
OT: Alle 5 keepere er fra Italien
TT: Agliardi eller Curci..
- Veni, vidi, vici -
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #126:
30 Dec 2007, 12:23 »
20 Oktober 2008
Det er blevet til en del spilletid på det seneste. Jeg har været med i 2 U20 kampe for Brasilien. Det var de 2 sidste kampe som er planlagt indtil videre for U holdet. Kampen var mod Uruguay og Ecuador. Selvom jeg fik godt med spilletid var der ikke meget succes. Jeg fik 45minutter mod Uruguay hvor vi vandt 1-0 også vandt vi 1-0 mod Ecuador hvor jeg fik 62 minutter. Jeg kommer ikke frem til så mange chancer, vi har ellers en rigtig godt hold, trods det jeg har lavet 12 mål i 19 U kampe synes jeg ikke jeg har haft den store succes den seneste tid. Højdepunktet i min landsholdskarriere var helt klart da vi vandt OL guld i sommers. Det var fedt, men det var så også med nogen ældre spillere som Ronaldinho.
En ære at spille for Brasilien
Jeg kom hjem efter Ecuador kampen og modtog et opkald fra min manager Brian. Han sagde han ville bruge mig fra start i kampen mod Parma og jeg blev først rigtig glad, men den lange tur hjem og 2 kampe i træk har været hårdt. Jeg ville ikke begynde at brokke mig når jeg nu fik chancen.
En god nyhed da jeg kom hjem var også at Kaka var blevet klar, han var dog ikke med mod Parma da det lige var for tidligt at bruge ham efter hans skade. Jeg læste på nettet at Milan er begyndt at lede efter en ny målmand i stedet for Dida, jeg kan slet ikke forstå hvorfor, Dida har sået genialt og har reddet os i mange kampe, han er gammel ja, men en målmand kan jo stå i mange år og 35 år er da en udmærket alder for en målmand tænkte jeg..
Abbiati havde fået chancen på mål, og gennem hele kampen synes jeg han stod en rigtig god kamp, han tog alle de chancer Parma kom frem til, måske skal han erstatte Dida .. ?
Jeg blev udskiftet efter 57minutter, kunne godt mærke jeg var meget træt. Jeg fik et par muligheder mere end jeg normalt plejer, men igen er det ligesom Adriano trækker alle boldene til sig med sin styrke, han scorede også et mål og blev MOM. Kaka´s afløser imens han har været skadet, Gourcuff, scorede det andet mål i 2-0 sejren.
Efrer kampen snakkede jeg med Brian, jeg fortalte ham at jeg godt lige kunne tænke mig en pause, hvis han altså havde tænkt mig at bruge mig mod Kiev på udebane. Vi blev enige om at jeg kunne blive hjemme så jeg blev 100% frisk, han havde forståelse med at den hårde tur til Brasilien havde taget lidt hårdt på mig.
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #127:
30 Dec 2007, 14:02 »
22 Oktober 2008
Vi var en del der ikke var taget med til Kiev, så Cirillo, Dessena, Maldini, Jankulovski, Emerson og Bonera og jeg valgte at se kampen sammen med nogen fra trænerstaben i klubhuset. Bonera er stadigvæk ude de næste 3 måneder med et brækket ben.
Vi fik holdopstillingen og den så således ud:
Abbiati
Zaccardo - Nesta - Breno - Kaladze
Ambrosini
Pirlo - Gourcuff
Kaka
Ronaldo - Gilardino
Vi blev lidt overrasket over at Adriano ikke startede inde, og at Abbiati igen fik startpladsen i målet. Personligt var jeg meget glad for at se Breno i start opstillingen.
Dejligt var det også at se Kaka tilbage, jeg vil ikke sige vi har savnet ham for Gourcuff har gjort det helt fantastisk. Det viser han også i denne kamp, hvor han scoret kampens eneste mål på oplæg af Gilardino. Altid noget at Gilardino og Ronaldo ikke spillede så godt. Så har jeg endnu større chance for at komme på holdet til næste kamp. Breno fik sit andet gule kort i kampens overtid, jeg glæder mig til at drille ham med det når de kommer hjem.
Inden kampen gættede vi på hvad den ville ende, Maldini vandt puljen, hvor vi lagde 200 kr hver. Den rutinerede ræv gættede på 1-0..
Jeg vender tilbage senere på måneden.
«
Seneste Redigering: 30 Dec 2007, 14:04 af BlaZZo
»
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #128:
30 Dec 2007, 17:15 »
10 November 2008
Så er jeg tilbage, er ked af jeg ikke har skrevet før men der har været så meget at se til. Vi har spillet 4 kampe siden sidst, og det har været lidt mærkeligt. Da vi mødte Bologna på udebane der blev Adriano skadet, indskiftet Ronaldo nåede at scorer, men blev så også skadet. 2 store spillere blev skadet i sammen kamp. jeg spillede hele kampen, desværre endte den kun 1-1.
Bare 3 dage efter var modstanderen Fiorentina, Adriano var ude i en uge så han var ikke med. Ronaldo blev klar til kampen og angrebet bestod så af ham og Oliviera. Pirlo scorede til 1-0 og alt så fint ud, efter 16 minutter fik Gatusso så direkte rødt, Fiorentina kom tilbage i kampen og den endte 1-1.
Vi er kommet ind i et hårdt program hvor vi spiller hver 3-4 dag næsten. Så når jeg er kommet hjem har jeg ikke altid lige haft overskud til at skrive til jer. Dem der ikke spiller så meget, får mere træning, jeg spiller rimelig så jeg træner også engang imellem lidt mere end de faste spillere. En mand som Adriano træner ikke altid så meget når vi har de her tætte kampprogrammer.
