home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 981 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Stoppet) - Pato´s Dagbog
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: (Stoppet) - Pato´s Dagbog  (Læst 27220 gange)
Holm
Landsholdsspiller

Sv: Afstemning - Pato´s Dagbog
« Svar #105: 29 Dec 2007, 11:55 »

Buffon Grin

[Min signatur er for stor]

Niko
Gæst

« Svar #106: 29 Dec 2007, 12:00 »

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #107: 29 Dec 2007, 12:03 »

Utroligt der er så mange der vil have Gordon Opstemt

Han er bestemt også en udmærket målmand, men nu må vi se. Der er et stykke tid til transfer vinduet kommer. Gordon er nok også den lettese at skaffe af de 5 jeg har skrevet.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

ManUtd83
Manager

« Svar #108: 29 Dec 2007, 12:05 »

Du skal sgu da have en målmand fra Italienerland ! Buffon !!!!

JimmyGP
Manager

« Svar #109: 29 Dec 2007, 12:13 »

Petr Cech, Gianluigi Buffon & Jose Manuel Reina tror jeg bliver alt alt for dyre..

Craig Gordon gør det overraskende godt for mig i Manchester United - men en skotte i serie A? Det er vist kun i FM..

Manuel Neuer er den "dårligste" af de keepere du har nævnt.. Han har overhovedet ikke Milan-klasse..

Hvor mange penge har du at gøre godt med??

- Veni, vidi, vici -

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #110: 29 Dec 2007, 12:22 »

Jeg kan købe for lidt over 800 mill, men skrevet tidligere vil jeg bare ikke bruge penge, penge og penge. Jeg er klar over der skal købes noget ordenligt. Empoli er også efter Gordon, der der også folk som Robinson. Godt være det ikke er 100% realistisk at man køber en skotte til Italiensk fodbold, men så er market jo begrænset, for så må jeg heller ikke købe engelske spillere ?
Neuer har udmærket tal, ligesom de andre også har. Så er knægten også kun 22 år.

Jeg vil helst købe italiensk når jeg nu spiller i Italien, men jeg tror også Buffon bliver en dyr dreng. Hvis jeg kigger på andre Italienske målmænd er der Amelia fra Livorno og Mirante, også fra Juventus. Amelia har faktisk rigtig gode tal! Mangler måske et par tal i forskellige ting, men udmærket til Milan vil jeg mene.

Det negative ved Buffon er at han har så meget i Excentricitet.. der har han 16.

Velkommen til Hazard.

JimmyGP
Manager

« Svar #111: 29 Dec 2007, 12:40 »

Derfor synes jeg heller ikke du skal fravælge Gordon.. Han er en fantastisk målmand og kunne uden tvivl klare jobbet i Milan..

Mine egne erfaringer med Neuer siger mig at han ville være et dårligt køb.. Jeg har faktisk kun oplevet ham go' i Schalke..

Men jeg glæder mig til at se hvem der kommer i næste transfervindue..

- Veni, vidi, vici -

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #112: 29 Dec 2007, 14:10 »

6. Oktober 2008

Da Kaka blev skadet mod Torino blev jeg lidt nervøs for den kommende måned han er ude. Men efter sejren på 3-1 over Roma så er jeg sikker på at Gourcuff nok skal overtage hans plads. I midtugen i sidste uge skulle vi spille Champions League mod Besiktas. Besiktas er kendt for at have en utrolig fanskare så jeg var spændt på at se hvad der ventede os.
Jeg fik at vide 2 timer før tid at jeg skulle starte på bænken, meget skuffende når Gilardino fik lov til at starte inde i stedet for mig. Heldigvis fik vi en god start da Gourcuff scorede til 1-0 efter 6 minutter. Stemningen på stadion faldt da Adriano scorede på straffespark efter 27 minutter.
Jeg kom ind i anden halvleg og havde kun et enkelt skud forbi mål. Vi vandt kampen med 4-0. Dessena og Gourcuff scorede i anden.
Ser fornuftigt ud i Serie A

Jeg var næsten godt klar over jeg ikke fik lov til at starte inden da vi mødte Udinese på udebane her i weekenden. Vi lå 2 da Juventus havde vundet deres lørdags kamp. Og da Udinese lå 3 så ville Brian Lindahl ikke satse for meget, Ronaldo kom tilbage i startopstillingen sammen med Adriano.
Vi lagde et godt pres på Udinese som ikke kom frem til så meget, efter 37 minutter fløj vi op af banken da Gourcuff klart blev fældet inde i feltet, der blev dømt straffe og Adriano scorede. Det skulle vise sig at være det eneste mål i kampen og vi vandt fuldt fortjent. Jeg erstattede Ronaldo efter 67minutter og på de små 25 minutter jeg var inde der kom jeg ikke frem til en chance, satans også. Jeg vil så gerne vise at jeg er god nok til at spille fast.

