home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool-Manchester United
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool-Manchester United  (Læst 3620 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Liverpool-Manchester United
« : 17 Feb 2006, 23:25 »

Så er det snart tid til års kamp går igang.. Års kamp.. Ville jeg mene ihvertfald for liverpool fans og united fans..

Det bliver så godt at vinde lige netop den kamp Djævel Thumbs Up Djævel Djævel

Ville skyde på vi ( >:DUnited Djævel) vinder kampen 1-0 igen..

Ligesom sidst score Rio Ferdinand til sidst Thumbs Up Thumbs Up YES SIR Djævel

UNITED UNITED UNITED UNITED

Zone 43
Manager

Sv: Liverpool-Manchester United
« Svar #1: 17 Feb 2006, 23:43 »

Jeg tror (og forventer) at det bliver en god kamp at se som tilskurer.. der må også gerne komme en del mål og vigtigst af alt.. Agger skal sgu spille, ellers gider jeg ikke se den Wink ej. mon ikke jeg ser den alligevel.. men et bud på kampen er 1-1 Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 18 Feb 2006, 01:45 »

Jeg håber bare på United Smiley .. Jeg er totalt ligeglad med cifrene, bare vi vinder Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Thore
Manager

« Svar #3: 18 Feb 2006, 11:23 »

2-1 til Manchester

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #4: 18 Feb 2006, 11:29 »

Ca 2 timer igen.. forsatan det bliver godt at vinde idag Djævel

Rio score igen idag lige som sidst vi mødte liverpool også vinder vi igen 1-0 YES SIR

Rio`s mål sidste United vandt over Liverpool Djævel..
Og ja sådan kommer vi til at se ham igen idag. Det ved alle sådan er det bare Djævel Thumbs Up Hævet Øjenbryn Thumbs Up Djævel

DeBuur
Manager

« Svar #5: 18 Feb 2006, 12:02 »

Den kamp vinder Liverpool  3-0 - så enkelt kan det siges - United bliver sat godt og grundigt på plads Thumbs Up

Jeg er på job og skal stå for et arrangement med storskærm - fedt at få penge for at se kampen Opstemt

YNWA

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 18 Feb 2006, 14:06 »

Hvor bliver lortet sendt ? :S

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 18 Feb 2006, 14:10 »

TV3+ og der står allerede 1-0 Liverpool Opstemt Crouch!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 18 Feb 2006, 14:21 »

Lort .. Nå, jeg vil se det Smiley
- Hyg jer drenge.. Go' kamp  crazy

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 18 Feb 2006, 15:31 »

Træls. Jeg synes faktisk ikke engang sejren var helt fortjent. Altså - de scorede jo målet, respekt for det, men jeg synes united med deres boldovertag faktisk havde fortjent mindst et mål?  Forseglede Læber

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

DeBuur
Manager

« Svar #10: 18 Feb 2006, 15:44 »

Liverpool Liverpoolpt]

tag den United Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

YNWA

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 18 Feb 2006, 16:03 »

Liverpool Liverpoolpt]

tag den United Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Tja pas nu på. Vi kunne meget vel stå med det længste strå på hånden. Jeg tror ikke Liverpool holder ret meget form i Ligaen og hvis de gør tror jeg ikke de kommer til finalen i FA Cuppen ..

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12: 18 Feb 2006, 16:22 »

Træls. Jeg synes faktisk ikke engang sejren var helt fortjent. Altså - de scorede jo målet, respekt for det, men jeg synes united med deres boldovertag faktisk havde fortjent mindst et mål?  Forseglede Læber

United havde kun 1 chance i kampen, mens Liverpool havde 3-4 chancer.. Det er da klart at United får mere boldbesiddelse når Liverpool går tilbage i en defensive 4-5-1 formation, men United kunne slet ikke bryde igennem den, Liverpool var faktisk farligst på deres kontrachancer, så sejren er fuldt fortjent

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 18 Feb 2006, 16:24 »

United havde kun 1 chance i kampen, mens Liverpool havde 3-4 chancer.. Det er da klart at United får mere boldbesiddelse når Liverpool går tilbage i en defensive 4-5-1 formation, men United kunne slet ikke bryde igennem den, Liverpool var faktisk farligst på deres kontrachancer, så sejren er fuldt fortjent

Jeg mener stadig at RvN i hvert fald havde 2 chancer og så den der hvor Liverpool lavede en fumle-action hvor den var tæt på at gå ind..

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14: 18 Feb 2006, 16:25 »

Jeg mener stadig at RvN i hvert fald havde 2 chancer og så den der hvor Liverpool lavede en fumle-action hvor den var tæt på at gå ind..

Fumleaktionen var den eneste united chance jeg så...

Forresten: Manchester United have confirmed that Alan Smith has suffered a broken leg, as well as a dislocated ankle, in an injury that Sir Alex Ferguson has described as one of the worst he has seen in football.  < - noget af en skade at få ... AV AV AV! Græder

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010