home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1159 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Artikel: "Tilbage til skriveriet"
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Artikel: "Tilbage til skriveriet"  (Læst 40535 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #105: 04 Dec 2007, 16:19 »

okay ja. Men altså som Hawkinz også er indepå er jeres brugerflade vel også vokset betydeligt, er den ikke det?

Og hvis man kigger ind under artikler, udover Sunbaos fremragende præsentation, og anmeldse af FM 08, også den artikel der er til debat i denne tråd, ja altså så er der heller ikke sådan ret meget af nyere dato at komme efter.

Den nyeste artikel om fodbold er dateret 10 august 2006, en forøvrigt god artikel skrevet af turbo. Og af  jeres fine, klubportætter er det nyeste fra november 06.

Så pointen med at i ikke for alvor har gjort en stor indsats på artikel området, mens i har haft en brugerflade så stor som det nu er tilfældet, den er vel ikke helt ubegrundet...?

Som nævnt flere gange er scenen død. Det er ikke som før, hvor man kunne finde en god skribent, der var villig til at engagere sig i en side; disse tider er forbi. Derfor har vi også meget, meget, meget få skribenter. Vi kan derfor ganske enkelt ikke skrive artikler hele tiden.

Men det ændrer heller ikke ved det faktum, at det er grafik folk vil have - og lave. Dette kan vi jo ganske enkelt ikke stille noget op imod.

Det er (desværre) blevet vedtaget i FmFreaks' Crew, at man ikke skriver artikler om fodbold, da det er en FM side..

Årh, nu er du kommet med hentydninger om dette i op til flere af dine indlæg . . .

Red love
Gæst

« Svar #106: 04 Dec 2007, 16:20 »

Det er (desværre) blevet vedtaget i FmFreaks' Crew, at man ikke skriver artikler om fodbold, da det er en FM side..
okay, det var lyder da godt nok mærkværdigt i mine ører. Da i jo også har en fodbold, og bar sektion i jeres forum. Og det jo netop er FM freaks, helt store kvalitet at den er så meget mere end FM. Ved jeg da fra mig selv, hvis det kun var omhandlende FM, så var jeg da aldrig begyndt at skrive herinde..

Men ja, jeg har selvfølelig overhovedet ingen aktier i hvordan man vælger at drive siden. Men synes da bare det er synd og skam, og virker ret uforståeligt på mig. Det må jeg indrømme...

Som nævnt flere gange er scenen død. Det er ikke som før, hvor man kunne finde en god skribent, der var villig til at engagere sig i en side; disse tider er forbi. Derfor har vi også meget, meget, meget få skribenter. Vi kan derfor ganske enkelt ikke skrive artikler hele tiden.

Men det ændrer heller ikke ved det faktum, at det er grafik folk vil have - og lave. Dette kan vi jo ganske enkelt ikke stille noget op imod.

Tjaa måske du har ret, men vil da stadig mene at hvis ikke i prøver med en stærk indsats på artikel området, så kan i da hellere ikke vide om interessen virkelig er så død, som i siger..

Men hvis i ikke har nogen der gider at skrive dem, ja det kan jeg selvfølelig godt se. Så kan man have nok så mange gode forslag...
« Seneste Redigering: 04 Dec 2007, 16:23 af Red love » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #107: 04 Dec 2007, 16:26 »

okay, det var lyder da godt nok mærkværdigt i mine ører. Da i jo også har en fodbold, og bar sektion i jeres forum. Og det jo netop er FM freaks, helt store kvalitet at den er så meget mere end FM. Ved jeg da fra mig selv, hvis det kun var omhandlende FM, så var jeg da aldrig begyndt at skrive herinde..

Men ja, jeg har selvfølelig overhovedet ingen aktier i hvordan man vælger at drive siden. Men synes da bare det er synd og skam, og virker ret uforståeligt på mig. Det må jeg indrømme...

Here we go again.

Vi har også en forumsektion til baren. Dette betyder ikke, at vi også skriver om barer. Vi har også en forumsektion til fodbold - dette betyder ikke at vi som crew skriver om fodbold. Vi siger ikke, at brugerne ikke må skrive om fodbold herinde - det har vi aldrig nogensinde forbudt nogen som helst.

Der hvor kæden så hopper af, er at vi så absolut aldrig har forbudt fodbold helt i vores artikelsektion. Dette står nævnt 8 gange i samme tråd i baglokalet - otte gange! Og denne tråd har Hawk1nZ læst, så hvordan han kan sige, at vi har forbudt det, kommer lidt bag på mig. Det der blev vedtaget var, at der skulle fokuseres langt mere på Football Manager, end der blev gjort, og at alle artikler skulle have lidt Football Manager sammenhæng. Dette kan også sagtens gøres, hvis man fx vælger at lave et spillerportræt af en fodboldspiller osv. At det skulle være rendyrkede FM-artikler vi ønsker er ikke korrekt. Og dette står udtrykkeligt i tråden.

