home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1151 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Artikel: "Tilbage til skriveriet"
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Artikel: "Tilbage til skriveriet"  (Læst 40585 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #75: 03 Dec 2007, 21:32 »

Tror vi skød forbi hinanden Wink Selvfølgelig skal man takke for opmærksomhed, men så kan man skrive et enkelt indlæg lige inden næste update f.eks og sige tak til alle der har skrevet noget.

Det jeg mener med spam er hvis både JanusElskerLyngby, PeterPedal og 123-briansej skriver "fed blog" og man så vælger at svare dem i hvert sit indlæg.

Eks:

Indlæg 1: Tak JanusElskerLyngby

Indlæg 2: Også tak til dig PeterPedal..

Osv Opstemt
Ja okay.. mindre misforståelse.. troede du mente, når der var 10 forskellige der skrev feedback til forfatteren Smiley men det var lige modsat du mente Wink

Cencur
Manager

« Svar #76: 03 Dec 2007, 21:33 »

Hehe man kan nok ikke kræve at alle skriver en PB til en bestemt som så giver ros og ris fra 16 forskellige Tunge

Men til topic igen! Ville bare lige komme med min mening..

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Småkagedrengen
Gæst

« Svar #77: 03 Dec 2007, 21:37 »

Skal I have min guldkorn? Opstemt
Ja, det skal i da Wink (Til g00n. Jeg har en hel pakke Cool)

2 pg et halvt sølle år har jeg været på denne hersens FM-scene, som I så fint kalder den. Dog har jeg endnu ikke fundet scenen, men det kan jo være det kommer.

Ej, til det seriøse. Som sagt gjorde jeg mit indtog her for ca. 2 og et halvt år siden. For, at være mere præcis, den 25. April 2005.. Siden havde dengang folk som Hawk1nz, Chelidze90, Ramos4 og Bademesteren i hans første periode. Der var stadig updates i så gode blogs, som Røven af 4. division og Dustys Genoa blog, som jeg stadig ikke kan stave til. Tunge
Der kunne jeg navnene på alle de aktive, hvilket faktisk ikke sagde så meget. Den første blog jeg fulgte var faktisk en Lyon blog skrevet af torK. Utroligt.. Ubeslutsom
Selvom jeg har huseret her længe, skriver jeg ikke så meget med folk, herinde fra. Udover den inaktive ZaZZal.

Nu er der kommet nye folk til. Cesc og Rossonero skriver indlæg i en lind strøm og respekt for det, selvom jeg synes det tager overhånd af og til. Gooser og Zone har altid skrevet, imens jeg var herinde, så jeg ser sku ikke dem som nye..
Sådan, som du Cesc udtrykker det, så styrer du siden, som en anden bandeleder, sammen med Rossonero, Gooser og Zone. Ja undskyld, men du lyder sku lidt selvfed.. Crewet styrer siden ikke jer. Jeg besøger siden, for at kigge efter artikler og få debatter med folk jeg kender noget til.

Jeg har tidligere været ret aktiv på IRC, men det gik lidt i sig selv. Nu vil jeg dog gøre et frygteligt comeback til g00ns store fortrydelse..Peace

Btw. Hvorfor dælen har ingen nævnt mig i deres indlæg i denne tråd? Eller i hvert fald mit gamle super-nick Soccerpop Opstemt

søgaard
Gæst

« Svar #78: 03 Dec 2007, 22:22 »

Btw. Hvorfor dælen har ingen nævnt mig i deres indlæg i denne tråd? Eller i hvert fald mit gamle super-nick Soccerpop Opstemt

Fordi du hedder Småkagedrengen  Rullende Øjne og fordi du er i bund og grund ret kedelig Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #79: 03 Dec 2007, 22:23 »

Soccerpop vil altid være en legende i min bog! Hvem Småkagedrengen er, ved jeg dog ikke...

