Dette er til tuningen som jeg tidligere har varslet om, nu vil jeg se, når i ser den første challenge, om i så vil deltage!
Linket, til selve reglerne:(læs også debat indlæggene, da der er spørgsmål i der!)
Frem er endelig (Med det mener jeg, at de tit har været på røven) gået konkurs! Og dog, for selv samme dag, kom en græsk rigmand, ved navn Baldo Kruongonos, overtaget klubben. Han er kommet med nole penge, men han har ikke lagt så mange penge, i projektet. Hans mål med klubben, er selvfølgelig at fører Frem frem, til Europa bold, men han har et
Men!, for Baldo synes ikke om skandinaver( kan hvis i synes, blive lavet om til han elsker, så det kun må være danskere!), så han vil ikke se skandinaver på holdet!
Han har allerede hentet nogle grækere til holdet, men det er ikke et helt hold endnu. Han vil også have, at der altid skal være 11 grækere i A-truppen, og så må der kun hentes spillere som enten er: Grækere, Albaner, Kroater eller Bulgarer og så vil han også gerne se mindst 3 spiller fra Letland, da hans famile engang kom fra Letland.
Frem var gået konkurs, så DBU flyttede dem ned i Danmarksserien, men da Baldo kom, valgte de kun at forflytte dem til 2. division øst, hvor de bytter plads med Fremad Amager.
Det er så din opgave at fører Frem frem til Europa, hvor du som træner er en græsk familiemedlem af Baldo. Du hedder Ganko Kruongonos.
Her er pointsystemet: (I skal selvfølgelig tage SS af alle jeres bedrifter)
Vinde 2.divison Øst i første sæson
4 point
Rykke op første sæson
2 point
Vinde 2.division i hvilken som helst sæson
2 point
Rykke op hvilken som helst sæson
1 point
Vinde pokal tuningen en af de to første sæsoner
8 point
Vinde pokalen ellers
6 point
Vinde 1. divisionen
6 point
Rykke op af 1. divisionen
4 point
Vinde Superligaen
10 point
Blive 2´er i superligaen
7 point
Komme i CL gruppespillet
7 point
Komme i Uefa cuppens gruppespil
5 point
Vinde CL
25 point
Vinde Uefa cuppen
18 point
Regler:
Du må ikke bruge FM Modifier, eller andre programmer, som scout programmer.
Du må selvfølgelig ikke snyde.
Du må ikke skifte job eller blive landstræner!
Skriv hvis i har nogle spørgsmål, eller hvis i vil deltage!
Som skrevet i det tidligere indlæg, må du godt deltage i en challenge, men det tæller også som selve tuningen!
Edit: kommer med Savegamet hvis der er nogle der melde sig til (Nogle = mindst 10)
Kom gerne med forslag..
Et spørgsmål, som jeg gerne lige vil have i svare på, vil i hellere deltage hvis Baldo elskere danskere, så spillerne skal være danskere?
Tilmeldte:
AskeLT