home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 541 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Paris SG tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Paris SG tråden  (Læst 30340 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #15: 17 Maj 2008, 21:28 »

Jeg håber, at Paris SG bliver oppe så de fede kampe Marseille og Paris SG varer ved! Thumbs Up
Ja, nu har jeg desvære ikke overværet et sådan opgør, men kunne forestille mig at der er gang i den på tribunerne Thumbs Up

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #16: 17 Maj 2008, 21:29 »

Kunne lide dem i 01-02, hvor Ronaldinho og Anelka (Jay Jay osv) prydede holdet, men jeg har ikke fulgt dem i årevis nu. .Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #17: 17 Maj 2008, 21:30 »

Ja, nu har jeg desvære ikke overværet et sådan opgør, men kunne forestille mig at der er gang i den på tribunerne Thumbs Up


Ja, det er der sgu. Og der er sgu intensitet på banen. Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #18: 17 Maj 2008, 21:31 »

Vi er i skrivende stund foran 0-1 ude mod Sochaux. Diané scorede. Smiley

Til somemr skal vi sgu have nyt hold. Jeg foreslår at vi går efter himmelstormerne AS Nancys træner, Pablo Correa.

På spillersiden vl jeg foreslå et par spillere:
Yoan Gouffran
En leder, når Pauleta og Yepes en gang ikke er der mere.
Bafetimbi Gomis kunne være en mulighed, men Saint Ettienne forlanger nok en for stor pris for ham.
Jean Makoun fra Lille kunne være klasse.
Kevin Miralles, også fra Lille, ville være klasse, men også meget svært at forestille sig.

Kender ikke den franske lige vildt godt, men disse er ihf klasse spillere, som dog måske er rimelig urealistiske. Gouffran har været nævnt i forbindelse mod PSG, og også Arsenal Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #19: 17 Maj 2008, 21:33 »

Vi kunne selvf også bare hente Ronaldinho tilbage, han var jo vanvittig i sin PSG tid Opstemt
Lad os lige få lidt gang i den her tråd igen Opstemt


Syntes det er synd at Psg bare ikke kan få det til at fungerer.. Det de har gang i, minder skræmmende meget om Brøndby.. Egentlig en god spillertrup, og fede fans.. Men er latterlig træner, samt en dårlig ledelse...

Kan man ikke drage parallelen Smiley?


Jo, og PSG vandt også Pokalen. Og de har muligheden for at vinde den anden pokal også, i finalen mod Lyon Smiley
De har vundet liga cuppen, og de skal møde Lyon i FA cuppen, kan man sige Smiley
« Seneste Redigering: 17 Maj 2008, 21:39 af Ghertesteas » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #20: 17 Maj 2008, 21:42 »

Vi kunne selvf også bare hente Ronaldinho tilbage, han var jo vanvittig i sin PSG tid Opstemt
Jo, og PSG vandt også Pokalen. Og de har muligheden for at vinde den anden pokal også, i finalen mod Lyon Smiley
De har vundet liga cuppen, og de skal møde Lyon i FA cuppen, kan man sige Smiley

Man må håbe de vinder den Thumbs Up

For som jeg husker fransk fodbold var der 5 klasse hold!. Marseilles( undskyld Forlegen), monaco, lyon, bordeaux, og Psg...

Og 3/5 af de hold roder rundt i midten eller bunden.. Hvad sker der Ubeslutsom
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #21: 17 Maj 2008, 21:44 »

Vi kunne selvf også bare hente Ronaldinho tilbage, han var jo vanvittig i sin PSG tid Opstemt
Jo, og PSG vandt også Pokalen. Og de har muligheden for at vinde den anden pokal også, i finalen mod Lyon Smiley
De har vundet liga cuppen, og de skal møde Lyon i FA cuppen, kan man sige Smiley
Coupe de la France hedder den. Opstemt

VK: Det er kun Paris SG der ligger i bunden. Monaco ligger i midten, mens Marseille svinger meget (Desværre) og ligger nummer 4. dog kort efter 3. pladsen Nancy. Lyon og Bordeaux kæmper om mesterskabet så det er kun 1 klub der rigtig ligger i bunden. Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #22: 17 Maj 2008, 21:45 »



VK: Det er kun Paris SG der ligger i bunden. Monaco ligger i midten, mens Marseille svinger meget (Desværre) og ligger nummer 4. dog kort efter 3. pladsen Nancy. Lyon og Bordeaux kæmper om mesterskabet så det er kun 1 klub der rigtig ligger i bunden. Wink

Min fejl  Wink

Det har du ret i.. Men syntes det var fedt dengang monaco, og psg også var med Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #23: 17 Maj 2008, 21:46 »

Coupe de la France hedder den. Opstemt

VK: Det er kun Paris SG der ligger i bunden. Monaco ligger i midten, mens Marseille svinger meget (Desværre) og ligger nummer 4. dog kort efter 3. pladsen Nancy. Lyon og Bordeaux kæmper om mesterskabet så det er kun 1 klub der rigtig ligger i bunden. Wink

Jaja, jeg skulle bare lige give et eksmepel ffs!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #24: 17 Maj 2008, 21:47 »

Min fejl  Wink

Det har du ret i.. Men syntes det var fedt dengang monaco, og psg også var med Thumbs Up
Monaco i CL 04/05 var nice, pisseærgeligt de tabte. Det havde været en god triumf for fransk fodbold, og Monaco og i særdeleshed Morientes. fortjente sgu også sejren. Skuffet
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #25: 17 Maj 2008, 21:49 »

Monaco i CL 04/05 var nice, pisseærgeligt de tabte. Det havde været en god triumf for fransk fodbold, og Monaco og i særdeleshed Morientes. fortjente sgu også sejren. Skuffet

Det var i 03/04, bare lige for at give dig flueknepperi-payback! Djævel
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #26: 17 Maj 2008, 21:50 »

Monaco i CL 04/05 var nice, pisseærgeligt de tabte. Det havde været en god triumf for fransk fodbold, og Monaco og i særdeleshed Morientes. fortjente sgu også sejren. Skuffet
Ja de kom som en kæmpe overraskelse...
Elsker sådan noget.. Så fedt at de slog real ud, som havde lejet Morientes Opstemt

Men ja det havde været en triumf for fransk fodbold, for på klubplan, mangler der nogle internationale titler Ubeslutsom

Syntes dog godt snart Lyon må til at forsvarer de franske farve lidt bedre end de hidtil har gjort.. Men nok om dem Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #27: 17 Maj 2008, 21:50 »

Det var i 03/04, bare lige for at give dig flueknepperi-payback! Djævel
Flovt, det var Liverpool der vandt i 04/05. Nå, selv de bedste fejler! Opstemt
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #28: 17 Maj 2008, 21:52 »

Flovt, det var Liverpool der vandt i 04/05. Nå, selv de bedste fejler! Opstemt
funny Hvad være var at jeg heller ikk opdagede det crazy

Nå som sagt.. Enhver laver fejl Cool
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Paris SG tråden
« Svar #29: 01 Jun 2008, 15:04 »

Et lille, men virkelig interresant rygte! Thumbs Up

Arsène Wenger vil forlade Arsenal, når hans kontrakt med Arsenal udløber i 2011, for at blive præsident for den franske klub, Paris Saint-Germain FC. (Sunday Telegraph)
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010