Og hvad er det for noget om at "styre siden"... det er en hjemmeside ffs... Der er crewmedlemmer som styrer siden, og så er der utroligt aktive brugere.. Længere er den ikke.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Småkagedrengen
Gæst

« Svar #80: 03 Dec 2007, 22:24 »

og fordi du er i bund og grund ret kedelig Wink

Tsk.. Bare fordi nogen af os ikke nakker grafik, eller praler med supermål fra en eget målfelt, skal man kaldes kedelig.. Hvad er dette dog blevet til..

Soccerpop vil altid være en legende i min bog! Hvem Småkagedrengen er, ved jeg dog ikke...

Jeg er den smukke tidligere Soccerpop  Cool Desværre har Sunbao valgt, at sige jeg ikke må få mit gamle nick tilbage Tunge

søgaard
Gæst

« Svar #81: 03 Dec 2007, 22:33 »

Tsk.. Bare fordi nogen af os ikke nakker grafik, eller praler med supermål fra en eget målfelt, skal man kaldes kedelig.. Hvad er dette dog blevet til..

Jeg er den smukke tidligere Soccerpop  Cool Desværre har Sunbao valgt, at sige jeg ikke må få mit gamle nick tilbage Tunge
tjaeh Smiley Jeg har heller ikke de vilde historier, der gør mig spændende Wink

Det Sunbao har gang i er det der hedder elektronisk mobning  Tunge

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #82: 03 Dec 2007, 22:45 »

Er du ikke 1 år for tidligt ude, småkagefyren?
Det er du i hvert fald i følge din profil, eller er der noget jeg har misforstået?

Er "skænderiet" ikke bare blevet noget "vi skændtes for at skændtes" tisværk nu i øvrigt?
Brækker mig hvis jeg skal høre endnu engang om hvem der stjæler grafik hvornår osv.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Småkagedrengen
Gæst

« Svar #83: 03 Dec 2007, 22:56 »

Er du ikke 1 år for tidligt ude, småkagefyren?
Det er du i hvert fald i følge din profil, eller er der noget jeg har misforstået?

Er "skænderiet" ikke bare blevet noget "vi skændtes for at skændtes" tisværk nu i øvrigt?
Brækker mig hvis jeg skal høre endnu engang om hvem der stjæler grafik hvornår osv.

Arhh jo.. Det kan du sku have ret i Peace
Firkantet tænkning.. Wink

KF
Landsholdsspiller

« Svar #84: 03 Dec 2007, 23:24 »

Først og fremmest: Alle, der har skrevet mere 25% flere indlæg end mig er spammere. Dernæst, så er det mig, der styrer denne side, og det har jeg altid gjort. Det er ikke Cesc, Gosser, Rossonero, Sunbao eller nogen anden. Det er mig! MIG! MIG! MIG!

Til sidst, så ser jeg blot udviklingen, som FM-scenen har gennemgået som naturlig. Der var engang for 5-6 år siden, hvor siderne hed CM-Revolution, CMwho og CMagazine, hvor konkurrencen var lige så hård som mellem Bet24 og expekt.com, men det er sgu længe siden efterhånden. Dengang konkurrence siderne på projekter og artikler - nu konkurrerer siderne udelukkende på grafik og hvor hurtigt, man kan få downloads op, hvilket jeg kun ser som en ganske trist udvikling, men intet at gøre ved det.

Hovedpointen i Mifez' artikel er de manglende nye kræfter, og nøj, hvor har han ret. Der var engang, hvor vi kunne hive nye folk ind, som gik ind og tog ansvar og som virkelig viste engagement - de findes ikke mere... eller også stiller vi for høje krav til de crewmedlemmer, som vi gerne vil have. Engang hev man Hawk1nZ ind, engang hev man Bademesteren ind, ja engang for længe siden hev vi sgu Saviola ind... og for endnu længere siden blev jeg selv hevet ind... og uden at lege jeg-er-for-syg, så gik vi sgu ind og tog ansvar.... og siden er der blevet længere og længere mellem disse folk - hvorfor ved jeg ikke, og dette mener jeg er hovedårsagen til, at scenen er som den er. Dødstille og uden den samme gejst og engagement som tidligere.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

freakstar
Reserveholdsspiller

« Svar #85: 03 Dec 2007, 23:31 »