Jeg fik lov til at starte inde mod Livorno, jeg havde en KÆMPE chance hvor jeg var alene med Amelia, han kom lynhurtigt ud i mig og jeg skød lige forbi stolpen. Jankulovski bankede bolden ind på et langskud og det tidligere mål af ham var nok til at vinde 1-0. Juventus har overtaget 1.pladsen efter vi har spillet 2 gange uafgjort. Heldigvis er der kun 1 point op, og vi har hele 7point ned til Inter.
Igen var der fed stemning på San Siro da vi sikrede også videre adgang i Champions League via 2-0 sejren over Kiev. Hvergang jeg ser Ronaldo og Adriano sammen bliver jeg så glad, de spiller så godt fodbold sammen og de begge fik lavet et mål. Jeg kom ind med 15 minutter igen da Kaka blev skadet, meget ærgeligt, han er igen ud. 3-4 uger må vi undvære ham. Det bliver jo nok Gourcuff som skal erstatte ham igen med rollen bag angrebet, men det ville da være spændende at prøve den.
Velkommen til Hazard.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #129:
31 Dec 2007, 10:54 »
27 November 2008
Som ventet fik jeg ingen spilletid da vi slog Genoa hjemme. Gourcuff spillede den offensive midtbane. Jeg vidste jeg ikke ville starte inden da jeg havde fået lovning på at starte inde i Champins League kampen mod Porto, i Portugal.
Fra bænken af kunne jeg se hvor elendige vi egentlig spillede i den kamp, intet kreativ kom der ud af midtbanen og angrebet, vi kom også igang via et selvmål af Genoa. Genoa fik helt fortjent udlignet til 1-1 og det så længe ud til at den ville ende uafgjort. Der skulle en indskiftning af Adriano til at ændre resultatet, godt nok scorede han det afgørende mål på et straffespark. Vi fik de 3 point, det var det vigtigste.
Pato blev MOM mod Porto
Så kom den store dag for mig, vi var gået videre i Champions League så der var ikke så meget pres på de udvalgte som fik chancen. Jeg fik rollen som den offensive midtbane, både Breno og Miranda var med i holdopstillingen, så jeg var virkelig spændt.
Efter 27 minutter fik jeg scoret, på et rigtig godt indlæg af Zaccardo, han smider den indover hvor jeg kommer løbene og kan placere den ind med hoved. Jeg kom igen i fokus da jeg kort inden i anden halvleg fik scoret til 2-0. Jeg fatter stadigvæk ikke hvordan det kan lade sig gøre, Seedorf spiller den til mig på vores halvdel, jeg kommer fri af en midtbanespiller, jeg har meget plads i midten og får lov til at løbe ned mod målmanden, uden problemer fik jeg scoret.
Porto fik reduceret til 2-1, igen dummer Gatusso sig med et rødt kort, Porto kommer på 2-2, jeg ligger så en god bold til Ronaldo som han scorer på til 3-2.Det så ud til vi ville vinde, men Porto fik lige udlignet og kampen endte 3-3.
Jeg blev kort efter kampen interviewet af spansk tv, det var meget underligt ligepludselig at være i fokus. Det plejer jo at være Ronaldo, Seedord osv de vil lave interwiev med. Jeg fik stilt spørgsmålet om jeg kunne tænke mig at spille for Barcelona. Jeg forklarede at nu skulle vi tage det roligt. Jeg var stadigvæk ung og spillede i forvejen for et af verdens bedste klubhold
Velkommen til Hazard.
Don-Emilio
Gæst
«
Svar #130:
31 Dec 2007, 14:29 »
Rigtig nice blog du har fået stablet på benene her.. Håber der er mange flere der følger med i den end bare dem der skriver kommentarer herinde, alt andet vil være en skam..
Jeg glæder mig til at se hvordan 2. sæson kommer til at forløbe !!
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #131:
31 Dec 2007, 15:11 »
7. December 2008
"Milan tabte mesterskabet"..
Den overskrift vågnede jeg op til efter 2 kampe med kun 1 point. Vi tabte den vigtige kamp på udebane mod Juventus som lå nr 1 med 1-0. Igår var vi heldige med at få 1-1 da Lazio lavede selvmål. Godt nok har vi mange chancer og papiret fortjent at vinde, men måden vi spiller på er ikke optimalt. Vi lukker et par dumme mål ind. Kaka er slet ikke sig selv og Barcelona har vist interrese for ham. Jeg håber ærlig talt ikke han forlader os. En glædelig nyhed er at Brian Lindahl har planer om at fortsætte med Dida indtil videre.
Jeg fik spilletid i begge kampe og det er underligt nu ikke at vinde når vi har været ubesejret i 17-18 kampe. Jeg er sikker på vi nok skal komme igen. Der er 6 point op til Juventus og 4 point ned til Lazio og Fiorentina. Den største trussel vil jeg stadigvæk mene er Inter, de er nr 5, 5 point efter os. Jeg tror nok at Juventus skal komme ind i en krise, og 2 kampe kan vende det hele til vores fordel.
Velkommen til Hazard.
United master
Førsteholdsspiller
Sv: (Stoppet) - Pato´s Dagbog
«
Svar #132:
01 Jan 2008, 20:32 »
go blog:D
Bune
Reserveholdsspiller
«
Svar #133:
04 Jan 2008, 23:34 »
Heps.
Dejligt at se det begynder at køre for den unge mand, men vi savner updates, BlaZZo. Keep them coming.
-bune
fjedder
Førsteholdsspiller
«
Svar #134:
04 Jan 2008, 23:39 »
Citat af: Bune 04 Jan 2008, 23:34
Heps.
Dejligt at se det begynder at køre for den unge mand, men vi savner updates, BlaZZo. Keep them coming.
-bune
hvad hedder overskriften på bloggen?
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »