home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1090 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Nyt fjernsyn??
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Nyt fjernsyn??  (Læst 11900 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt fjernsyn??
« Svar #45: 29 Jan 2008, 20:17 »

Jeg ville personligt aldrig købe Hisense, og synes virkelig billedet var ringe, da jeg kiggede på det sidst jeg var i Bilka. Så det kan jeg ikke helt nikke genkende til, men hver mand ser med sine øjne jo  Peace

Vil sige, at du skal gå efter Panasonic PV70 eller PX70.. Den kan du få mellem 9-10000 kroner.. Det vil jeg mene er et MEGET bedre køb!

Selv regner jeg med at spare sammen til et Pioneer Wink

Der var to 42 tommer derude til 8.000 det andet var et prosonic mener jeg.. mig og gutterne blev i hvert falde enig om at Hisense fjernsynet havde bedst billede. Altså kan godt se at et Sony 32 tommer til 7-8.000 har et meget bedre billede.. men 42 er bare så dejlig stort  Opstemt
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt fjernsyn??
« Svar #46: 29 Jan 2008, 20:29 »

Der var to 42 tommer derude til 8.000 det andet var et prosonic mener jeg.. mig og gutterne blev i hvert falde enig om at Hisense fjernsynet havde bedst billede. Altså kan godt se at et Sony 32 tommer til 7-8.000 har et meget bedre billede.. men 42 er bare så dejlig stort  Opstemt

Så ville jeg personligt hellere bruge lidt længere på at spare op, og så købe noget ordentlig.. Tror du ville blive træt af det efter noget tid, og så samtidig kunne se de andre med meget bedre billedekvalitet.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt fjernsyn??
« Svar #47: 29 Jan 2008, 20:31 »

Så ville jeg personligt hellere bruge lidt længere på at spare op, og så købe noget ordentlig.. Tror du ville blive træt af det efter noget tid, og så samtidig kunne se de andre med meget bedre billedekvalitet.

Det kan godt være, men vil helst ikk bruge flere penge på et fjernsyn.. Men skal da lige ud og se på det igen  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt fjernsyn??
« Svar #48: 29 Jan 2008, 20:52 »

Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Djævlen
Gæst
 
Sv: Nyt fjernsyn??
« Svar #49: 07 Feb 2008, 10:45 »

Jeg søger et nyt TV. Så stort som muligt, max 7.000. Fladskærm naturligvis. Kvaliteten behøver ikke være i top, men bare godt. Farven gør ikke noget, men hvis muligt ville hvid være bedst.

Nogen, der kan hjælpe mig? Som sagt skal billedet nødvendigvis ikke være topkvalitet, men blot godt.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt fjernsyn??
« Svar #50: 07 Feb 2008, 10:57 »

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=382169 - Et af de bedste du kan få, til under 10k Smiley

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=402822 - Her er en lidt nyere model af den.
Logged


Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nyt fjernsyn??
« Svar #51: 07 Feb 2008, 11:18 »

Dette samsung hd ready tv er utrolig godt. Kender to der har det og de er meget tilfredse med det. http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/LE40S62A_(Wupti).html
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nyt fjernsyn??
« Svar #52: 07 Feb 2008, 11:27 »

Dette samsung hd ready tv er utrolig godt. Kender to der har det og de er meget tilfredse med det. http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/LE40S62A_(Wupti).html

Dette fjernsyn kan virkelig anbefaldes. Har en kammerat, som både har sin bærbar, Playstation og Xbox tilsluttet uden problemer.. Smiley Desuden står fjernsynet rigtig godt og det kører bare.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt fjernsyn??
« Svar #53: 07 Feb 2008, 11:29 »

Skal fjernsynet bruges mest til fx tilslutning af spillekonsol eller lignende, så er det nok bedst at købe det Samsung, men hvis det skal bruges mest til TV kiggeri osv., så skal han vælge Toshiba'et.
Logged


Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nyt fjernsyn??
« Svar #54: 07 Feb 2008, 11:34 »

Dette fjernsyn kan virkelig anbefaldes. Har en kammerat, som både har sin bærbar, Playstation og Xbox tilsluttet uden problemer.. Smiley Desuden står fjernsynet rigtig godt og det kører bare.. Smiley

Kerm

Ja. Plus det har et utrolig flot design Smiley
« Seneste Redigering: 07 Feb 2008, 11:36 af Juller » Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nyt fjernsyn??
« Svar #55: 07 Feb 2008, 12:02 »

Ja. Plus det har et utrolig flot design Smiley


Det er rigtig lækkert.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Djævlen
Gæst
 
Sv: Nyt fjernsyn??
« Svar #56: 07 Feb 2008, 14:51 »

TV'et skal udelukkende bruges til at se TV på. Der skal dog kunne tilsluttes DVD og surroundsound

EDIT: Hov nej, det optimaleste ville være, hvis DVD'en var indbygget i siden Smiley
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Nyt fjernsyn??
« Svar #57: 09 Feb 2008, 14:24 »

TV'et skal udelukkende bruges til at se TV på. Der skal dog kunne tilsluttes DVD og surroundsound

EDIT: Hov nej, det optimaleste ville være, hvis DVD'en var indbygget i siden Smiley

Smiley
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Nyt fjernsyn??
« Svar #58: 09 Feb 2008, 14:40 »

Nu du nævner suround sound, er der så nogen, der ved hvor jeg kan få et godt anlæg til en god pris?
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nyt fjernsyn??
« Svar #59: 10 Feb 2008, 19:05 »

Jeg skal ha fobundet mit fjernsyn med min computer.

http://www.av-cables.dk/hdmi/hdmi_dvi_kabel/high_grade_dvi_hdmi_kabel_guldbelagt_5_m_735_da.html er det det rigtige stads jeg har fat i?

Og hvad er egentlig forskellen i forhold til det her: http://www.av-cables.dk/hdmi_kabel/hdmi_dvi_kabel/hq_high_quality_dvi_hdmi_kabel_5_m_820_da.html

Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010