home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 153 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hani Zaid's dagbog.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Hani Zaid's dagbog.  (Læst 40969 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #90: 12 Dec 2007, 10:19 »

Opdigtet Smiley

Mht. til realismen, så gør jeg dette for hvis den kun skulle handle om fodboldkampene, ville det nok bliver lidt kedeligt og ensformet.

Men forvent ikke at jeg pludselig opdigter kærester osv. Det er i hvert fald ikke planen, da det nok går hen og bliver lidt for omfattende!

Det er for dårlig, kæreste er vel en del af livet når man er 16 Wink

Pjat, det er nu helt forståelig, det er vel ikke Nynnes Dagbog der skrives i, så ender det jo også med min kæreste vil til at læse denne blog Wink
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #91: 12 Dec 2007, 10:30 »

Skriver du om TELE2cup ? Opstemt Ville være for fedt! Thumbs Up Kan også godt lide de små korte updates Wink
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #92: 12 Dec 2007, 15:21 »

Skriver du om TELE2cup ? Opstemt Ville være for fedt! Thumbs Up Kan også godt lide de små korte updates Wink

Nej, det gør jeg ikke Smiley Det bliver ved de opdigtede trænings-turneringer.


Hedder Kevin Ilsø ikke Ken Ilsø btw?
Ham Hani er vist ret dum når han skriver det - han ved åbenbart ikke hvad hans egne holdkammerater hedder. Jeg vidste det godt, det var alt sammen Hani's værk! Jeg sværger!


Okay, my bad  Cool
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #93: 12 Dec 2007, 16:03 »

9. Januar 2008

Træningskamp;
Hjemvendt fra Bornholm - hvorfor skulle vi også spille så langt væk!? Nå men det var nu en dejlig kamp. Efter 4. min spillede Lasse Qvist mig fri, og selvom jeg havde godt med tid gik jeg ikke i panik, og udplacerede nemt målmanden. Og lige inden halvleg opsnappede jeg en returbold fra en hjørnespark og scorede nemt. Man Of The Match til mig.

Wael kaldte min præstation for verdensklasse! Det er måske for meget sagt, men jeg lavede seriøst ingen fejl i kampen, og alt klappede bare!
« Seneste Redigering: 12 Dec 2007, 17:20 af Spezialized » Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #94: 12 Dec 2007, 17:03 »

22. Januar 2008

Så var vi igen langs. Vi var denne gang over at spille mod Fremad Amager. Igen fik jeg fuld spilletid, og scorede endda til 3-3, som kampen også endte. Jeg fik bolden lige uden for feltet, og min afslutning blev rettet af, og snød derfor målmanden, og bolden trillede stille og roligt i mål.

I de to træningskampe er jeg startet inde, så jeg håber lidt på at mine imponerende optrædender giver mig plads på holdet permanent, når sæsonen igen går i gang. Jeg mener i hvert fald selv jeg fortjener det!
« Seneste Redigering: 12 Dec 2007, 17:20 af Spezialized » Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #95: 12 Dec 2007, 17:05 »

Flot skrevet, endnu engang.
Men det kan da ikke være rigtigt, at det stadig er 2007? Smiley
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #96: 12 Dec 2007, 17:22 »

Flot skrevet, endnu engang.
Men det kan da ikke være rigtigt, at det stadig er 2007? Smiley

Ham Hani er bare for dum. Det var ikke min fejl da!  Rullende Øjne
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #97: 13 Dec 2007, 10:25 »

31. Januar 2008

For djævlen hvor jeg er glad lige nu! Jeg fik lige en opringning fra Keld Bordinggaard, og han spurgte om jeg havde lyst til at tage med Danmarks U21-hold ned til Bulgarien og spille en træningskamp. Jeg takkede selvfølgelig ja!

Jeg ved ikke om jeg skal regne med spille tid, da jeg bare er utroligt overrasket over bare at bliver kaldt ind. Jeg ved godt at jeg har spillet stabilt, og ret godt på det seneste, men lige frem at blive indkaldt til U21-landsholdet synes jeg er vildt.

I og med at jeg nu er indkaldt til en dansk landshold, har jeg bestemt at jeg ikke vil optræde for Libanon, selvom jeg jo oprindelig er libaneser. Jeg tager først seriøst stilling til det, når de henvender sig.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #98: 13 Dec 2007, 10:44 »

5. Februar 2008

Nu sidder vi i flyveren på vej hjem fra Bulgarien. Jeg fik sgu lov til at starte på banen, sammen med Ronnie Schwartz i angrebet. Og efter 7 minuter stod der 1-0 til os, og jeg var indblandet i det! FC Nordsjællands Bo Storm sendte mig afsted i dybden, og mit skud blev blokeret af en forsvaret, men bolden endte for fødderne af Ronnie, der nemt scorede til 1-0. Mathias Zanka Jørgensen øgede efter 24 minuter til 2-0 på en velplaceret hovedstod, mens Ronnie lukkede kampen kampen bare 2 minuter efter. Efter 63 minuter blev jeg afløst AaB's Patrick Kristensen.

Men alt i alt en godtaget debut. Jeg er i hvert fald stolt over det!
Logged


Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #99: 13 Dec 2007, 10:52 »

kanon debut!

dejligt at sidde her på arbejde og kunne følge lidt med
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #100: 13 Dec 2007, 10:56 »

Flot debut. Wink
Logged

[Min signatur er for stor]

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #101: 13 Dec 2007, 11:31 »

Kanon...... Lækkert med den debut, det tegner godt, tror ikke Sønderjyske får lov at beholde ham ret længe....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #102: 13 Dec 2007, 13:26 »

9. Marts 2008

Ja, jeg ved godt det er lang tid siden jeg sidst har skrevet. Men har simpelthen haft for travlt. Manageren presser os meget, og vi er begyndt at spille meget med bold igen.

Vinterpausen har været hård. Jeg savner at spille kampe, jeg savner at lege med bolden, og jeg hader snevejr, og kulde. Det gør det så skide hårdt at løbetræne.

Men nu bliver vejret kun bedre, og om 1½ uge ca. skal vi spille kamp igen. Jeg tror jeg er blandt de startende 11, jeg har været det i de træningskampe vi har spillet. Og under træning synes jeg, at jeg har vist at jeg er blevet meget bedre.

Men nu må vi se.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #103: 13 Dec 2007, 13:52 »

19. Marts 2008

Nøj hvor jeg er skuffet. Havde glædet mig meget til at komme igang, men det hele blev en stor fuser. Vi kom hurtigt bagud 2-0, men med en god stikning sendte jeg Kenneth Fabricius afsted, men han brændte på målmanden. Bolden endte dog hos Lasse Qvist som skovlede den i mål!

Men i 2. halvleg kom vi yderligere bagud, og det var vist min skyld, sammen med Anders Egholm. En af os skulle bare sparke den væk i forsvarszonen, men ingen gjorde det og så kunne Arce nemt score. Resten af kampen faldt jeg ud, og selvom vi fik reduceret til 2-3, scorede Velje alligevel igen.

Jeg tager en lille gå tur. Trænger til frisk luft!
Logged


Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #104: 13 Dec 2007, 17:09 »

Super! Kan vi ikke få et SS af Hani?
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010