home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1225 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Artikel: "Tilbage til skriveriet"
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Artikel: "Tilbage til skriveriet"  (Læst 40570 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #90: 04 Dec 2007, 10:26 »

Sådan, som du Cesc udtrykker det, så styrer du siden, som en anden bandeleder, sammen med Rossonero, Gooser og Zone. Ja undskyld, men du lyder sku lidt selvfed.. Crewet styrer siden ikke jer. Jeg besøger siden, for at kigge efter artikler og få debatter med folk jeg kender noget til.

Her må jeg være enig, imo er det crewet og kun crewet der styrer siden, at påstå andet er at tage sig selv lidt for højtidlig, måske i skulle komme lidt ned på jorden igen...

Jeg har respekt for alle herinde, men bestemt mest for crewet og måske mindst for dem der påstår at de styrer siden og dermed også mig... Jeg er 100% uafhængig af alle andre end mig selv, og vil ikke lade mig styre af nogen som helst og da slet ikke dem der tror de har magten...

KF
Landsholdsspiller

« Svar #91: 04 Dec 2007, 13:13 »

Som Hawk1nZ så ganske rigtigt påpeger, så er det en smule ironisk. Hvad angår min rolle som hund, så er jeg blot glad for, at jeg ikke som Hawk1nZ har en total overslikket røv, og at jeg som wirenfeldt ikke har en total brun tunge :-).

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Niko
Gæst

« Svar #92: 04 Dec 2007, 13:22 »

Undskyld, jeg udtrykkede mig forkert. Mener selvfølgelig ikke styrer siden, som i opfatter det. Men nærmere dem som folk ja, skriver meget med. Dem der måske er lidt mere i centrum end andre. Skal man sige kendte?

wirenfeldt
Gæst

« Svar #93: 04 Dec 2007, 13:26 »

Som Hawk1nZ så ganske rigtigt påpeger, så er det en smule ironisk. Hvad angår min rolle som hund, så er jeg blot glad for, at jeg ikke som Hawk1nZ har en total overslikket røv, og at jeg som wirenfeldt ikke har en total brun tunge :-).
Du ville ønske du havde en overslikket røv som Hawk1nZ' pragt eksemplar, og at det var mine fantastiske kunnen med tungen, der havde overslikket din røv. Peace BTT.. Smiley

Red love
Gæst

« Svar #94: 04 Dec 2007, 15:18 »

godt, så fik vi da det på plads,hehe.. Men KF du undlader at svare på den interessante del af det jeg skrev til dig..

Du siger grafik, hurtige downloads, og ingen fordybelse, det er det folket vil have. Det er ligesom dem der påstår at der til at starte med, rent faktisk var nogen der havde lyst til at se boligprogrammer... Folk vil have hvad de får..

Hvad havde i skrevet 2 artikler siden maj? Altså hvis der havde været intellektuelle folk på siden, der havde lyst til virkelig at involvere sig. Ja så er de da væk for længst..
  Vil folk ikke have gode artikler og fremragende og fordybende projekter? Altså hvis dette alternativ eksisterede, så kunne man jo finde ud af det..
Kunne være spændene, om du forholdte dig lidt til det..

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #95: 04 Dec 2007, 15:32 »

Vil folk ikke have gode artikler og fremragende og fordybende projekter? Altså hvis dette alternativ eksisterede, så kunne man jo finde ud af det..

Vi har haft en periode, hvor vi kom med artikler dagligt. De blev sjældent læst eller kommenteret. :-) Vi har skam eksisteret MEGET længe, vi har efterhånden fundet ud af hvordan det fungerer. Det er jo ike noget, vi bare sidder og finder på Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #96: 04 Dec 2007, 15:47 »

Vi har haft en periode, hvor vi kom med artikler dagligt. De blev sjældent læst eller kommenteret. :-) Vi har skam eksisteret MEGET længe, vi har efterhånden fundet ud af hvordan det fungerer. Det er jo ike noget, vi bare sidder og finder på Smiley

Det var vist tilbage i min tid, hvor man skrev om andet end FM.. der spyttede vi tit artikler ud, men det kan jo være at de bliver læst en del mere, nu hvor brugerfladen er vokset med over 10.000 brugere siden?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DelPiero1
Gæst

« Svar #97: 04 Dec 2007, 15:50 »

Man kan dele fmfreaks op i 3 dele. Den gang jeg ikke var i crewet, dengang jeg var, og efter jeg blev smidt ud. Jeg var meget produktiv men ingen af mine fremragende artikler blev brugt.