Vi har 2 hjemmekampe i træk nu, der er landskamp imellem kampen mod Palermo og Parma. De 2 kampe burde give 6 point! Vi snakkes ved senere på månenden

Velkommen til Hazard.

United master
Førsteholdsspiller

« Svar #113: 29 Dec 2007, 14:16 »

Cech... og så vil en fantastisk reserve være Artur Boruc fra Celtic. ved mig blir han aldrig sur.. og han ka godt tage over for cech hvis han får en skade.

Pepe
Gæst

« Svar #114: 29 Dec 2007, 14:18 »

Cech... og så vil en fantastisk reserve være Artur Boruc fra Celtic. ved mig blir han aldrig sur.. og han ka godt tage over for cech hvis han får en skade.

Hvorfor købe 2 verdensklassemålmæn d?
Du kunne købe Boruc og bruge Dida som reserve på sine gamle dage  Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #115: 29 Dec 2007, 14:21 »

Nu må jeg lige skære igennem her!

Jeg beordrer dig til at købe Buffon. Du er en italiensk klub, han er verdens bedste keeper og alle de andre keepere må bøje sig i støvet for ham. De kan intet sammenlignet med Buffon.

Pepe
Gæst

« Svar #116: 29 Dec 2007, 14:22 »

Nu må jeg lige skære igennem her!

Jeg beordrer dig til at købe Buffon. Du er en italiensk klub, han er verdens bedste keeper og alle de andre keepere må bøje sig i støvet for ham. De kan intet sammenlignet med Buffon.

Han er en klassemålmand, men kan koster det hvide ud af øjnene  Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #117: 29 Dec 2007, 14:25 »

Han er en klassemålmand

Nej, nej, nej. Boruc og Cech er klassemålmænd. Buffon er gud, nej vent han er større end gud !!

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #118: 29 Dec 2007, 17:51 »

Heps BlaZZo.

Dejlige updates du har skrevet.

Hælder også til du skal have en italiensk målmand, også set i lyset af du indledningvis skrev om målsætningen om x antal italienere på banen.

Så har stemt på Buffon, men Curci fra Roma er da også en mulighed, og så kan du hente Mannone som reserve, så er det da ultranationalt. Meget populært i din klub - Forza Italia

-bune

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #119: 30 Dec 2007, 09:05 »

8 Oktober 2008

Jeg bliver nød til at skrive til jer! Jeg vil sige tak for den fantastiske opbakning i kom med her til aften.
For første gang i lang tid spillede jeg alle 90 minutter og det var vildt! At mærke den stemning, den følelse at der bliver støttet op om en ligemeget hvad man gør. Godt være at Ronaldo og Adriano er et godt makkerpar, men det da da forståligt. Adriano er jo en fornøjelse at spille ved siden af, han er stor og stærk, skaber massere af plads til sin angrebsmakker.

Jeg var helt mundlam da Adriano bankede den første kasse ind, på venstre side af feltet, for en meget spids vinkel, bankede han den ind i modsatte hjørne, et helt overdrevet godt mål hvor jeg stod fra. Så var det min tur til at få lidt succes igen, jeg modtager en bold fra Jankulovski fra hans venstre side. Jeg har fri løb mod mål, jeg bemærker at Palermos målmand kommer lidt forkert ud og jeg placere den stille og rolig nede i det korte hjørne. Fandme også en klasse afleveringen af Marek.

Vi vandt kampen med 3-1, Adriano scorede hans andet mål og nr 10 ialt i denne sæson i anden halvleg. Sammen med Kaka har jeg faktisk lavet anden flest mål i denne sæson, så bare vent til jeg rigtig kommer igang og bliver fast.

Der er et par timer til afstemningen stopper, men jeg er næsten blevet enig med mig selv om jeg vil have en Italiensk målmand. Kommer muligvis SS af nogen målmænd senere.

Velkommen til Hazard.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010