home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:53:44 Lavilldrymn Træningsbanen hplc column, c8 low ph...
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 574 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ronaldinho til Chelsea
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Ronaldinho til Chelsea  (Læst 2426 gange)
lasse laulund
Juniorspiller
**

Ronaldinho til Chelsea
« : 06 Dec 2007, 09:53 »

Hvad siger i til det? Jeg synes det ville være fed, men er jo os Chelsea fan.. Peace..

Men er der sandhed i disse rygter??

"Jeg er ikke overtroisk - det gi'r uheld"

ragin6
Reserveholdsspiller

Sv: Ronaldinho til Chelsea
« Svar #1: 06 Dec 2007, 09:56 »

Det er jeg ikke sikker på der er... Det er jo hver gang han har været en tur på bænken at der bliver skrevet at han er på vej til at blive solgt... Har også lidt svært ved at se La Porta skille sig af med ham - Næ tror nærmere det er Rijkaard der ryger før Ronaldinho

mljunker
Ynglingespiller

« Svar #2: 06 Dec 2007, 09:59 »

Ja jeg tror sku 10R snart smutter. Verdens bedste klub har fattet at han nærmer sig de 30 år så hellere få en ordenlig bunke penge for ham nu hvor han aligevel ikke deltager i holdånden Thumbs Up

(så mangler vi bare nyheden om at C.Ronaldo ryger til Barca Cool)

TSF

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #3: 06 Dec 2007, 10:02 »

Tvivler også.. Jeg kan ikke se Ronaldinho i andre klubber end Barcelona. Og da slet ikke i Chelsea..

Og det er jo helt naturligt at der verserer rygter om en spiller der har haft den succes de seneste år..
Så jeg tror desværre at jeg må skuffe dig Opstemt
Men hvem ved..

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Andso43
Ynglingespiller

« Svar #4: 06 Dec 2007, 10:09 »

få en ordenlig bunke penge ud af ham kan jeg nu ikke se de får..
han havde en frikøbsklausul på var det 500 mil eller sådan..
og så er der en regel fra fifa som gør at han nu kun koster 145 mil. så næsten ingenting

citat bold dk. "Ifølge FIFA og EU's regler kan Ronaldinho nemlig, når han har afsluttet sit tredje år af kontrakten med Barcelona, skifte væk, mod at betale klubben værdien af den resterende periode af hans kontrakt. Det menes at være omkring 145 millioner kroner, altså langt under hans frikøbsklausul."

lars123
Gæst

« Svar #5: 30 Dec 2007, 14:48 »

ronaldhino ville aldrig komme over til chelsea

absalonsen
Gæst

« Svar #6: 30 Dec 2007, 14:59 »

Og hvorfor ville han så ikke det? Hvis der er nogen, der er klar til at give en fed lønchek, så er det vel Chelsea?

Jeg tror ikke han ville kunne gøre sig i engelsk bold. Det er mere fysísk end spansk, og nu er det jo ikke fordi, han er en stor pumpet fyr, der er bred som en dør. crazy Tror ikke han ville få succes.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #7: 30 Dec 2007, 15:01 »

Og hvorfor ville han så ikke det? Hvis der er nogen, der er klar til at give en fed lønchek, så er det vel Chelsea?

Jeg tror ikke han ville kunne gøre sig i engelsk bold. Det er mere fysísk end spansk, og nu er det jo ikke fordi, han er en stor pumpet fyr, der er bred som en dør. crazy Tror ikke han ville få succes.

*klap* *klap* Skulle lige til at skrive et lignende indlæg Thumbs Up

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #8: 30 Dec 2007, 15:02 »

Cristiano Ronaldo  Kys

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 30 Dec 2007, 15:04 »

Lad dig ikke narre af hans teknik. Han er skam vældig fysisk stærk. Husker især kampene mod Chelsea i CL, hvor Ronaldinho med lethed holder Terry væk og scorer.
Summa summarum; Hvis han finder tilbage til sit gamle spil kan han sagtens være med fysisk. Noget helt andet er, om han passer ind på et hold Chelsea, hvor han nok ikke vil få så fri en rolle

lyksus
Gæst

« Svar #10: 31 Dec 2007, 11:52 »

Tvivler også.. Jeg kan ikke se Ronaldinho i andre klubber end Barcelona. Og da slet ikke i Chelsea..
præcis.
og jeg tror også at rijkaard vil gøre næsten hvad som helst for at beholde ham.
men hvis han nu ville sælge ham, så kunne jeg ikke forestille mig ronaldinho i en chelsea trøje Shockeret

JKJ
Gæst

« Svar #11: 31 Dec 2007, 11:57 »

Hvad siger i til det? Jeg synes det ville være fed, men er jo os Chelsea fan.. Peace..

Men er der sandhed i disse rygter??

Jeg synes også det vil være fedt hvis i fik fat i ham... det vil gøre det meget lettere for alle de andre hold i PL at slå jer så da jo så bare skal sætte en mand direkte på ham og lade ham gå lidt hårdt til ham også, så er jeres spil hurtigt slået i stykker...

Imo så er han nedafgående i øjeblikket og ligner ikke en der har den helt store fodboldlyst lige pt, måske han trænger til at komme til en ny klub, men tror bestemt ikke det skal være en engelsk klub, der vil han ikke få et ben til jorden i bogstaveligste forstand...

Axehunter
Ynglingespiller

« Svar #12: 31 Dec 2007, 12:01 »

Jeg ved ikke om der er noget om det men jeg kan ikke forestille mig det Ronaldinho passer bare ikke til England

Nuværende spil:
Basel FC: 07-??

Spiller stadig FM 2008, er for doven til at købe 09 Peace

Emillionaire
Gæst

« Svar #13: 31 Dec 2007, 12:29 »

kunne aldrig forestille mig Gaúcho i en Premier League Shockeret kan huske at der engang var et rygte om at Napoli ville købe ham via Bookmakerene  Grin det kunne være nice, så kunne Inter få noget mere konkurence i Serie A som de ellers ikke får, hvis altså Ronaldinho kunne levere varen  Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14: 31 Dec 2007, 12:49 »

kunne aldrig forestille mig Gaúcho i en Premier League Shockeret kan huske at der engang var et rygte om at Napoli ville købe ham via Bookmakerene  Grin det kunne være nice, så kunne Inter få noget mere konkurence i Serie A som de ellers ikke får, hvis altså Ronaldinho kunne levere varen  Thumbs Up

Det ville så ogsåkræve at Napoli hentede mindst tre klasse spillere mere Wink

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010