home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1117 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Artikel: "Tilbage til skriveriet"
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Artikel: "Tilbage til skriveriet"  (Læst 40500 gange)
Flipperen
Førsteholdsspiller

Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #45: 03 Dec 2007, 19:39 »

Red love  - Ja, lige præcis. Ros skriver også til mig nu, og siger jeg selv skal lave en blog - men det behøver man vel ikke for at indse, det er en plat grund at stoppe sin debat fordi de indkøb/salg man har lavet, ikke faldt i folks smag.

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Don Abramovich
Manager

« Svar #46: 03 Dec 2007, 19:41 »

Men nu kommer min ros til FmFreaks.

FmFreaks er et sted for ældre og unge mennesker. Et par folk laver ofte noget dumt. Her vil jeg gerne sige at jeg selv har gjort det. Hvem husker ikke et par film? King-Henry behøver jeg sige mere? Jo, men blog skriveriet har gjort mig bedre, både på og uden for FmFreaks. Ikke ment i den forstand at jeg opføre mig pænt osv. Men at jeg skriver bedre, mere fangene og får mere indhold med. Mit sprog er udviklet totalt og mit ordforråd er blevet 1000 dobblet efter min blog entré. Jeg er faktisk virkelig glad for at få pladsen til at skrive en historie og fortælle til 20000 mennesker. Det er fantastisk, især når der falder en kommentar, hvor man får ros for sit hårde arbejde. FmFreaks har gjort at jeg er blevet meget bedre i skolen og det takker jeg bla. SirToby for.

Vidunderlig side, intet mindre!

FmFreaks  Kys Kys (Undskyld mit lille "off topic")
Hér er jeg enig. Jeg har også udviklet mig på FMF, hvilket jeg har fpet ros for i dansk, hvor min formulering og bla, bla er blevet bedre, takket være de mange forskellige skrivemåder der bliver brugt i blogs'ne Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #47: 03 Dec 2007, 19:43 »

Red love gider jeg ikke engang at svare. Alt for spild af tid.

Red love  - Ja, lige præcis. Ros skriver også til mig nu, og siger jeg selv skal lave en blog - men det behøver man vel ikke for at indse, det er en plat grund at stoppe sin debat fordi de indkøb/salg man har lavet, ikke faldt i folks smag.

Tjah, du nævner ét eksempel, og det er det jeg ikke kan tage seriøst. Hvis du kigger i min seneste blog, som stadig er igangværende, hvor jeg er nået til 2010 - hvilket jeg synes er langt nok. Det er der forskellige meninger om.

Vi har vel også misforstået hinanden lidt. Jeg skrev at du måske selv skulle overveje at starte en blog, så du kan indse at det rent faktisk kræver meget tid og arbejde. Selvfølgelig har jeg lavet mange dumme fejl, ved at oprette en blog uden nogen som helst bagtanke, og derefter slette det.

Men det er sjovt hvordan samtalen har udviklet sig. Det startede fra indlæg, derefter over til spam, og nu over til blog.

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #48: 03 Dec 2007, 19:44 »

Hér er jeg enig. Jeg har også udviklet mig på FMF, hvilket jeg har fpet ros for i dansk, hvor min formulering og bla, bla er blevet bedre, takket være de mange forskellige skrivemåder der bliver brugt i blogs'ne Smiley
Og, her ser vi et fantastisk eksempel på hvor meget du har udvilket dig funny

Ej, da jeg startede som: F.C.K. Og var den største spammer på sitet, ever, der fik jeg da noget skrald af; Hawk1nZ + Delpiero(Da han var i crew). Men så blev det bedre og bedre, og til sidst er jeg her nu Smiley

(Eks: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=2948.msg63251#msg63251)
« Seneste Redigering: 03 Dec 2007, 19:46 af Nyysted » Logged

I ain't playin', nigga

Don Abramovich
Manager

« Svar #49: 03 Dec 2007, 19:46 »

Og, her ser vi et fantastisk eksempel på hvor meget du har udvilket dig funny

Ej, da jeg startede som: F.C.K. Og var den største spammer på sitet, ever, der fik jeg da noget skrald af; Hawk1nZ + Delpiero(Da han var i crew). Men så blev det bedre og bedre, og til sidst er jeg her nu Smiley
Hmf! Udvikling, dig? Neeeej!  crazy

Nå, så kom spammet igen Opstemt

Red love
Gæst

« Svar #50: 03 Dec 2007, 19:48 »

Red love gider jeg ikke engang at svare. Alt for spild af tid.
Haha.. Du sgu en sej gut rosso....

Det er også det nemmeste, når nogen siger noget dårligt om en, så bare lad som ingenting..
Ligesom at være bange for spøgelser, du skal bare lade som om de ikke eksisterer.. 

