home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Der er kun to
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Der er kun to  (Læst 12947 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Der er kun to
« : 05 Dec 2007, 17:22 »


Halvanden måned tog det for undertegnede at spille fem sæsoner med Manchester United, men nu skulle der ske noget nyt. Så meget nyt er det dog heller ikke. Newcastle United er holdet, jeg skal forsøge at føre frem - dog ikke alene, og det er på det område, at store dele af det nye for mig skal findes.

Brugeren der skal danne makkerpar med mig, er ydersog. Ham og jeg kender hinanden personligt fra det virkelige liv, langt tid før der var noget, der hed Football Manager. Nu skal vi altså sammen føre The Magpies fremad til det helt store. Det vil komme til at foregå sådan, at vi spiller tre måneder ad gangen hver.

SirToby og ydersog ønsker god fornøjelse med "Der er kun to".
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Der er kun to
« Svar #1: 05 Dec 2007, 17:39 »

Fed titel  lol  Smiley 

håber den bliver ligeså go d som den sudste Smiley

hvornår kan vi forvente en update ?
Logged

19-18!

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Der er kun to
« Svar #2: 05 Dec 2007, 17:40 »

Fed titel  lol  Smiley 

håber den bliver ligeså go d som den sudste Smiley

hvornår kan vi forvente en update ?

En preseason update er på trapperne. Smiley
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Der er kun to
« Svar #3: 05 Dec 2007, 17:44 »

En preseason update er på trapperne. Smiley

Super!
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Der er kun to
« Svar #4: 05 Dec 2007, 17:54 »

Super idé, held og lykke med det, drenge! I skulle dog have valgt West Ham Wink
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Rossonero
Gæst
 
Sv: Der er kun to
« Svar #5: 05 Dec 2007, 17:57 »

Ja, hvorfor ikke?
Rigtig kreativ idé, og er vild med titlen på bloggen.
Good luck in Newcastle!
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Der er kun to
« Svar #6: 05 Dec 2007, 18:07 »

Tjah hvis kvaliteten bliver den samme som i din egen blog SirToby, vil jeg helt sikkert følge med. Newcastle har faktisk også mange gode spillere, såsom Owen og Martins
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Der er kun to
« Svar #7: 05 Dec 2007, 18:09 »

Spændende! Smiley
De taber dog i aften! Opstemt
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Der er kun to
« Svar #8: 05 Dec 2007, 18:21 »

Bliver spændende at se om du kan leve op til de forventninger der er kommet efter de gode resultater i din anden blog...  Thumbs Up

Iøvrigt.. Nu hvor du er i Crewet. Når man trykker på litteratur --> blogs,  så kommer man ind under 07'erne.. bliver det ikke snart ændret så man kommer ind under 08 blogsene.. ?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Der er kun to
« Svar #9: 05 Dec 2007, 18:24 »


   0-0 vs. U.C.D.
   0-2 vs. Waterford Utd
   2-0 vs. Derry City
   2-0 vs. Millwall
   1-0 vs. Hartlepool
   3-1 vs. Q.P.R.

Ovenstående er de resultater, som Newcastle Uniteds ukrainske manager, Sir Ybot Gosredy, præsterede i de seks udebanekampe, der blevet spillet som opvarmning til sæsonen. Alan Smith og Geremi var blandt de spillere, der viste gode takter ved at score to mål hver over de seks kampe. Vigtigst af alt var dog, at formen blev genvundet og selvtilliden var tanket op med sejr i de sidste fire opgør.

   Rafael van der Vaart - 122 mio. kr. fra HSV
   Lee Martin - lån fra Mancester United

En enkel spiller er det eneste, som The Magpies har fået hentet på permanent aftale, inden det for alvor går i gang - dog en af de store: Rafael van der Vaart. Den teknisk dygtige hollænder skal nu tørne ud for Newcastle efter flotte sæsoner i først Ajax og senest HSV.

Et andet nyt ansigt er det dog også blevet til. Lee Martin er at finde i det nordlige England, indtil sæsonen er færdig. Grunden til den lidt desperate handel var højst sandsynligt fordi, at Gosredy manglede fløjspillere og dermed så venstrekant-spilleren som en optimal backup.

Vælger man at spille på, at Newcastle henter guldet i denne sæson, kan man forvente at få pengene 81 gange igen. Ifølge medierne sker det dog ikke, da man har spået Newcastle en 11. plads.

Truppen som Newcastle United har at gøre godt med i sæsonen 2007/08 ser således ud:
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Der er kun to
« Svar #10: 05 Dec 2007, 18:24 »

Lyder spændende - Havde selv overvejet den idé med at spille med en anden Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Der er kun to
« Svar #11: 05 Dec 2007, 18:26 »

Super idé, held og lykke med det, drenge! I skulle dog have valgt West Ham Wink

Der var faktisk også planen i første omgang. Men sådan skulle det ikke gå, KF. Smiley

Bliver spændende at se om du kan leve op til de forventninger der er kommet efter de gode resultater i din anden blog...  Thumbs Up

Iøvrigt.. Nu hvor du er i Crewet. Når man trykker på litteratur --> blogs,  så kommer man ind under 07'erne.. bliver det ikke snart ændret så man kommer ind under 08 blogsene.. ?

Skal prøve at vende den i crewet.

Tak for alle kommentarene!
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Der er kun to
« Svar #12: 05 Dec 2007, 18:28 »

Der var faktisk også planen i første omgang. Men sådan skulle det ikke gå, KF. Smiley

I opgav, da I indså hvilken enorm opgave det var? Personligt kæmper jeg med holdet... og enten er jeg super elendig til FM eller også er holdet super elendigt. Måske et mix - højst sandsynligst faktisk Wink
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

ydersog
Gæst
 
Sv: Der er kun to
« Svar #13: 05 Dec 2007, 18:32 »

Jeg kan godt mærke presset hvile på mine skuldre Smiley
Jeg skal prøve at gøre det bare halvt så godt som SirToby - håber I bliver tilfredse Smiley
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Der er kun to
« Svar #14: 05 Dec 2007, 18:40 »

skal da følges
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010