Tjaa måske du har ret, men vil da stadig mene at hvis ikke i prøver med en stærk indsats på artikel området, så kan i da hellere ikke vide om interessen virkelig er så død, som i siger..

Men hvis i ikke har nogen der gider at skrive dem, ja det kan jeg selvfølelig godt se. Så kan man have nok så mange gode forslag...

Hvorfor skal vi blive ved med at administrere kræfter i denne retning, når folk tydeligt viser i downloadsantal kontra besøgsantal, afstemninger osv., at det er grafik de ønsker? :-) Det er sørgeligt, men sådan er det altså på scenen efterhånden :-)
« Seneste Redigering: 04 Dec 2007, 16:29 af JosepGuardiola » Logged

Red love
Gæst

« Svar #108: 04 Dec 2007, 16:32 »

Der hvor kæden så hopper af, er at vi så absolut aldrig har forbudt fodbold helt i vores artikelsektion. Dette står nævnt 8 gange i samme tråd i baglokalet - otte gange! Og denne tråd har Hawk1nZ læst, så hvordan han kan sige, at vi har forbudt det, kommer lidt bag på mig. Det der blev vedtaget var, at der skulle fokuseres langt mere på Football Manager, end der blev gjort, og at alle artikler skulle have lidt Football Manager sammenhæng. Dette kan også sagtens gøres, hvis man fx vælger at lave et spillerportræt af en fodboldspiller osv. At det skulle være rendyrkede FM-artikler vi ønsker er ikke korrekt. Og dette står udtrykkeligt i tråden.

Men Guardiola hvis vi skal skære den helt ind til benet, så har den gode Hawk1nz jo ret.
Når i som du skriver kræver at artiklen har lidt FM sammenhæng. Så er det da svært f.eks. at skrive en artikel om en fed fodboldtur til England, eller en reflekterende artikel i forhold til en kommende Slutrunde, da dette jo intet har med FM at gøre...

hvorfor skal vi blive ved med at administrere kræfter i denne retning, når folk tydeligt viser i downloadsantal kontra besøgsantal, afstemninger osv., at det er grafik de ønsker? :-) Det er sørgeligt, men sådan er det altså på scenen efterhånden :-)
Jamen så vil jeg da bare nøjes med at konstatere jeg også synes dette er en trist udvikling. Da det jo netop er i de dybdeborende artikler, det for alvor bliver interessant..
« Seneste Redigering: 04 Dec 2007, 16:37 af Red love » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #109: 04 Dec 2007, 16:35 »

Årh, nu er du kommet med hentydninger om dette i op til flere af dine indlæg . . .

Og hvad så? Der blev spurgt hvorfor der ikke var kommet flere fodboldartikler op, og jeg svarede... Det kan jeg ikke se noget galt i?

Og du ved lige så godt som jeg, at man ikke kan skrive en artikel om fodbold og så til sidst smide FM ind i slutningen, medmindre det er en klubguide el. lig. Alt andet vil blive tyndt. Men vi behøver nu ikke at tage den diskussion for min skyld.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #110: 04 Dec 2007, 16:38 »

Og hvad så? Der blev spurgt hvorfor der ikke var kommet flere fodboldartikler op, og jeg svarede... Det kan jeg ikke se noget galt i?
Der var intet spørgsmål?  Grin Blot en konstatering. Smiley

Og du ved lige så godt som jeg, at man ikke kan skrive en artikel om fodbold og så til sidst smide FM ind i slutningen, medmindre det er en klubguide el. lig. Alt andet vil blive tyndt. Men vi behøver nu ikke at tage den diskussion for min skyld.

Det kan man sagtens. Det er skam sket før. Drage paraleller er noget, man lærer i de tidlige gymnasieår/sene folkeskole år Wink Ellers kan man jo altid smide dem i forummet - dette giver jo fx langt mere respons.

Men Guardiola hvis vi skal skære den helt ind til benet, så har den gode Hawk1nz jo ret.
Når i som du skriver kræver at artiklen har lidt FM sammenhæng. Så er det da svært f.eks. at skrive en artikel om en fed fodboldtur til England, eller en reflekterende artikel i forhold til en kommende Slutrunde, da dette jo intet har med FM at gøre...

Så kan man jo smide dem i forummet. Det er et officielt statement fra Football Manager Freaks, at vi vil have FM i vores artikler. Battlefield-sider skriver jo heller ikke om krigen i Irak.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #111: 04 Dec 2007, 16:43 »

Jamen så skriv dog nogle fodboldartikler og smid dem i forums, eller lag disse fodboldartikler med paraleller til FM... Altså, snakken gik jo om hvor lidt artikler der er kommet, men du nævner jo selv hvor let det er .. Kom med dem! Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #112: 04 Dec 2007, 16:50 »

Jamen så skriv dog nogle fodboldartikler og smid dem i forums, eller lag disse fodboldartikler med paraleller til FM... Altså, snakken gik jo om hvor lidt artikler der er kommet, men du nævner jo selv hvor let det er .. Kom med dem! Wink

Jeg nævner derudover også, at vi som crew har forpligtet os til FM-artikler. Dette læste du vel også. Du læste vel også, hvor få skribenter vi egentligt har.

