home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool-Manchester United
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Liverpool-Manchester United  (Læst 3629 gange)
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool-Manchester United
« Svar #15: 18 Feb 2006, 16:34 »

Fumleaktionen var den eneste united chance jeg så...

Forresten: Manchester United have confirmed that Alan Smith has suffered a broken leg, as well as a dislocated ankle, in an injury that Sir Alex Ferguson has described as one of the worst he has seen in football.  < - noget af en skade at få ... AV AV AV! Græder

Ja, det var ikke en rar en :S Hmm .. Så ser vi nok ikke ham på den her side af sommerferien :S

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 18 Feb 2006, 19:20 »

Fuldt fortjent sejr!!! United havde jo ingenting.... en fumleaktion og en giggs afslutning over mål.... det var jo først de sidste ti minutter united styrede kampen...! så alt hvad der kan siges lige nu er:
WHO THE FUCK ARE MAN UTD?Huh

Metsu1
Manager

« Svar #17: 18 Feb 2006, 19:37 »

Den skade er for syg, det kan godt være jeg ikke er så vild med Liverpool, men det var godt at se fansene klappede ham fra banen.

Jeg ved ikke om nogen kan huske det, men det minder mig fuldstændig om den gamle Coventry forsvarer Dave Busst, der faktisk mod United også vil blokere et skud og nærmest fik foden i klemme under sig.

Jeg kan tydeligt huske at Peter S. skulle stå i en blodrød sandbunke efterfølgended, da det Busst blev ramt af var et åbent benbrud.

Men Smithie kommer igen, han er nemlig en rendyrket fighter!!!!

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #18: 19 Feb 2006, 10:25 »

Dejligt med en sejr til Liverpool over Man U. i en fantastisk kamp. Især efter 2 lige kampe i ligaen - hvor Man U vandt den ene - var det rart endelig at en kamp faldt ud til vores fordel.

Rigtig godt mål Liverpool score, og fedt at få Crouchino gang igen efter en mindre måltørke. Dem som ikke har set målet endnu, kan hente det her

Angeående skaden til Alan Smith er der ikke andet at sige AV AV AV og AD AD AD. Det var simpelthen for klamt at se på det der sket med ham, sådan en skade han fik der, er det ligemeget hvilken klub spilleren spiller for, det er sku synd for personen. Synes også at Liverpools fans viste med deres klapsalve da han blev båret ud af banen.
Han ønskes herfra en rigtig god bedring, og håber at han kommer stærkt tilbage igen.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 20 Feb 2006, 12:27 »

Det var sgu en god nyhed at komme hjem til, da man nu ikke kunne se kampen ticked off

Lækkert af Crouch, at komme igang med at score igen.

Så kan i lære det Grin Grin

PS: synd for Smith, har set det på tv, men kan ikke se hvad der præcis går galt, men det så ikke for godt ud, o gforklaringerne bagefter tyder heller ikke på det bedste

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 20 Feb 2006, 14:08 »

Ja, respekt til alle Liverpool-fans for det! Og de holdt sig for øjnene da de så det, det er virkelig en flot gestus. Man kan godt være rivaler på banen og omkring fodbolden, men venner i nøden - jeg synes det er rigtig godt, og de to klubber er jo de to mest traditionsrige, så det var virkelig dejligt med en så god kamp.. Bare ærgeligt den faldt ud til den side, men tillykke til jer Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010