home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 484 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Problemer med mine indstillinger
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Problemer med mine indstillinger  (Læst 3290 gange)
gerre
Førsteholdsspiller

Sv: Problemer med mine indstillinger
« Svar #15: 16 Feb 2006, 23:04 »

jeg kan bare ikke se problemet i at tage cden ud og sætte den i. Det tager trods alt ikke mere end et halvt minut, og man kan også bare lade den sidde i, da de fleste herinde nok spiller mest fm.

jeg kan bare ikke forstå det, undtagen hvis du har et ulovligt eksemplar af spillet. Hov nej det kan jeg heller ikke forstå Grin Rullende Øjne

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16: 17 Feb 2006, 15:50 »

jeg kan bare ikke se problemet i at tage cden ud og sætte den i. Det tager trods alt ikke mere end et halvt minut, og man kan også bare lade den sidde i, da de fleste herinde nok spiller mest fm.

jeg kan bare ikke forstå det, undtagen hvis du har et ulovligt eksemplar af spillet. Hov nej det kan jeg heller ikke forstå Grin Rullende Øjne

Jeg har personligt også et image, så jeg ikke behøver at lægge cd'en i.. Nu spiller jeg jo både GTA og FIFA og CIV og SIMS osv ved siden af, og det er da rart at have en no-cd patch/image, så man slipper for at skifte cd hver gang.. og JO, det er besværligt! Opstemt Især når man ikke skal bruge 10 minutter på at finde den først Wink

Det skal dog lige siges at dette er min personlige holdning og ikke på nogen måder afspejler FmFreaks.dk's officielle holdning, da de/vi er imod enhver slags for ulovligheder, især ang. Football Manager
« Seneste Redigering: 17 Feb 2006, 22:17 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

CyTecniC
Gæst

« Svar #17: 17 Feb 2006, 17:39 »

der har vi nok svaret... DAMN

troede lige det ville virke med det crack..

kan kun sige, fryd Grin

køb dog cd'en  Rullende Øjne

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #18: 17 Feb 2006, 17:50 »

kan kun sige, fryd Grin

køb dog cd'en  Rullende Øjne

Som sagt, man kan sagtens bruge en no-cd crack, og stadig have CD'en. Jeg har købt samtlige CM/FM spil, men har også hurtigt hentet en no-cd crack, så jeg ikke hele tiden behøvede at skifte cd, og det ser jeg intet problem med, da jeg jo støtter spillet fuldt ud ved at købe cd'en.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

CyTecniC
Gæst

« Svar #19: 17 Feb 2006, 18:08 »

Som sagt, man kan sagtens bruge en no-cd crack, og stadig have CD'en. Jeg har købt samtlige CM/FM spil, men har også hurtigt hentet en no-cd crack, så jeg ikke hele tiden behøvede at skifte cd, og det ser jeg intet problem med, da jeg jo støtter spillet fuldt ud ved at købe cd'en.

Nå okay Smiley

har ikke brug for en no-cd crack, for min fm 2006 cd, sidder stort set hele tiden i drevet  Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20: 17 Feb 2006, 18:11 »

Nå okay Smiley

har ikke brug for en no-cd crack, for min fm 2006 cd, sidder stort set hele tiden i drevet  Thumbs Up

Det er det jeg mener Wink Det kommer an på hvor mange spil man spiller.. Hvis du kun spiller FM er der selvfølgelig ingen grund til at hente en no-cd crack, men når du som mig, spiller mange forskellige spil (som nævnt før), er det en lækker ting at have no-cd cracks til nogle af spillene Wink

CyTecniC
Gæst

« Svar #21: 17 Feb 2006, 18:28 »

Det er det jeg mener Wink Det kommer an på hvor mange spil man spiller.. Hvis du kun spiller FM er der selvfølgelig ingen grund til at hente en no-cd crack, men når du som mig, spiller mange forskellige spil (som nævnt før), er det en lækker ting at have no-cd cracks til nogle af spillene Wink

spiller da osse mange andre spil der bruger cd'er, men den sidder der i fordi det er det bedste spil jeg har Opstemt og det jeg spiller mest  Wink

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010