Og snakken gik ikke på få artikler vi havde.
« Seneste Redigering: 04 Dec 2007, 16:52 af JosepGuardiola » Logged

Red love
Gæst

« Svar #113: 04 Dec 2007, 16:53 »

Jeg nævner derudover også, at vi som crew har forpligtet os til FM-artikler. Dette læste du vel også. Du læste vel også, hvor få skribenter vi egentligt har.

Og snakken gik ikke på få artikler vi havde.
Hvor få skribenter er i egentlig? Hvis man må spørge om det...?

Og kunne i ikke benytte jer af gæste skribenter, så nogle af brugerne f.eks. bare skrev en enkelt artikel..?
« Seneste Redigering: 04 Dec 2007, 16:54 af Red love » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #114: 04 Dec 2007, 16:55 »

Hvor få skribenter er i egentlig? Hvis man må spørge om det...?

SirToby og Naturerunen. :-) United-styrer står dog også opskrevet som skribent, men han skal i høj grad mere regnes som all-round :-) Så to må blive svaret Smiley

Til det sidste; Det har vi da gjort før, og der er da ingen der siger, at det er noget vi er stoppet med Wink

Red love
Gæst

« Svar #115: 04 Dec 2007, 16:59 »

SirToby og Naturerunen. :-) United-styrer står dog også opskrevet som skribent, men han skal i høj grad mere regnes som all-round :-) Så to må blive svaret Smiley

Til det sidste; Det har vi da gjort før, og der er da ingen der siger, at det er noget vi er stoppet med Wink
okay, ja det er ikke mange.

okay, jamen så er det da en mulighed for at få øget produktiviteten... Smiley

tturbo1
Manager

« Svar #116: 04 Dec 2007, 17:17 »

okay ja. Men altså som Hawkinz også er indepå er jeres brugerflade vel også vokset betydeligt, er den ikke det?

Og hvis man kigger ind under artikler, udover Sunbaos fremragende præsentation, og anmeldse af FM 08, også den artikel der er til debat i denne tråd, ja altså så er der heller ikke sådan ret meget af nyere dato at komme efter.

Den nyeste artikel om fodbold er dateret 10 august 2006, en forøvrigt god artikel skrevet af turbo. Og af  jeres fine, klubportætter er det nyeste fra november 06.

Så pointen med at i ikke for alvor har gjort en stor indsats på artikel området, mens i har haft en brugerflade så stor som det nu er tilfældet, den er vel ikke helt ubegrundet...?

Takker for de pæne ord...
Har skrevet et par artikler tidligere om fodbold i den virkelige verden. FM spiller jeg bare, men kan som så ikke skrive ret meget om det.
Så da vores artikler skal omhandle FM har jeg intet at byde på.
Tidligere fik vi også ind imellem tilsendt nogle fremragende artikler af Niels, som kom op på siden.
Men da de som regel heller omfatter FM fik det jo desværre også en ende igen.

JKJ
Gæst

« Svar #117: 04 Dec 2007, 19:06 »

Nu nævner alle artikler om fodbold, og kan helt ærligt ikke se hvorfor man ikke må smide en artikel op om det i ny og næ... men lad nu det ligge...

Men da jeg i min tid var en del af cmd/fmd var der en del guides om div hold, ligaer og lande. Ved ikke om det nogensinde har været en del af denne side, da jeg jo som sagt først er kommet hertil inden for de seneste par mdr, men var det så ikke noget man kunne overveje, evt smide det op som en lille konkurrence hvor man kan så kan vinde nogen af de hersens point...

DeBuur
Manager

« Svar #118: 04 Dec 2007, 19:18 »

Dette håber jeg Crewet vil genoverveje........ . lad os få nogle gode artikler om fodbold det kunne også være med til at højne debatterne i forummet.

husk desuden at en ting kendetegner ungdommen..... de er anderledes end os gamle hænge hoveder..... hvilket er meget heldigt idet det skaber forandring og udvikling  Cool

Jeg har været så heldig at have fået lov at være med i crewet på såvel CMdanmark/FMDanmark og her på FMFreaks - det har været en oplevelse jeg ikke ville være foruden - desuden har jeg mødt nogle dejlige mennesker fra de 2 crews til Crew træf.... så til alle jeg derude får i muligheden for at komme med i crewet... så tag den prøv jeg selv af og vær med til at præge scenen.

YNWA

LosCules
Gæst

« Svar #119: 04 Dec 2007, 19:26 »

Jeg er også for, at der kommer artikler op på siden, der ikke har nogen relevans til spillet Football Manager, da det sikkert vil kunne højne niveauet på vores debatter, der lige pt. ligger på et relativt lavt niveau.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010