Tuxtla
|
|
Er Igor Akinfeev god nok til at komme på listen ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Kommer vel an på om han har betegnelsen "Wonderkid / Vidunderbarn". Men jeg vil sige at ham og Ustari mangler under målmænd.
|
|
|
|
|
|
|
|
Purken
|
|
Er der nogle svenske wonderkids? 
|
|
|
|
|
|
|
|
bennybenny
|
|
Purken: Niklas Bärkroth bliver vanvittig 
|
|
|
|
Fc Bayern - Stern des Südens
|
|
|
|
stoffer12345
Lilleputspiller
|
|
Jeg er ikke imponeret over denne Liste !!
|
|
|
|
|
|
|
|
# Rocky !
Gæst
|
|
jeg syntes denne liste mangler nogle forbedringer .. kunne gøres bedre ..
|
|
|
|
|
|
|
|
stoffer12345
Lilleputspiller
|
|
Zeefuik Fra PSV er også en lille Wonderkid, har ham med United i 2011 og han score kasser på samlebånd !!
Tro mig !
|
|
|
|
|
|
|
|
# Rocky !
Gæst
|
|
andreas Laudrup for real madrid . lej ham ud de første 2 år og så bliver han stjerne . har ham med real madrid og kåret til året spiller i Spanien som 20 årig
|
|
|
|
|
|
|
|
# Rocky !
Gæst
|
|
wonderkids listen mangler også kasper schmicel .. kan ikke stave det i ved hvad jeg mener ..
|
|
|
|
|
|
|
|
blemme
Gæst
|
|
er >Bojan med hvis ikke skulle han komme det når man skubber ronaldinho af start opstillingen som 20 +-1 åring er der grund til bekymring hos rivalerne
|
|
|
|
|
|
|
|
EduardoDaSilva9
Gæst
|
|
Sakho fra paris mangler, han bliver mega god.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikle123
|
|
Nej de har ikke alle -10.. Tror de fleste har -9 men det har simon kjær altså heller ikke.. Så tror ikke alle er wonderkids.. men det er en god liste med gode talenter, men ikke alle er de største..  undskuld hvis jeg spørg dumt men hvad betyder det og hvordan finder man ud af hvad de er
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
andreas Laudrup for real madrid . lej ham ud de første 2 år og så bliver han stjerne . har ham med real madrid og kåret til året spiller i Spanien som 20 årig
Må jeg få et SS ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Mlose
Gæst
|
|
Det er åbenlyst at du mangler spillets nok bedste angriber.. Navn: Thiago Klub: Säo Paulo Land: Brasilien Position: BO og en rigtig god kant spiller Navn: Sergio Mota Klub: Säo Paulo Land: Brasilien Position OMV, OMC
Du mangler også Navn: Marko Marin Klub: Gladbach Land: Tyskland Position: OMC
Så mangler du også
Navn: Dean Bouzanis Klub: Liverpool Land: Australien Position: Målmand
|
|
|
|
|
|
|
|
Ornbollado
|
|
Adrien fra Sporting Lisabon bliver fremragende. Han kan købes for billige penge og sælge ham for en formue. Han er især god for midterhold, som ikke har råd til så meget 
|
|
|
|
U.C. Sampdoria <3 F.C. København <3
|
|
|
|