home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 632 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fodbold bøger
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Fodbold bøger  (Læst 3582 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: Fodbold bøger
« Svar #15: 01 Dec 2007, 10:53 »

Helt enig, der bliver virkelig taget nogle emner op der går i dybden, kan feks go li det artikel om fans i Argentina, de er sgu ikke rigtig kloge...

Det behøves man ikke engang at læse om, for at vide.
De går virkelig over gevind, og er ikke godt for fodbolden.
Selvom det ikke er rivalerne de møder, går de helt amok - Men hvad sker der når River møder Boca?
Det er helt vanvittigt.

JKJ
Gæst

« Svar #16: 01 Dec 2007, 10:55 »

Selvom det ikke er rivalerne de møder, går de helt amok - Men hvad sker der når River møder Boca?
Det er helt vanvittigt.

Enig, men her kommer man jo ind og ser hvad der sker indefra, de mange ting man hører er jo kun overfladen, her bliver der som sagt virkelig gået i dybden...

Niko
Gæst

« Svar #17: 01 Dec 2007, 10:58 »

Det er helt vanvittigt.

Jeg så en gang på Explore noget om Holigans. Hvor de gik helt tæt på. De fandt ud af at Lazio havde verdens værste 'fans'. De viste hvordan de planlagde det, og hvordan det stod til. Så en kæmpe kamp mellem Lazio 'fans' og politiet. Der var flere 1000 indblandet.

De viste også noget nede fra Argentina. Det var selvfølgelig Buenos Aires holdene. På stadion er der faktisk ikke meget balade, det er før og efter kampen. Selvfølgelig er der mere kriminalitet på stadionet, end der er i Danmark. Men, i ved hvad jeg mener. Der bliver virkelig gået til den.

Rossonero
Gæst

« Svar #18: 01 Dec 2007, 11:00 »

Jeg så en gang på Explore noget om Holigans. Hvor de gik helt tæt på. De fandt ud af at Lazio havde verdens værste 'fans'. De viste hvordan de planlagde det, og hvordan det stod til. Så en kæmpe kamp mellem Lazio 'fans' og politiet. Der var flere 1000 indblandet.

De viste også noget nede fra Argentina. Det var selvfølgelig Buenos Aires holdene. På stadion er der faktisk ikke meget balade, det er før og efter kampen. Selvfølgelig er der mere kriminalitet på stadionet, end der er i Danmark. Men, i ved hvad jeg mener. Der bliver virkelig gået til den.

Nå, så der er ikke ballade på stadion? Tunge http://youtube.com/v/DknunaQnhzQ

JKJ
Gæst

« Svar #19: 01 Dec 2007, 11:02 »

Selvfølgelig er der ballade på stadion, men hvis du læser artiklen vil du vide at det faktisk sker mest omkring stadions...

Niko
Gæst

« Svar #20: 01 Dec 2007, 11:04 »

Hvornår har jeg sagt at der ikke er noget?  Tunge Tunge

Rossonero
Gæst

« Svar #21: 01 Dec 2007, 11:06 »

Hvornår har jeg sagt at der ikke er noget?  Tunge Tunge

Du sagde at der ikke er meget ballde - og udfra videon er det meget imo.
- selvom det "udenfor" er mere drastisk.

Selvfølgelig er der ballade på stadion, men hvis du læser artiklen vil du vide at det faktisk sker mest omkring stadions...

Ja, det er jeg godt klar over.
Bare for at understrege, at der rent faktisk sker meget ballade på stadion.
- men udenfor er det bare umenneskeligt.
Hvor køber man 90 minutter? Smiley

EDIT: Her er en lille smagsprøve på hvad der sker, når de tyrkiske tophold tørner sammen:
- http://youtube.com/v/kHnNMvNQFHs
« Seneste Redigering: 01 Dec 2007, 11:08 af Rossonero » Logged

Niko
Gæst

« Svar #22: 01 Dec 2007, 11:08 »

Jeg købte mit i Bilka. Smiley
Den artikel med Jens Ørgard er kanon! Den er utrolig spændende! Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #23: 01 Dec 2007, 11:10 »

Hvor køber man 90 minutter? Smiley

Det burde du kunne gøre der hvor man ellers køber blade og magasiner, dvs hos kiosker og købmænd... et koset 49,95 og udkommer 11 gange om året...

eller kan du gå ind på www.90minutter.com og bestille det...

Niko
Gæst

« Svar #24: 01 Dec 2007, 11:13 »

Jeg tegner et abon. i næste uge. Der hvor man får Min version med.

Nogen der kan fortælle lidt om Gravers bog? Smiley

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #25: 02 Dec 2007, 16:56 »

Jeg tegner et abon. i næste uge. Der hvor man får Min version med.

Nogen der kan fortælle lidt om Gravers bog? Smiley

Gravers bog er ok men ikke særligt medrivende, han bruger meget tid på at gå i detaljer med mange ting. Graver er en interresant fodboldspiller men hans karriere kan jo slet ikke måles med Beckhams eller Peles fx. Han fortæller også en masse om hans barndom, det er en fin bog. Men man skal virkelig haev en interesse i fodbold og viden om Graver og hans karriere, for at jeg tror den kan blive spændende.

Jeg læste den for 4 måneder siden eller sådan noget, den er udemærket men læs hellere Tøftings eller en stor udenlandsk spiller.

Håber du kan følge mig, spørg endelig hvis du vil vide mere. Smiley

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Brodtgaard
Manager

« Svar #26: 02 Dec 2007, 16:59 »

I skal altså læse Fodboldøje !

Den kan læses/downloades gratis her:  http://www.fodboldoje.dk/

Den er klasse...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #27: 02 Dec 2007, 17:01 »

Nogle der vil fortælle mig lidt om 90 minutter, i forhold til goal fx

Indlæg 600 Smiley

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #28: 02 Dec 2007, 17:02 »

Helt enig, der bliver virkelig taget nogle emner op der går i dybden, kan feks go li det artikel om fans i Argentina, de er sgu ikke rigtig kloge...

Det vil jeg lige tjekke ud.

Tak Smiley

Chris
Gæst

« Svar #29: 02 Dec 2007, 17:43 »

Hvis man er til Manchester United eller bare har en kærlighed til hvem jeg ynder at kalde mit største "idol", George Best, kan jeg varmt anbefale hans selvbiografier 'Blessed' og 'Scoring at Half-Time'.
Her fortæller Best om alt hvad han har oplevet, fra at være en lille dreng i Belfast til at være fodboldstjerne, mediernes kæledække, og ensom alkoholiker i USA. Han fortæller alle historierne om alle pigerne, drinksene, vennerne indenfor fodbold osv.
Det er hyggelig/rørende/sjov/spændende læsning som giver dig et indblik i hvem George Best virkelig var.

Jeg er netop i gang med hans sidste bog 'Hard Tackles and Dirty Baths', hvor Best lægger fokus på fodbolden fra 60'erne og op gennem 70'erne hvor han selv var en af de største.

LÆS DEM og du vil grine og græde mens du ønsker at det var dig der havde evnen til at holde verdens største fodboldtalent kørende samtidig med at du tog i byen hele tiden og nedlagde piger som var det for sjov.
Selvfølgelig er "Mr Best, where did it all go wrong?"-historien også fortalt af manden selv.

Disse kan varmt anbefales.

"The closest I got to him was when we shook hands at the end of the game." (Roy Fairfax, Northampton Town, som markerede Best i den legendariske FA Cup kamp i 1970 hvor United lammetævede Northampton med 8-2. Best scorede 6 af målene.)

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010