Saviola var her da før dig tosse KF Peace

Hej alle mine venner

KF
Landsholdsspiller

« Svar #86: 03 Dec 2007, 23:31 »

Ja, det var han sikkert... men vi hev ham ind på CM R Smiley.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Red love
Gæst

« Svar #87: 04 Dec 2007, 01:23 »

Først og fremmest: Alle, der har skrevet mere 25% flere indlæg end mig er spammere. Dernæst, så er det mig, der styrer denne side, og det har jeg altid gjort. Det er ikke Cesc, Gosser, Rossonero, Sunbao eller nogen anden. Det er mig! MIG! MIG! MIG!

Til sidst, så ser jeg blot udviklingen, som FM-scenen har gennemgået som naturlig. Der var engang for 5-6 år siden, hvor siderne hed CM-Revolution, CMwho og CMagazine, hvor konkurrencen var lige så hård som mellem Bet24 og expekt.com, men det er sgu længe siden efterhånden. Dengang konkurrence siderne på projekter og artikler - nu konkurrerer siderne udelukkende på grafik og hvor hurtigt, man kan få downloads op, hvilket jeg kun ser som en ganske trist udvikling, men intet at gøre ved det.

Hovedpointen i Mifez' artikel er de manglende nye kræfter, og nøj, hvor har han ret. Der var engang, hvor vi kunne hive nye folk ind, som gik ind og tog ansvar og som virkelig viste engagement - de findes ikke mere... eller også stiller vi for høje krav til de crewmedlemmer, som vi gerne vil have. Engang hev man Hawk1nZ ind, engang hev man Bademesteren ind, ja engang for længe siden hev vi sgu Saviola ind... og for endnu længere siden blev jeg selv hevet ind... og uden at lege jeg-er-for-syg, så gik vi sgu ind og tog ansvar.... og siden er der blevet længere og længere mellem disse folk - hvorfor ved jeg ikke, og dette mener jeg er hovedårsagen til, at scenen er som den er. Dødstille og uden den samme gejst og engagement som tidligere.

Har ikke haft min gang på scenen som i så flot kalder det så længe, så skal ikke kunne afgøre hvor reel KF´s påstand om at det i virkeligheden er ham der trækker i trådene er.

Du siger grafik, hurtige downloads, og ingen fordybelse, det er det folket vil have. Det er ligesom dem der påstår at der til at starte med, rent faktisk var nogen der havde lyst til at se boligprogrammer... Folk vil have hvad de får..

Hvad havde i skrevet 2 artikler siden maj? Altså hvis der havde været  intellektuelle folk på siden, der havde lyst til virkelig at involvere sig. Ja så er de da væk for længst..

Vil folk ikke have gode artikler og fremragende og fordybende projekter? Altså hvis dette alternativ eksisterede, så kunne man jo finde ud af det..

« Seneste Redigering: 04 Dec 2007, 01:26 af Red love » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #88: 04 Dec 2007, 07:36 »

Har ikke haft min gang på scenen som i så flot kalder det så længe, så skal ikke kunne afgøre hvor reel KF´s påstand om at det i virkeligheden er ham der trækker i trådene er.

Hvis du havde været længere tid på scenen, havde du også kendt ham godt nok til at vide at det var temmelig ironisk, det han skrev med at han styrer siden... KF har og vil aldrig lave noget konstruktivt i crewet. Han er lidt ligesom en hund.. Meget nuttet, men ikke ret nyttig  funny

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #89: 04 Dec 2007, 09:28 »

Lige præcis. KF er som en hund, nuttet, men ikke nyttig. Eller, han er heller ikke nuttet. Smiley

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010