United master
|
|
Tror du at jeg (Nybegynder vil jeg selv sige og mega dårlig til at købe spillere) kan få succes med dem? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
Tror du at jeg (Nybegynder vil jeg selv sige og mega dårlig til at købe spillere) kan få succes med dem?  Sagtens...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United master
|
|
Ja det er sq en genial start  i pokalturneringen mod PSV vinder jeg 4-2.. og jeg har købt simon poulsen som laver 3 assist 
|
|
|
|
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
Ja det er sq en genial start  i pokalturneringen mod PSV vinder jeg 4-2.. og jeg har købt simon poulsen som laver 3 assist  Lyder godt... 
|
|
|
|
|
|
|
|
United master
|
|
og nu er Niki Zimling også kommet hjem. Har du andre ideer? som du tror jeg kan forstærke med?
|
|
|
|
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
og nu er Niki Zimling også kommet hjem. Har du andre ideer? som du tror jeg kan forstærke med?
Hvor mange penge har du?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fallen77
Lilleputspiller
|
|
vant første sesong med man c med denne gerlige formasjon. Petrov årets spiller foran bornjiov og elano. Endelig en formasjon som gir god ratings, men jeg sliter noe med å finne rigtige spillere til de sntrale midtbanespillerne
|
|
|
|
|
|
|
|
United master
|
|
Hvor mange penge har du?
Jeg har 114 mio ! og der er snart transferperiode færdig
|
|
|
|
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
Jeg har 114 mio ! og der er snart transferperiode færdig
Købt Breno... Ham kan du få for ca 70 mio...
|
|
|
|
|
|
|
|
United master
|
|
Breno okay jeg har ellers lige været tæt på at købe Kompany  og har faktisk lige fået apc et bud på ham men prøver Breno.. Kan han gå direkte ind på 1 holdet  ? har lige solgt 1 fast mand nemlig..
|
|
|
|
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
Breno okay jeg har ellers lige været tæt på at købe Kompany  og har faktisk lige fået apc et bud på ham men prøver Breno.. Kan han gå direkte ind på 1 holdet  ? har lige solgt 1 fast mand nemlig.. Tro jeg godt han kan...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
papi
|
|
Jeg er med B93 nu i SAS Ligaen og min taktik er pt. ikke god i hver kamp.. så jeg vil da give din en chance  1. Kamp...: Udebane imod Aab.. de kommer foran med 2-0 efter ca. 20 mins spil, jeg kommer på en kontra af Tobias Grahn (solo løb fra eget felt) på 2-2. Aab får smidt en spiller ud i 85 min. og jeg skifter til din hjemmebane taktik.. Jeg vinder 3-2 på et stærkt offensivt arbejde.. Sjovt nok... 3-2 sejr imod OB, og igen 3-2 sejr imod FCM.. god taktik so far. Dejligt med en sejr i en kamp som ingen troede jeg kunne vinde 
|
|
« Seneste Redigering: 22 Dec 2007, 10:37 af papi »
|
|
BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben
|
|
|
|