home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Urealistisk
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Urealistisk  (Læst 1810 gange)
Metsu1
Manager

Urealistisk
« : 18 Feb 2006, 20:32 »

Jeg har nu spillet 11 kampe i den tyske Bundesliga med Bayern hvor jeg har vundet 5 og spillet 6 uafgjorte.

Det er for så vidt godt at være ubesejret, men FM 06 er altså en smule urealistisk på det område, jeg ved godt at man i virkeligheden også ser hold spille uafgjort en gang i mellem. når de har været total overlegne, men jeg har i de 6 kampe jeg har spillet uafgjort været TOTAL overlegen f,eks kan jeg have 20 skud på mål og de kan have 2, men alligevel scorer modstanderne enten i det første kvarter eller de sidste 10 minutter.

Er der nogle af jer, der har prøvet noget tilsvarende urealistisk og er I kommet ud af "problemet"Huh

ArneBabz
Ynglingespiller

Sv: Urealistisk
« Svar #1: 18 Feb 2006, 20:48 »

Har ikke prøvet det hele tiden, men det sker sommetider man smider dumme point. Hvis du er foran så ville en god ide nok være at skifte til en mere deffensiv taktik..

Hvad opstilling spiller du med normalt?

Manchester: En klub for folk der hader sig selv.

Zone 43
Manager

« Svar #2: 18 Feb 2006, 21:41 »

jeg vil nu ikke mene at det er urealistisk, men ArneBabz skrev ændre din taktik og held og lykke med dit spil  Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bademesteren
Manager

« Svar #3: 18 Feb 2006, 22:35 »

Det store problem i denne version, har været AI'ens evne til at komme tilbage i kampene.

Metsu1
Manager

« Svar #4: 18 Feb 2006, 22:51 »

Jeg kører med en 4-4-2 Diamond formation, men jeg har nok ikke været god nok til at ændre på taktikken i den sidste halve time.

Jeg synes bare det er en smule frustrende, når man har total styr på en kamp og de så ud af ingenting scorer/udligne. Hvis det var en gang imellem er det OK, men da ikke 9 ud af 10 gange og tit med nogle skod hold med skod spillere  Smiley

Jeg tror at Bademesteren har fat i noget af det rigtige, lad os håbe at SI "tweake" AI lidt i den næste patch, hvis den da nogensinde kommer på gaden.

ArneBabz har du nogle guldkorn med hensyn til taktikken???

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 18 Feb 2006, 23:07 »

Jeg kører med en 4-4-2 Diamond formation, men jeg har nok ikke været god nok til at ændre på taktikken i den sidste halve time.

Jeg synes bare det er en smule frustrende, når man har total styr på en kamp og de så ud af ingenting scorer/udligne. Hvis det var en gang imellem er det OK, men da ikke 9 ud af 10 gange og tit med nogle skod hold med skod spillere  Smiley

Jeg tror at Bademesteren har fat i noget af det rigtige, lad os håbe at SI "tweake" AI lidt i den næste patch, hvis den da nogensinde kommer på gaden.

ArneBabz har du nogle guldkorn med hensyn til taktikken???

Jeg må altså sige at jeg ikke har det samme problem i mit newcastle spil.. har spillet 32 kampe, og har kun fået 4 uafgjorte og 3 tabte kampe... du skal bare huske at spille kontrolleret offensiv, så du stadig har styr på det defensive..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MeeLo
Gæst

« Svar #6: 18 Feb 2006, 23:32 »

Du skal jo regne med at selvom man som træner af et hold som Bayern München har en rigtig god spillertrup, bruger han jo stadig bunker af tid på at finpudse den taktiske del. På den måde er det måske mere realistisk, idet at du også bliver nødt til at bruge tid på træning og taktik.

Metsu1
Manager

« Svar #7: 18 Feb 2006, 23:47 »

Jeg har skam finpudset, det taktiske og træningen.

Jeg har hentet en stribe verdensklasse trænere, der alle kan lide at spille 442 formationen osv.

Jeg ved godt at man skal finpudse taktikken og alt det der, men så ville jeg ønske at jeg en gang imellem ikke havde 15-20 skud på mål hver gang som bliver reddet og at de har et par stykker og scorer et eller to mål på det.

Jeg ved også godt at det sker in real life, men det burde jo ikke ske hver weekend, men jeg skal nok prøve at være lidt mere tålmodig og finpudse lidt mere  Thumbs Up

MeeLo
Gæst

« Svar #8: 19 Feb 2006, 00:07 »

Så kunne det være at du skulle følge Bademesterens taktikpanik, og bare sætte en standard-taktik, og lade være med at røre de personlige indstillinger  crazy Det har jeg også stor succés med Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #9: 19 Feb 2006, 00:11 »

Ja, det kunne da være et forsøg værd, men jeg bryder mig ikke om at tackling er nemt, der skal fandeme være knald på  Grin

Jeg satser på, at jeg snart får krammet på det taktiske og kører over de andre hold i Tyskland!!

Men tak for kommentarerne alle sammen og hvis I har et eller andet guld at tilføje, må I meget gerne det, der er jo stadig lidt vej, før jeg kan kalde mig selv "den næste Mourinho"  Thumbs Up

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 19 Feb 2006, 01:18 »

Ja, det kunne da være et forsøg værd, men jeg bryder mig ikke om at tackling er nemt, der skal fandeme være knald på  Grin

Jeg satser på, at jeg snart får krammet på det taktiske og kører over de andre hold i Tyskland!!

Men tak for kommentarerne alle sammen og hvis I har et eller andet guld at tilføje, må I meget gerne det, der er jo stadig lidt vej, før jeg kan kalde mig selv "den næste Mourinho"  Thumbs Up

Så dybt håber jeg aldrig du sunker. Jeg skal i hvert fald nok prøve at hjælpe dig op så

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Metsu1
Manager

« Svar #11: 19 Feb 2006, 02:11 »

Haha, så heller den næste Sir Alex, selvom det er svært at forstå hvad han siger  Wink

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 19 Feb 2006, 03:11 »

Haha, så heller den næste Sir Alex, selvom det er svært at forstå hvad han siger  Wink

"Den nye Sir Alex" - det lyder som en drøm, men så gode managers kommer aldrig igen Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Metsu1
Manager

« Svar #13: 19 Feb 2006, 10:55 »

Hehe, det kommer nok ikke til at ske igen, men forhåbentlig finder de ikke en amerikaner, når Sir Alex en gang stopper (om en 8-10 år), de forpulede Glazer Boys.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010