home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  1 Bruger, 518 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ubesejret i 63 kampe?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Ubesejret i 63 kampe?  (Læst 7566 gange)
Dj-Kromann
Ynglingespiller

Sv: Ubesejret i 63 kampe?
« Svar #30: 29 Nov 2007, 15:15 »

Det er vel ikke noget problem, så længe man kan stave Rullende Øjne

Enig så mange stavefejl i en sætning er sjældent set.

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #31: 29 Nov 2007, 15:17 »

Det er vel ikke noget problem, så længe man kan stave Rullende Øjne

...Og lave rigtig tegnsætning^^  funny

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #32: 29 Nov 2007, 15:20 »

...Og lave rigtig tegnsætning^^  funny

Tegnsætning er opfundet af en flok abekatte..
Nok en lidt dum fejl når jeg selv påpeger:P, men altså som sagt... .. er tegnsætning opfundet af en flok bøsser..

Red love
Gæst

« Svar #33: 29 Nov 2007, 15:27 »

Nok en lidt dum fejl når jeg selv påpeger:P, men altså som sagt... .. er tegnsætning opfundet af en flok bøsser..
Kom nu ind i kampen, og hold noget der bare minder om et ordentlig niveau..

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #34: 29 Nov 2007, 15:32 »

Så du mener, at aber og bøsser er bedre til tegnsætning end mennesker og hetroseksuelle?
Eller mener du at personer, der forstår tegnsætning er aber eller bøsser?

JKJ
Gæst

« Svar #35: 29 Nov 2007, 15:43 »

Så du mener, at aber og bøsser er bedre til tegnsætning end mennesker og hetroseksuelle?
Eller mener du at personer, der forstår tegnsætning er aber eller bøsser?

Hvad nu med at komme tilbage på sporet, dvs emnet hvis nogen er i tvivl....

Den anden debat kan i vel tage i børnehaven...

AMRDK
Gæst

« Svar #36: 29 Nov 2007, 15:46 »

Lyder flot...

Men du kan vel tjekke det på hans gem, hvis det er  Smiley

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #37: 29 Nov 2007, 15:58 »

skole timmerne?? har en så instarlert fm på deres computer? Rullende Øjne

Nej da.. vi har selvfølgelig bærbar med Peace

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #38: 29 Nov 2007, 16:01 »

Enig kan heller ikke forstå hvorfor man ikke skulle kunne se det på personens gem. så kan man vel hurtigt få afgjort om det er blær eller ej Smiley

Alt kan jo lade sig gøre i FM hvis man er god nok Smiley men lyder utrolig at disse statistiker kan opstå uden snyd ved at gemme inden hver kamp.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #39: 29 Nov 2007, 16:03 »

Rolig nu gutter. Det var altså ingen form for argumentation fra min side, om hvorvidt tegnsætning er opfundet af den ene eller anden. Det var nu bare ment som en joke, men jeg må blive ved med at huske mig selv på det, gang på gang. Disse forums er åbenbart forums med primært humorløse debatørere. Kom nu lidt ind i kampen, og tag mit indlæg med et lille smil på læben, istedet for at starte en debat om hvorvidt en nordsibirisk abekat er gråhåret, eller bare sort med grå nuancer..

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #40: 29 Nov 2007, 16:30 »

Rolig nu gutter. Det var altså ingen form for argumentation fra min side, om hvorvidt tegnsætning er opfundet af den ene eller anden. Det var nu bare ment som en joke, men jeg må blive ved med at huske mig selv på det, gang på gang. Disse forums er åbenbart forums med primært humorløse debatørere. Kom nu lidt ind i kampen, og tag mit indlæg med et lille smil på læben, istedet for at starte en debat om hvorvidt en nordsibirisk abekat er gråhåret, eller bare sort med grå nuancer..

Jamen, sidder da og smiler Wink Men du må da forstå, at jeg ikke uden videre lader sådan en chance gå fra mig, nu da du selv kastede den første sten Cool

Dog er jeg ikke udelt begejstret for personer, der påpeger andres stavefejl. Der er personer, der har det svært med stavning, og jeg ser ingen grund til, at de skal føle sig utilpas ved at færdes på forum af den grund Smiley

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 29 Nov 2007, 16:35 »

Jamen, sidder da og smiler Wink Men du må da forstå, at jeg ikke uden videre lader sådan en chance gå fra mig, nu da du selv kastede den første sten Cool

Dog er jeg ikke udelt begejstret for personer, der påpeger andres stavefejl. Der er personer, der har det svært med stavning, og jeg ser ingen grund til, at de skal føle sig utilpas ved at færdes på forum af den grund Smiley

Fair nok....

Smiley
Men det var nu heller ikke ment ondt på nogen måde. Bare som et godt grin.. Vel ligeså godt som det du fik af mig, mht. min tegnsætningsfejl Smiley Ik'  da?

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #42: 29 Nov 2007, 16:58 »

Fair nok....

Smiley
Men det var nu heller ikke ment ondt på nogen måde. Bare som et godt grin.. Vel ligeså godt som det du fik af mig, mht. min tegnsætningsfejl Smiley Ik'  da?

Niks. Jeg er altid yderst alvorlig og hundrede procent saglig. Jeg vil helst ikke have skyld for, at kravle rundt i børnhaven Cool

JKJ
Gæst

« Svar #43: 29 Nov 2007, 19:20 »

Jamen skal jeg så lave et topic med: Hej, jeg vil bare lige høre det kan lade sig gøre at en målmand har over 50 clean sheets i løbet af et år? Det siger min ven nemlig, men jeg tror ikke på ham.

Nu er min sæson godt nok ikke helt færdig endnu, men Reina har indtil nu haft 40 optrædner for mit hold og har indtil nu haft 24 clean sheats... Reserven har haft 12 kampe og 7 clean sheets, så når nok ikke de. 50 men er da godt på vej... og nej har heller ikke snydt..

Red love
Gæst

« Svar #44: 30 Nov 2007, 17:36 »

ja det var også en super joke du kom op med, virkelig fantastisk sjov...  Huh

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010