Niko
Gæst

« Svar #51: 03 Dec 2007, 19:49 »

Stop nu med at ødelægge tråden! Tag den over PB.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #52: 03 Dec 2007, 19:50 »

Skulle overveje? Jaja, den er fin.. Jeg ved da godt det kræver tid, men derfor behøver du vel ikke at stoppe bloggen. Desuden stopper du en debat og du har sikkert oprettet en ny ganske kort tid efter. Så jeg tror ikke det handler om du ikke havde tid og du vidste vel godt inden du startede bloggen at det kræver tid, så drop nu den undskyldning, du kan da bare holde en pause, hvor svært kan det være?

Ja, du dækker vel bare mere end du selv tror.  Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

LosCules
Gæst

« Svar #53: 03 Dec 2007, 19:50 »

Jeg kunne intet aspekt af irrelevans se i Red loves indlæg, hvis jeg skal være ærlig. Og heller ikke mit eget indlæg for den sags skyld. At Rosso så spiller hellig bag skærmen er jo noget andet.

Men skal vi ikke komme back to topic? Det er nu et dejligt topic.

Don Abramovich
Manager

« Svar #54: 03 Dec 2007, 19:53 »

Jeg kunne intet aspekt af irrelevans se i Red loves indlæg, hvis jeg skal være ærlig. Og heller ikke mit eget indlæg for den sags skyld. At Rosso så spiller hellig bag skærmen er jo noget andet.

Men skal vi ikke komme back to topic? Det er nu et dejligt topic.
Det er sgu' egentligt fedt, vi for engangs skyld får en debat om FM og scenen igang. Mifez fik da hvertfald respons Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #55: 03 Dec 2007, 19:57 »

Hold da op hvor er jeg elsket! Smiley

Selvfølgelig har jeg lavet mange dumme fejl, ved at oprette en blog uden nogen som helst bagtanke, og derefter slette det.

Flipperen. Er det en undskyldning? Smiley

Straight back to topic!
Jeg har også haft mine tider på FM-scenen, selvom det ikke har været for lang tid jeg har været på.
Populær/hadet har/er jeg jo.
Men det er i bund og grund en meget dejlig side, hvor man heldigvis er uenige med nogen folk. Jeg ser mig ihvertfald ikke som spammer, som mange udstiller mig for, og jeg fik vel heller ikke "måndens bruger"-prisen uden grund. Crewet er også gode til at holde siden op, hvor jeg synes en mand som tturbo1 skal nævnes. Gang på gang er han med til at hjælpe folk, som siden er her for.

Men som sagt. En dejlig side!

søgaard
Gæst

« Svar #56: 03 Dec 2007, 19:59 »

Månedens bruger siger ikke meget Wink Bl.a Gosser, Cules, mig selv har før fået den Wink så man kan sagtens være lidt spammer og stadig få den Wink

Rossonero
Gæst

« Svar #57: 03 Dec 2007, 20:02 »

Månedens bruger siger ikke meget Wink Bl.a Gosser, Cules, mig selv har før fået den Wink så man kan sagtens være lidt spammer og stadig få den Wink

Det var da helt vildt. Siger du at jeg spammede helt vildt, og fik prisen?
Det er vel fordi jeg har været aktiv. Men det er vel et synonym for spam for mange.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #58: 03 Dec 2007, 20:03 »

Hold da op hvor er jeg elsket! Smiley

Flipperen. Er det en undskyldning? Smiley

Straight back to topic!
Jeg har også haft mine tider på FM-scenen, selvom det ikke har været for lang tid jeg har været på.
Populær/hadet har/er jeg jo.
Men det er i bund og grund en meget dejlig side, hvor man heldigvis er uenige med nogen folk. Jeg ser mig ihvertfald ikke som spammer, som mange udstiller mig for, og jeg fik vel heller ikke "måndens bruger"-prisen uden grund. Crewet er også gode til at holde siden op, hvor jeg synes en mand som tturbo1 skal nævnes. Gang på gang er han med til at hjælpe folk, som siden er her for.

Men som sagt. En dejlig side!

Ja, men at du også skriver at først handler det om det ene og det andet, ødelægger ligesom den undskyldning du har lavet. Som om du ikke dækker disse ting og forsøger at bortforklare hjælper ikke skide meget på det.

Men ja, videre til emnet. Gør hvad du vil Ros, jeg har mere respekt for en som indrømmer sine fejl i stedet for at smide en undskyldning fra sig. Tror flere har samme mening. Så må du jo tage din beslutning for hvad du vil fremover.

- Jeg har heller ikke været på siden i særlig lang tid. Men det er en dejlig side, da man får enormt meget viden om spillet, som man ikke ellers ville have fået. Tror ikke jeg havde lært så meget, hvis ikke jeg havde fundet diverse fm-sites.

R.I.P.

LosCules
Gæst

« Svar #59: 03 Dec 2007, 20:04 »

Det var da helt vildt. Siger du at jeg spammede helt vildt, og fik prisen?
Det er vel fordi jeg har været aktiv. Men det er vel et synonym for spam for mange.

Det var da den dårligste tolkning til dags dato. Søgaard påpegede, at man sagtens kunne være spammer og få prisen. Jeg kan ikke finde noget sted, hvor han har skrevet, du var en af dem.

For god ordens skyld poster vi lige den obligatoriske smiley.. Wink

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010