home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 477 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sahl's odds-blog (stoppet)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sahl's odds-blog (stoppet)  (Læst 780 gange)
2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sahl's odds-blog (stoppet)
« : 08 Dec 2007, 12:51 »

Når nu John også har lavet en odds-blog, vil jeg også stable en på benene. Det bliver selvfølgelig et sted hvor jeg smider mine odds-kuponer ind, samt begrundelser hvorfor jeg spiller på de kampe..
Jeg har prøvet før at smide mine kuponer op sammen med en ven, men han havde alligevel ikke lyst til, så det stoppede hurtigt.

Jeg kommer til at spille for 10-20 kr. på mine kuponer (i hvertfald indtil jeg vinder noget)
Sikre odds-kuponer er en by i Rusland for mig, og derfor hvis jeg ikke kan vinde 150 kr. (som minimum) så bliver kuponen ikke spillet.
Det er hundrede år siden jeg har vundet på oddset, og det er jeg mildt sagt meget utilfreds med, men den æra er slut nu, nu skal jeg til at vinde og det starter allerede idag og/eller imorgen.

Mine odds-kuponer ryger op om lidt, with comments Thumbs Up



Startbeløb: 0 kr.

Tab/gevinst: 0 kr.
« Seneste Redigering: 08 Dec 2007, 20:55 af 2770-Realfan » Logged

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sahl's odds-blog
« Svar #1: 08 Dec 2007, 12:55 »

Spændene.. =)
Logged


2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sahl's odds-blog (stoppet)
« Svar #2: 08 Dec 2007, 15:27 »

Odds-kuponer til i dag (08/12-07)

Tyskland - Ungarn (0-2) - 1 - 2,00 = 30-30

Tyskland er for alvor ved at blive en af magtfaktorerne i damehåndbold og har nu overhalet Ungarn i styrkeforskel.. Det får man at se idag. Ungarn har simpelthen for få kort at spille på, med Palinger, Toth og især Görbitz som løfter holdet op i top 6-klasse med sine 28 mål foreløbigt. Tyskland har til gengæld nu også en målmand der tager fra i kassen og med Jurack & sidste EM's suveræne topscorer Krause går det ikke galt..
De har vundet alle kampe med minimum 5 mål, og de vinder i hvert fald også med 3 mål idag.

Chelsea - Sunderland (0-1) - 1 - 1,52 = 2-0

Selvom Chelsea spillede meget sløjt mod West Ham, så hiver de denne hjem, især fordi at de ved at Man U. og Arsenal har nemme modstandere og med stor sandsynlighed vinder. Hvis man ser på Sunderland så er de mildt sagt et dårligt udebane-hold: 2 uafgjorte og 6 nederlag giver en målscore på 8-22 (senest 1-7 mod Everton) og det bør være nok grund til at oddse på en storsejr til Chelsea, der ikke har tabt på Stamford Bridge siden 1-2 nederlaget til Arsenal i 2004..
Derfor banker Drogba og gutterne minimum Sunderland og Craig Gordon med 2-mål.

Everton - Fulham (0-1) - 1 - 2,5 = 3-0

Denne kamp er spillet med hjertet. Min yndlingsspilller Tim Cahill er kommet direkte ind igen og scorede i næsten hver kamp, senest i onsdags hvor han sikrede dem 1-0 sejren over Zenit. De er super gode på hjemmebane hvor de kører med to angribere, og hvis de skal i top 6 så skal Fulham være en walk-over og det bliver det også. De har bedre spillere på alle positioner og Fulham, skal passe på de ikke får store tæv i eftermiddag.

Fulham plejer på udebane at køre den defensive model, og har kun lukket 10 mål ind i 7 kampe på udebane. Men jeg tror bare ikke de kan stoppe Everton, men meget afhænger af om Everton kan få scoret et hurtigt mål så Fulham er tvunget fremad..
Men jeg tror stadig at Arteta's kreative evner får åbnet op for Fulham-defensiven, så Yakubu, Johnson & Cahill kan få banket bolden i kassen.. også mere end en gang.

Manchester United - Derby (0-2) - 1 - 1,95 = 4-1

Så er der spisetid for Fergusons tropper, det her det bliver stort, rigtigt stort.. Derby er på vej til at være det dårligste hold i Premier League's historie og det får de ikke ændret idag mod et United hold der skal ud og vise at de er det bedste hold i ligaen. Derby kører med en skræmmende dårlig statistik på udebane, hvor de endnu ikke har scoret ET mål.
United er videre i Champions League og har sikret sig selv en førsteplads, så der bliver ikke noget med at spare spillere i denne omgang.
En 3-måls sejr kan virke satset, men jeg tror det bliver meget værre. Ronaldo, Tevez, Rooney osv. banker hver en kasse ind, og så er den kamp hjemme.

Toulouse - Lille - 1 - 2,25

Denne kamp burde mere hedde Elmander mod Lille, jeg satser nemlig alt på Elmander.. Denne kamp lugter af uafgjort, Toulouse har spillet deres 3 seneste hjemmekampe uafgjort, og Lille har spillet 9 ud af 16 kampe uafgjort i ligaen.. Men jeg tror dette er kampen der vender skibet for Toulouse, de har de seneste par uger været tæt på, men så fejler forsvaret alligevel til sidst i kampen. Det europæiske eventyr er slut for dem, og de kan nu tænke 100 % på ligaen.

Lille er ikke det samme hold som sidste sæson, det tog åbenbart for hårdt på dem at sælge Bodmér og Kader Keita. Derfor er det ikke umuligt for Toulouse at vinde, fordi at Lille også snart bliver nød til at vinde ellers ryger de ned under stregen..
Så idag er dagen, Toulouse og Emana.

Athletic Bilbao - Real Madrid (1-0) - 2 - 3,05

Jeg kunne ikke la' vær med at oddse på favoritholdet over alle favorithold til odds 3,05 på en to måls sejr. De vandt i onsdags Santiago Bernabéu Trophy, hvor Baptista fortsatte med at spille godt og jeg håber at de vil starte med ham inde mod Bilbao. De har desværre CL at tænke på, hvor de skal slå Lazio hjemme, men med den statistisk hjemme så bør de også gøre det, men de vil nok stadig spare nogle spillere. Man må også håbe at Schuster har lært at man ikke starter med Gago og Diarra inde på samme tid, for de har ikke brug for to defensive midtbaner på banen samtidig, det er de offensive kvaliteter de er blevet store på.

Selvom Bilbao lige har slået Valencia 3-0 på udebane og Real ikke er ligeså stærke på udebane som på hjemmebane, så tror jeg dog stadig på dem.. De skal bare spille samme system hjemme som ude og så give Guti nogle offensive spilmuligheder fordi ellers er han ikke til nogen hjælp, så er han faktisk forfærdelig at se på..
Men hvis Real vinder, så tror jeg også de vinder "stort", de bliver jo stadig nød til at holde Villarreal og Barcelona bag sig.

Total-odds: 101,7
Indskud: 10 kr.
Mulig gevinst: 1017 kr.
« Seneste Redigering: 08 Dec 2007, 20:55 af 2770-Realfan » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010