Måske mest fordi jeg sagde at Hawk1nZ behandlede mig som en ubetydelig skøge. Ak ja, de tider.

JKJ
Gæst

« Svar #98: 04 Dec 2007, 15:51 »

Nu gælder det jo heller ikke om bare at smide en artikel op for at have en, det gælder imo da mindst lige så meget om hvad der står i den og hvad den omhandler...

Hvis der kom en hver ca 14 dag tror jeg der ville være flere læsere da det ville være noget "nyt" fremfor en der kom hver anden dag så gad man jo ikke kigge på dem efterhånden...

Som FMg motto var, Kvalitet fremfor Kvantitet, det virkede da i hvert fald derinde...

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #99: 04 Dec 2007, 15:52 »

Det var vist tilbage i min tid, hvor man skrev om andet end FM.. der spyttede vi tit artikler ud, men det kan jo være at de bliver læst en del mere, nu hvor brugerfladen er vokset med over 10.000 brugere siden?

De artikler vi har smidt ud efter - bortset fra denne - har jo heller ikke fået den store respons. Ironisk nok, er det når vi skriver om fortiden, at vi får allermest aktivitet som følge af en artikel. :-)

Som FMg motto var, Kvalitet fremfor Kvantitet, det virkede da i hvert fald derinde...

Definér virkede? :-)

DelPiero1
Gæst

« Svar #100: 04 Dec 2007, 15:56 »

Desuden skal det da nævnes at jeg støtter Cesc bruger gruppe.

JKJ
Gæst

« Svar #101: 04 Dec 2007, 15:57 »

De artikler vi har smidt ud efter - bortset fra denne - har jo heller ikke fået den store respons. Ironisk nok, er det når vi skriver om fortiden, at vi får allermest aktivitet som følge af en artikel. :-)

Definér virkede? :-)

Debatterne derinde var mere seriøse, men brugerne var selvfølgelig også noget ældre end feks herinde... Når der kom en artikel op, blev den debatteret mange gange til hudløshed og frem og tilbage
Der var ikke den samme aktivitet derinde som der feks er her og det var imo med til at højne niveauet en del...

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #102: 04 Dec 2007, 16:08 »

Jeg synes det er en fed fed side. Synes det giver et andet aspekt, end "kun" at spille manager. Jeg er herinde næsten hele tiden, dog er jeg ikke så aktiv, da jeg synes der er mange indlæg, hvor jeg bare sidder og tænker WTF! Hvis jeg skulle sidde og kommentere på alle dem, vil jeg blive sindsyg i hoved til sidst. Synes nogle gange folk har meget svært ved at tænke, før de poster.
Desuden bliver jeg tit dybt skuffet over de blogs, der ligger op til den helt store tur, men slutter brat i ingenting. Men heldigvis er der også mange lange blogs, som vi alle vel kan blive enige er farvouriterne
Men jeg synes crewet gør er et stort stykke arbejde, bare for at tilfredsstille alle os mindre aktive brugere.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Red love
Gæst

« Svar #103: 04 Dec 2007, 16:11 »

okay ja. Men altså som Hawkinz også er indepå er jeres brugerflade vel også vokset betydeligt, er den ikke det?

Og hvis man kigger ind under artikler, udover Sunbaos fremragende præsentation, og anmeldse af FM 08, også den artikel der er til debat i denne tråd, ja altså så er der heller ikke sådan ret meget af nyere dato at komme efter.

Den nyeste artikel om fodbold er dateret 10 august 2006, en forøvrigt god artikel skrevet af turbo. Og af  jeres fine, klubportætter er det nyeste fra november 06.

Så pointen med at i ikke for alvor har gjort en stor indsats på artikel området, mens i har haft en brugerflade så stor som det nu er tilfældet, den er vel ikke helt ubegrundet...?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #104: 04 Dec 2007, 16:14 »

Den nyeste artikel om fodbold er dateret 10 august 2006, en forøvrigt god artikel skrevet af turbo. Og af  jeres fine, klubportætter er det nyeste fra november 06.

Det er (desværre) blevet vedtaget i FmFreaks' Crew, at man ikke skriver artikler om fodbold, da det er en FM side..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010