home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 682 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  3-mands forsvar.. Virker det bare ikke ?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 3-mands forsvar.. Virker det bare ikke ?  (Læst 1848 gange)
Guldbrand
Gæst

3-mands forsvar.. Virker det bare ikke ?
« : 06 Dec 2007, 21:48 »

Jeg har en lille kærlighed for et 3-mandsforsvar, da det giver mig muligheder for at bruge en ekstra mand på midtbanen..  Men desværre kan jeg bare ikke få et 3-mandsforsvar til at virker..  Der går håbløst mange mål ind mod mig.

Jeg er OB, og her er mine 4 første kampe:
OB 3-2 FCK
OB 4-3 AGF
Aab 4- 1 OB
FCN 3-1 OB

Min taktik er en 3-6-1. Hvor jeg har en def. midtbane, 2 fløje og 3 offensive centrale midtbaner og en angriber. En meget offensiv taktik, ja.. Men jeg har før prøvet at spille med 3 forsvarsspillere, og heller ikke der havde jeg succes med det over en længere periode.. 

- Er der andre af jer freaks derude som også spiller med 3 i forsvaret, og er det noget i har succes med ?  Hvis ja.. hvad gør i for at få det til at virker?  Skal forsvaret stå dybt, skal de mandsopdække eller zone opdække, osv..   Jeg er ved at blive lidt træt af at jeg ikke kan få det til at virke..   ticked off

SLEORT
Landsholdsspiller

Sv: 3-mands forsvar.. Virker det bare ikke ?
« Svar #1: 06 Dec 2007, 22:10 »

Spiller en 3-2-1-2-2 i FM07, og har efterhånden gjort det i en del tid, og nej, jeg har aldrig fået den helt op at ringe, men den fungerer heller ikke helt håbløst. Det bekræfter mig bare i at hvis man vil have succes med FM, skal man bare lave en eller anden super simpel taktik, uden en masse dikkedarer, hvilket jeg ikke ligefrem billiger, nægter ganske enkelt 4-4-2!

Som hovedregel skal du altid mandsopdække, zone fungerer ganske enkelt ikke, og så må forsvaret heller ikke stå FOR højt.

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #2: 06 Dec 2007, 22:28 »

Har fået en back udvist to gange, når jeg spiller med Arsenal - og har så ændret til et tremandsforsvar - det gik ok begge gange - så tror godt man kan få succes med det særligt mod hold, hvor de ikke spiller med offensive fløje... Og mulighederne med at spille med wing-backs gør det da også muligt at forsvare sig ok

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #3: 06 Dec 2007, 22:31 »

Har aldrig haft succes med tre mands forsvar,
Den skal hedder fire i bag-kæden.

meany
Juniorspiller
**

« Svar #4: 06 Dec 2007, 22:37 »

jeg kører ofte med en 3-4-3 som virker godt... gik fra en 20 plads til en 7 plads med den, men hænger nok sammen med spillerne, alle tre forsvarer har standarten fra cb og så en defensiv og en central midtbane spiller i indstillingerne, selve hold indstillingen kan være både defen og offensive, men med dirkette afleveringer på smal bane

Doctor Who
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 11 Dec 2007, 08:47 »

Jeg tror du skal bruge wingbacks for at få succes med 3-mands forsvar. F.eks. GK-DC-DC-DC-WBR-WBL-(D)MC-AMC-AMC-AMC-ST. I den virkelige verden ville du også blive totalt creamet af modstanderne, hvis du ikke lukker af for deres fløje. Det samme gælder i FM. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg ville sætte den centrale midtbanespiller op i den nævnte formation, men hælder nok mest til en MC med pil tilbage til DMC-pladsen.

Lyngby-researcher for FM.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #6: 19 Dec 2007, 00:43 »

@Doctor Who

På den måde har du vel også 5 forsvarer? Smiley

-KNM-
Manager

« Svar #7: 19 Dec 2007, 01:05 »

Jeg lavede i 07 en 3-4-3, der virkede ganske godt. Har dog ikke haft overskudet til at lege med 3-mandsforsvar i 08, så ved ikke hvordan den virker her.

Doctor Who
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 20 Dec 2007, 11:26 »

@Doctor Who

På den måde har du vel også 5 forsvarer? Smiley

Det er vel en definitionssag. Teknisk set ligger de jo på samme linie som en defensiv midt. Hvis de så samtidigt har pil frem til AMR/AML positionen, så synes jeg dårligt man kan regne dem med til bagkæden.  Smiley

Lyngby-researcher for FM.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010